Gry: godne uwagi kolaboracje i partnerstwa w 2024 r

Dynamiczny i prężny sektor rozrywki cyfrowej nieuchronnie przyciąga marki i wielkie nazwy handlowe. Od świata pokera online po wspaniałe klasyki gier wideo, które ożywiają wiele godzin gry – rok 2024 upłynął pod znakiem renomowanej współpracy. Wybraliśmy dla Ciebie cztery.

Call of Duty x Monster Energy

Współpraca gier wideo z markami już się nie kończy. Trzeba przyznać, że Potencjał XXL uniwersum gier wideo coraz częściej zachęca marki do zainteresowania się nim. Tym bardziej, że grupa docelowa stale się powiększa i nie ogranicza się już wyłącznie do młodszych pokoleń.

Odnotowana integracja z CoD

Monster Energy doskonale to rozumiało i decyzja o współpracy latem 2024 roku z grą Call of Duty nie była najgorszym pomysłem. Gracze mogli otrzymać darmowy pakiet i logicznie podświetlony po partnerstwie pomiędzy Activision i słynnym napojem energetycznym. Film, który nie pozostał niezauważony, a przede wszystkim współpraca na miarę czasów.

Monster Energy to jeden z wielu przykładów, a biorąc pod uwagę popularność, jaką cieszy się obecnie CoD dzięki nowemu tytułowi, nie ma wątpliwości, że w roku 2025 również powinna rozkwitnąć nowa współpraca.

Kasyno Campione x PokerStars

Jeśli myślisz o cyfrowej rozrywce, nie do pomyślenia jest odrzucenie pokera online i jego najbardziej przekonującego gracza, a mianowicie PokerStars, zarówno pioniera, jak i lidera naszej współczesnej ery. A jeśli marka błyszczy na wszystkich poziomach, w tym w nowoczesnych partnerstwach, jak miało to miejsce przez dwa sezony u boku zespołu Red Bull Racing Formuły 1, to dzięki ogólnej wizji udaje jej się także rozszerzyć swoje imperium. Zawsze inspirują inne wszechświaty, mając na uwadze gry wideo.

akcji PokerStars wstrząsnął sytuacją w Internecie, ale umożliwiły także ożywienie tradycyjnego sektora gier hazardowych. Było to dobrodziejstwem dla włoskich graczy, którzy we wrześniu ubiegłego roku dowiedzieli się, że w nadchodzących latach prestiżowe kasyno Como nad brzegiem jeziora o tej samej nazwie będzie gospodarzem ważnych spotkań zarządzanych przez PokerStars. .

Lego x Fortnite

Współpraca ta ujrzała światło dzienne na początku grudnia 2023 roku, jednak jej gigantyczna aura w oczywisty sposób naznaczyła cały objęty nią rok kalendarzowy. Będąc już mistrzem w sztuce włączania partnerstw, współpracy i umów promocyjnych do swojej flagowej gry, firma Epic Games poszła dalej, aż do tego stopnia, że ​​zapisała się w historii cyfrowej rozrywki.

Sukces, który trwa
Sukces, który trwa

Jeszcze nigdy dwie tak prestiżowe marki w świecie rozrywki nie zaszły tak daleko. Potencjał komercyjny był ogromny i oczywiście nie zawiódłoferującą najprzyjemniejszy tryb gry wideo i konstrukcje Lego powiązane ze słynną grą Fortnite.

Współpraca ta, ogłoszona w 2022 r., otworzyła pole możliwości i najprawdopodobniej zainspirowała inne duże grupy do podjęcia decyzji, w przypadku której przeszłość początkowo nakazywałaby zachować ostrożność.

Konami x FIFA

Po zakończeniu historycznego partnerstwa pomiędzy FIFA a wydawcą gier wideo EA Sports, które wstrzymało serię gier zwanych przez zwykłych ludzi „FIFA”, międzynarodowy podmiot odbił się i zwrócił się do historycznego rywala! W każdym razie tak zapowiadano na początku października 2024 r. umową, tym razem dotyczącą zawodów e-sportowych. To porozumienie nie było tylko konkretnym tytułem, ale przypieczętowało utworzenie dwóch Mistrzostw Świata FIFA każdego roku. Te wirtualne mistrzostwa świata odbędą się oczywiście w grze Konami eFootball i nadal będą ożywiać sferę e-sportu, która od kilku lat była nie do pokonania.

Młodszy brat PES-u kojarzy się zatem z tym, co przez długi czas nosiło nazwę jego rywala. Świat piłki nożnej bardzo się zmienił na scenie gier wideo i prawdę mówiąc, w partnerstwie wszystko idzie szybciej.

Odczyty: 0