Hideo Kojima ogłasza swój powrót do gatunku gier akcji i szpiegostwa.

Hideo Kojima ogłasza swój powrót do gatunku gier akcji i szpiegostwa

Spore emocje wywołała zapowiedź Hideo Kojimy pod koniec stycznia, który oznajmił, że oprócz tworzenia Death Stranding 2 powróci także do gatunku akcji i szpiegostwa, z którego zasłynął dzięki serii Metal Gear, w postaci Physint na PlayStation 5. W nowym odcinku swojej internetowej serii HideoTube projektant wyjaśnia, jak okres choroby i operacji przekonał go do „zmiany priorytetów” i zrobienia czegoś, o co fani proszą go od lat.

Poruszająca osobista historia

Podczas godzinnego odcinka (dzięki GameSpot) Kojima wyjaśnił motywację tego powrotu. Po opuszczeniu Konami i założeniu niezależnego studia Kojima Productions zapragnął „zrobić coś nowego ze swoim IP” i „rzucić sobie wyzwanie”, co dało początek Death Stranding. Następnie, aby stworzyć franczyzę, zaczął pracować nad Death Stranding 2. Nadal chciał czegoś bardziej innowacyjnego i dlatego zaczął pracować nad OD. Od tego czasu pojawiło się wiele nowych pomysłów.

Istotny punkt zwrotny

Kojima wyjawia jednak, że przez osiem lat codziennie otrzymywał w mediach społecznościowych prośby z całego świata o stworzenie kolejnego Metal Geara. Jednak dopiero gdy zachorowałam w 2020 r. w związku z pandemią koronaawirusa, prośby te nabrały znacznie większego znaczenia.

Physint – Hideo Kojima powraca do gatunku akcji i szpiegostwa | PlayStation

Świadomość w czasie pandemii

„To było także podczas pandemii” – zdradza. „Byłem chory i izolowany. Miałem nawet operację. I powiedziałem sobie: „Nie mogę już tego robić”. Byłem w najgorszym momencie i myślałem, że nie będę mógł wrócić do tworzenia gier. Napisałem nawet testament. I w tym momencie zdałem sobie sprawę, że ludzie umierają. Ale w zeszłym roku skończyłem 60 lat. Za 10 lat skończę 70 lat. Mam nadzieję, że nigdy nie przejdę na emeryturę. To powiedziawszy, jeśli użytkownicy tak bardzo tego chcą, pomyślałem, że powinienem nieco zmienić swoje priorytety. Zawsze chcę robić nowe rzeczy, ale zdecydowałem się stworzyć szpiegowską grę akcji. »

Przegląd Physint

Physint, który Kojima określił jako „zakończenie swojej pracy” podczas swojej prezentacji na PlayStation State of Play, jest wciąż w fazie rozwoju. Kojima powiedział, że najpierw skupi się na Death Stranding 2: On the Beach i OD wspieranym przez Microsoft. Jednak dał już pewne wskazówki na temat tego, co ma nadejść, nazywając ją „interaktywną grą”, która jest także filmem „pod względem wyglądu, historii, tematu, obsady, aktorstwa, mody i jego. » Co więcej, będzie to także prawdziwy film.

Gra, która przekracza granice

Podczas swojego najnowszego odcinka w HideoTube Kojima wyjaśnił, że „to będzie gra… Jeśli twoja mama wejdzie do pokoju i zobaczy, że grasz w tę grę, pomyśli, że oglądasz film”. Nie wiem, jak daleko możemy to posunąć. » Wcześniej Kojima mówił, że jego celem w firmie Physint jest „przekroczenie barier między filmem a grami wideo”. Czy mu się to uda? Biorąc pod uwagę czas, wszyscy możemy być dość starzy, kiedy się o tym dowiemy.

Źródło: www.eurogamer.net