Gotowy czy nie: deweloper potwierdza włamanie do swoich nadchodzących projektów

Ready or Not, taktyczna strzelanka pierwszoosobowa stworzona przez Void Interactive, została zhakowana. Na szczęście żadne dane gracza ani personelu nie zostały skradzione. Według oświadczenia Kotaku deweloper przypisał włamanie „krytycznym lukom” wykrytym w usługach chmurowych TeamCity do zarządzania budową. Żadne wrażliwe informacje nie wyciekły, a hakerom udało się odzyskać jedynie „część” kodu źródłowego i zrzuty ekranu z jego nadchodzących projektów.

Hakowanie i konsekwencje

Według Insider Gaming do włamania doszło w marcu, zanim studio ujawniło go publicznie, a osoby odpowiedzialne zajęły 4 TB danych. Dane zostały rzekomo skradzione w marcu i najwyraźniej zawierają wersje Ready or Not na konsole PlayStation i Xbox.

Gotowe czy nie Przegląd

Ready or Not ukazało się we wczesnym dostępie w grudniu 2021 r., a w wersji 1.0 wystartowało w grudniu 2023 r. Pierwotny wydawca, Team17, porzucił grę po tym, jak wywołała kontrowersje, obiecując szkolną misję strzelecką. Na stronie Steam podano, że Void Interactive zdecydowało się na samodzielne publikowanie po utracie wsparcia ze strony Team17.

Krytyczny odbiór Ready or Not

Ready or Not otrzymał w większości pozytywne recenzje, z oceną 79% w serwisie Metacritic. Jednak gra spotkała się ostatnio z krytyką za zmiany w rozgrywce i błędy w wersji 1.0.

Źródło: www.gamespot.com