Gry wideo: odkryj nowe opcje dostępności w Call of Duty: Modern Warfare III

Bardzo popularne opcje dostępności

Deweloper Sledgehammer Games i wydawca Activision Blizzard przedstawili szczegółowe spojrzenie na nowe opcje ułatwień dostępu wprowadzone w Call of Duty: Modern Warfare III, najlepiej sprzedającej się grze ubiegłego miesiąca. Statystyki pokazują, że opcje te są bardzo popularne wśród graczy i przydatne dla każdego, kto gra w gry Call of Duty.

Na przykład ponad 40% graczy dostosowało swoją analogową martwą strefę w zeszłorocznej grze Call of Duty: Modern Warfare II. Ponad połowa wszystkich graczy w tej grze dostosowała także ustawienia dostępności grafiki, takie jak rozmycie ruchu, pole widzenia i ruch kamery.

Funkcje dostępne w grze

Tegoroczna nowość, Call of Duty: Modern Warfare III, oferuje jeszcze więcej sposobów personalizacji wrażeń wizualnych dla wszystkich graczy. Na przykład obejmuje tryb wysokiego kontrastu w kampanii, który „pozwala graczom z wadami wzroku lub ślepotą barw wyraźniej widzieć swoich sojuszników i wrogów”. » W tym trybie sojusznicy są oznaczeni na niebiesko-zielono, a wrogowie na czerwono, a wskazówki wizualne zmieniają się w czasie rzeczywistym podczas rozgrywki.

Ważna aktualizacja ustawień gry

Kolejną nową funkcją ułatwień dostępu w tegorocznym Call of Duty jest duża aktualizacja menu ustawień gry. Ustawienia są teraz oznaczone etykietami, aby lepiej identyfikować określone funkcje, takie jak dostosowanie umiejętności motorycznych, wzroku, dźwięku i funkcji poznawczych.

Dostosowywanie zamówień

Aktualizacja zawiera także duże zmiany w ustawieniach kontrolera, oferując więcej szczegółów graczom pragnącym dostosować swoje sterowanie. Na przykład menu wprowadzania Martwej Strefy wyświetla przybliżoną reakcję lewego lub prawego drążka na regulacje, wyświetlając podgląd wizualny na ekranie.

Nowa konfiguracja ułatwień dostępu

Nowością w Call of Duty: Modern Warfare III jest także nowe ustawienie dostępności o nazwie „Niskie napięcie silnika”. Taka konfiguracja zmniejsza wysiłek fizyczny wymagany do gry, przy ograniczonej liczbie wymaganych naciśnięć lub przytrzymań przycisków oraz zwiększonej czułości.

Inne istniejące wcześniej funkcje obejmują uproszczone sterowanie, obsługę audiowizualną, obsługę wizualną i redukcję ruchu, dzięki czemu każdy, kto potrzebuje funkcji ułatwień dostępu, szybciej zanurzy się w grze.

Źródło: www.gameinformer.com