Fotografia w sercu rozgrywki: The Star Named Eos

Znaczenie fotografii w grze

Tworzenie puzzli fotograficznych

W Gwieździe zwanej Eos, fotografia to główny motyw napędzający historię i doświadczenie gry. Pomysł ten zrodził się jeszcze przed opracowaniem naszej poprzedniej gry, Behind the Frame, w której początkowo planowaliśmy panoramiczną narrację 360 stopni skupioną na fotografii. Ze względu na nasze ograniczone doświadczenie w tworzeniu gry, w pierwszej kolejności skupiliśmy się na Behind the Frame. Po jego sukcesie wznowiliśmy produkcję Gwiazdy zwanej Eos.

Fotografia to nie tylko część historii; jest integralną częścią mechaniki gry i projektu puzzli, pozwalając ci doświadczyć historii oraz poczuć emocje i wspomnienia stojące za każdym zdjęciem.

Podstawowy projekt pętli gry: eksploracja od starych zdjęć do nowych kompozycji

W The Star Named Eos zaprojektowaliśmy podstawową pętlę gry, w której zaczynasz od starego zdjęcia, przechodzisz przez eksplorację i łamigłówki, a ostatecznie robisz nowe zdjęcie. Ten projekt jest istotny dla przywoływania wspomnień i motywu odkrywania nowych rzeczy. Oto kroki:

Pobierz stare zdjęcia:

Stare zdjęcia zdobywasz eksplorując określone sceny w grze. Te zdjęcia służą jako wskazówki, prowadzące do nowych scen.

Znajdź podobne lokalizacje:

Przeszukujesz otoczenie w poszukiwaniu lokalizacji podobnych do tych na starych zdjęciach. Pomoce wizualne, takie jak oświetlenie i wyraźne obiekty, pomagają graczom w nawigacji.

Znajdź podobne nowe obiekty:

Po znalezieniu podobnych scen wyszukujesz obiekty przypominające te ze starych zdjęć. Obiekty te mogą być naturalne (drzewa, skały) lub stworzone przez człowieka (meble, posągi).

Dostosuj pozycję/kompozycję obiektu i rób zdjęcia:

Możesz dostosować położenie obiektów zgodnie z kompozycją starego zdjęcia, dostosowując je do siebie. W grze dostępna jest wirtualna kamera, która pozwala dostosować kąt i ostrość, docelowo wykonując nowe zdjęcia z kompozycjami pasującymi do starych zdjęć.

Ten projekt pętli gry nie polega tylko na rozwiązywaniu zagadek; to eksploracja wspomnień i historii. odtwarzasz wspomnienia z przeszłości i odkrywasz nowe rzeczy, doświadczając niezmiennych emocji i wartości w czasie. Ten projekt pozwala graczom na odniesienie się do rzeczywistych doświadczeń związanych ze wspominaniem i odkrywaniem nowych rzeczy.

Estetyczne sprzężenie zwrotne aparatu: satysfakcja z robienia zdjęć

W The Star Named Eos robienie zdjęć to nie tylko prosta czynność, ale przeżycie. Nasi programiści spędzili dużo czasu, upewniając się, że robienie zdjęć naturalnie i płynnie integruje się z historią i grą. Aby dać Ci poczucie satysfakcji z uchwycenia sceny, zoptymalizowaliśmy mechanizm robienia zdjęć na kilka sposobów:

System kamer wirtualnych:

Możesz dowolnie regulować kąt, ostrość i kompozycję, umożliwiając precyzyjne przechwytywanie kadru.

Dotknij Doświadczenie:

Aby symulować realistyczne wrażenia podczas robienia zdjęć, uwzględniliśmy informację dotykową. Na przykład naciśnięcie migawki aparatu powoduje lekkie wibracje i efekt dźwiękowy, zwiększający autentyczność.

Natychmiastowa odpowiedz:

System natychmiast porównuje nowo wykonane zdjęcia ze starymi i na podstawie monologu bohatera podpowiada, czy zdjęcie zostało wykonane prawidłowo. Jeśli fotografowany obiekt nie jest częścią głównej układanki, nie pojawia się monolog, zachowując radość swobodnej eksploracji i fotografowania.

Te projekty sprawiają, że fotografia jest istotną i przyjemną częścią gry, pozwalając cieszyć się zarówno eksploracją, jak i rozwiązywaniem zagadek, jednocześnie doświadczając przyjemności i spełnienia robienia zdjęć.

Tworzenie niezapomnianych scen: dramatyczne światło i cień

Aby osiągnąć nasz cel, jakim jest „dramatyczne światło i cień” w „Gwiazdzie zwanej Eos”, w każdej scenie zaaranżowaliśmy mocne główne źródła światła, takie jak okna, lampy lub ogniska. Dodają dramatyzmu i nadają obiektom różne efekty oświetlenia lub cienia. Kontrastuje to ostro z konstrukcją źródła pełnego światła w modelu Behind the Frame, oferując inne wrażenia wizualne. Zainwestowaliśmy dużo czasu i wysiłku, aby każda scena przedstawiała unikalny i zapadający w pamięć efekt światła i cienia, wzmacniający ekspresję emocjonalną gry i atmosferę opowieści.

Źródło: news.xbox.com