Gra wideo Content Warning sprzedała się w milionach egzemplarzy – ogromny sukces!

Nowe ekscytujące ogłoszenie od Landfall Games! Wirusowa gra Content Warning osiągnęła milion sprzedanych egzemplarzy, nawet po imponującym okresie bezpłatnej premiery.

Imponująca sprzedaż „Content Warning”.

Firma Landfall zdecydowała się udostępnić funkcję Content Warning bezpłatnie przez pierwsze 24 godziny, wskazując, że planuje pobierać opłaty za grę po tym okresie premiery. Po tej promocji ta kooperacyjna gra typu survival horror w stylu Lethal Company osiągnęła imponujący szczyt, wynoszący 204 439 graczy jednocześnie na platformie Valve. Niektórzy jednak zastanawiali się, czy sukces uda się osiągnąć w dłuższej perspektywie.

Płatna strategia uruchamiania

Strategia wprowadzenia na rynek wyraźnie się opłaciła. W oświadczeniu opublikowanym na X/Twitterze firma Landfall Games ogłosiła, że ​​liczba sprzedanych egzemplarzy Content Warning osiągnęła już milion egzemplarzy, a liczba graczy, którzy pobrali grę za darmo, wyniosła 6,6 miliona. „Dziękujemy wszystkim za zabawę w naszej przerażającej grze! » dodał redaktor.

Niezwykły sukces Content Warning

Sukces ten jest zauważalny w przypadku Content Warning, opracowanego przez zaledwie kilka osób i wydanego 1 kwietnia, zgodnie z tradycją Landfall wydawania gier w Prima Aprilis. Sprawdź przewodniki IGN, gdzie znajdziesz wszystkie informacje, jakie zebraliśmy na temat potworów, przydatnych przedmiotów dostępnych do kupienia oraz nasze wskazówki, jak zmaksymalizować liczbę wyświetleń.

Źródło: www.ign.com