Ghostbusters: Spirits Unleashed Recenzja – Przerażający 4v1


Połączenie asymetrycznego eksperta dla wielu graczy, IllFonic, z licencją Ghostbusters, to połączenie stworzone w sferze duchów. Poprzednie występy w piątek 13 i Predator: Hunting Grounds stawiają Jasona i Predatora przeciwko obozowym doradcom i najemnikom z przebłyskami wielkości, ale problemy techniczne i nierówne wybory projektowe powstrzymywały ich. W Ghostbusters: Spirits Unleashed zespół zastosował wszystko, czego nauczył się o fascynującym asymetrycznym trybie wieloosobowym, do właściwości, która idealnie pasuje do stylu gry.

Czterech w pełni konfigurowalnych pogromców duchów zmierzy się z jednym duchem na pięciu mapach, od więzienia inspirowanego Alcatraz po przytulny domek. Kluczową różnicą w stosunku do innych gier asymetrycznych jest to, że gra się w obie strony. Nie tylko czekasz, aż będziesz mógł grać jako duch. Jeśli to wszystko, co chcesz zrobić, możesz łatwo ustawić swoje preferencje i nawiedzać losowych graczy online prawie bez czasu oczekiwania (przynajmniej podczas moich testów w dniu premiery). Aktywna baza wczesnych graczy i pełna gra międzyplatformowa między wszystkimi platformami łączą się, aby tak się stało, i imponujące jest widzieć tak płynną egzekucję poza bramą. Jeśli jesteś fanem Ghostbusters, który nie lubi gry wieloosobowej online, łatwo jest grać przeciwko niezbyt wymagającym botom i nadal korzystać z całej zawartości.

Przebieg meczu zaczyna się od Bustersów rozstawionych z miernikami PKE, które mają wytropić ducha i jego punkty odrodzenia. Te szczeliny są ukryte w przedmiotach, a ich zniszczenie odbiera jedno z trzech „żyć” ducha. Jeśli spotkasz ducha bezpośrednio, możesz go zaatakować za pomocą Pakietu protonowego i wepchnąć go w pułapkę, aby również pożreć życie. Po stronie duchów starasz się nawiedzać jak najwięcej obiektów i straszyć wędrownych cywilów NPC, aby zwiększyć ogólny poziom nawiedzenia na mapie. Gdy nawiedzenie osiągnie 100 procent lub duchowi zabraknie szczelin, rozpoczyna się ostatni licznik czasu gry końcowej. Jeśli Pogromcy złapią ducha w tym czasie, wygrywają. Mapa jest oficjalnie nawiedzona, jeśli duch uniknie schwytania, a Busters uciekają ze wstydu.

Dzwonienie do swoich kumpli, gdy zauważysz ducha i wepchnięcie go w pułapkę jako drużyna, jest niezwykle satysfakcjonujące. Podczas gdy Busters mogą być chwilowo obezwładnieni śluzem, nikt nigdy nie utknie na uboczu, oglądając resztę meczu. Zawsze jest do zrobienia polowanie lub strzelanie. Jedynym minusem po stronie Bustera jest uspokajanie NPC tymi samymi kwestiami głosowymi do znudzenia.

Pięć typów duchów odpowiada różnym stylom gry. Czy chcesz być szybki i złośliwy, przejść do ofensywy za pomocą ataków łańcuchowych w stylu God of War lub użyć sztuczek, aby manipulować i wprowadzać w błąd? Wszystkie duchy mają podstawowy atak, przywołanie stwora (do zajmowania Niszczycieli lub straszenia cywilów), ostateczny ruch z długim czasem odnowienia i unikalną akcję, która jest inna dla każdej skórki. Posiadanie przedmiotów jest kluczem do ukrywania się przed Busterami i doładowywania energii potrzebnej do zrobienia praktycznie wszystkiego. Eksperymentowanie z tym, jak wszystko sobie radzi, jest interesujące, jak gładko tocząca się beczka po piwie lub miękki, gigantyczny miś. Chociaż duchy są niezwykle potężne i mobilne, są również podatne na schwytanie w dowolnym momencie. W jednej chwili będziesz triumfalnie oszukiwać wszystkich czterech pogromców i sabotować ich pakiety protonowe, a w następnej będziesz gorączkowo wciskać guziki, aby uciec przed ciągnięciem strumieni i śmiercionośnymi pułapkami. Miło jest słyszeć zmieszanie przeciwników, gdy pozostajesz poza zasięgiem wzroku, lub ich frustrację, gdy okrywasz całą drużynę trąbą szlamu.

Klasyczna remiza strażacka służy jako wielofunkcyjne centrum, gdy nie bierzesz aktywnego udziału w meczach. Kilka przerywników przedstawia podstawową historię z wczesnych godzin gry. Nie ma się czym ekscytować narracją, ale słuchanie Dana Aykroyda i Erniego Hudsona wcielających się w Raya i Winstona jest miłe. W miarę zdobywania kolejnych poziomów znajdziesz nowe elementy kosmetyczne, części wyposażenia, które wpływają na statystyki, przedmioty kolekcjonerskie i kontrakty, które nagradzają specjalne przedmioty i zdobywają doświadczenie. Codzienne i cotygodniowe prace zachęcają również do regularnego sprawdzania. Zauważyłem, że stały napływ gadżetów sprawia, że ​​moja grupa biega do szafek, aby przymierzyć nową koszulę lub głupie okulary między pracami. A ulepszenia sprzętu są namacalne, zwłaszcza gdy twój miotacz cząstek może wypuszczać się na dłużej bez przegrzania.

Chociaż podstawowa rozgrywka jest mocna i wciągająca, mam obawy co do długoterminowej trwałości Spirits Unleashed. Jest tylko jeden typ meczu, więc jeśli zmęczysz się tym, nie masz szczęścia. Pięć obecnych map jest solidnych, ale jestem gotowy na więcej (IllFonic twierdzi, że w przyszłości pojawią się dodatkowe bezpłatne mapy i duchy). Historia i odblokowania sprawiają, że rzeczy są interesujące podczas pierwszych 30 poziomów postaci, ale potem historia staje w miejscu. Otrzymasz wszystkie podstawowe odblokowania do 50. Poza tym obecna gra końcowa polega na wypełnianiu kontraktów wysokiego poziomu, takich jak „zrób 25 razy X-cel” i tak dalej. Czasami uczyłem się nowych aspektów gry, z których wcześniej nie zdawałem sobie sprawy, ale innym razem odpalałem boty, polując na woski do podłóg do strzelania, lub wielokrotnie wyrzucałem pułapkę i podnosiłem ją, aby sprawdzić jakieś irytujące wymagania .

Przedpremierowa wersja gry miała kilka poważnych awarii, a ja kilka razy utknąłem w geometrii jako duch, aż do końca meczu. Nie mogłem odtworzyć tych problemów po pierwszym dniu aktualizacji, ale jest to coś, na co należy uważać.

Idealnym sposobem na poznanie Spirits Unleashed jest zebranie swoich kumpli, obracanie się po mapach, na zmianę granie jako duch i przejście do pohukiwania i krzyczenia. Jeśli nie jest to możliwe, dobieranie losowych graczy jest płynne i szybkie, a znaczniki w grze umożliwiają pracę zespołową, nawet jeśli wszyscy grają bez mikrofonu. Emocje związane z pogromcą duchów w końcu zaczynają słabnąć, ale dotarcie do tego punktu zajmuje trochę czasu, a aktualizacje w przyszłości mogą pomóc w utrzymaniu brzęczenia pakietów protonowych.

Uwaga: IllFonic Inc. dostarczył kody do tej recenzji.



Źródło : https://www.gameinformer.com/review/ghostbusters-spirits-unleashed/frightening-4v1