Halo Infinite podobno usunęło nową zawartość fabularną pośród zmian w studiu


Podobno Halo pozostaje w 343 Industries, ale kierunek franczyzy jest niejasny w związku ze zwolnieniami i odwróceniem się od silnika Halo Slipspace.

W raporcie Jasona Schreiera z Bloomberga przegląd kierownictwa studia, masowe zwolnienia i inne duże zmiany powodują, że 343 zasadniczo naciska przycisk resetowania franczyzy. Raport twierdzi również, że co najmniej 95 osób zostało zwolnionych z 343 w ramach masowych zwolnień w tym miesiącu w firmie Microsoft, a 343 nie pracowało nad nowymi misjami dla historii Halo Infinite w ciągu ostatniego roku.

Po zwolnieniach, plotki zaczął krążyć twierdząc, że Microsoft może całkowicie przekazać rozwój Halo innemu studiu. Zgodnie z dzisiejszym raportem, Halo pozostaje w miejscu, pomimo obaw o zdolność studia do tworzenia nowych gier Halo po wielkim uderzeniu w personel.

Raport jest zgodny z oświadczeniem 343, że „Halo i Master Chief zostaną tutaj”, a Phil Spencer mówi, że 343 pozostaje „krytycznie ważny” dla sukcesu Halo. Według raportu Matt Booty, szef Xbox Game Studios, zapewnił pracowników 343, że nadal rządzą, nawet jeśli studio współpracuje z zewnętrznymi partnerami.

W Halo szykują się duże zmiany

Wydawałoby się jednak, że franczyzę czekają jeszcze duże zmiany. Mianowicie mówi się, że Halo przechodzi na Unreal Engine, pozostawiając za sobą kontrowersyjny silnik Slipspace. Wyzwania rozwojowe stawiane przez Slipspace podobno powstrzymują dwa tryby gry wieloosobowej Infinite, które są prawie ukończone: Ekstrakcja i Szturm.

Doniesienia o zamianie silnika pojawiają się po latach plotek dotyczących 343, Slipspace i Unreal Engine. Zwrot podobno rozpocznie się od projektu Halo o kryptonimie Tatanka, o którym mówi się od dłuższego czasu. Ta gra jest wspólnie rozwijana przez 343 i Certain Affinity i zaczęła się jako Halo Battle Royale, ale teraz gra może ewoluować w różnych kierunkach. Przyszłe gry Halo będą również eksplorowane przy użyciu silnika Unreal Engine.

Raport twierdzi, że 343 nie przygotowuje żadnych dodatkowych treści fabularnych do kampanii Halo Infinite. Zamiast tego programiści spędzili ostatni rok pracując nad prototypami Unreal Engine, przedstawiając pomysły na nowe gry Halo. Wielu programistów pracujących nad tymi projektami zostało zwolnionych w tym miesiącu, ponieważ 343 nie pracuje aktywnie nad żadną nową zawartością fabularną.

Po silnym początkowym przyjęciu dla Nowa kampania Infinite oraz darmowy multiplayer, sprawy przybrały zły obrót. Fani odparli kontra Kontrowersyjny system progresji dla wielu graczy Infinite, ponieważ długie opóźnienia długo oczekiwanych funkcji zepsuły opinię publiczną o grze. Na razie gracze Halo czekają na premierę sezonu 3: Echoes Within w marcu.

Więcej informacji na temat Xbox i Halo można znaleźć w niedawnym wywiadzie IGN z Philem Spencerem z Xbox.

Logan Plant jest niezależnym pisarzem dla IGN zajmującym się grami wideo i wiadomościami rozrywkowymi. Ma ponad sześcioletnie doświadczenie w branży gier, zdobyte w IGN, Nintendo Wire, Switch Player Magazine i Lifewire. Znajdź go na Twitterze @LoganJPlant.



Źródło : https://www.ign.com/articles/halo-infinite-343-studio-shakeup