Fortnite zbudował Javelin-4 w Destiny, używając wyłącznie zasobów z gry


Od Spider-Mana kołyszącego się po mapie po graczy używających słynnego ataku Kamehameha Dragon Ball Z, współpraca Fortnite stała się z biegiem lat tylko bardziej dopracowana. Świadek niedawnej współpracy Fortnite z Destiny, która obejmuje pełne odtworzenie słynnej mapy Javelin-4 z trybu Tygla w grze.

W zupełnie nowym wywiadzie, który można zobaczyć powyżej, IGN otrzymało wycieczkę po wersji Fortnite mapy Javelin-4, która została skrupulatnie odtworzona w zestawie narzędzi kreatywnych Fortnite. Według głównego artysty koncepcyjnego Bungie, Dimy Goryainova, mapa została zbudowana w całości z istniejących zasobów Fortnite.

„Stworzenie Javelin-4 było procesem współpracy Bungie i Team PWR. Bungie zapewniło wskazówki wizualne, podczas gdy Team PWR zrekonstruował całą mapę za pomocą zestawu narzędzi kreatywnych Fortnite. Wykonali niesamowitą robotę, znajdując kreatywne sposoby wykorzystania istniejących zasobów w celu dokładnie odtworzyć tę kultową mapę” – wyjaśnia Goryainov. „Ponieważ nie można było zbudować nowych zasobów, wprowadzono pewne zmiany wizualne na mapie w obszarach, w których Team PWR musiał wykorzystać najbliższe elementy, jakie mógł znaleźć. Mimo że wszystko zostało utworzone przy użyciu istniejących modeli, ogólny wygląd i styl zostały uchwycone niesamowicie dobrze ”.

Zrzuty ekranu z Destiny 2: Lightfall

Rezultatem jest niezwykle wierna adaptacja oryginalnej mapy. Współpraca posuwa się tak daleko, że obejmuje trzy kultowe klasy postaci Destiny — Tytana, Czarnoksiężnika i Łowcy — oraz bronie i umiejętności znane z gry.

Współpraca Destiny z Fortnite i Fall Guys została po raz pierwszy ogłoszona 23 sierpnia, gdzie została ujawniona wraz z nowym rozszerzeniem Lightfall. Skórki Fortnite’s Drift, Black Knight i Oblivion zostały ponownie wykorzystane w Destiny jako nowi Strażnicy, podczas gdy Destiny 2 przyniosło dowódcę Zavalę, Ikorę Rey i Exo Stranger. Zapylenie krzyżowe jest godne uwagi, ponieważ Fortnite prawie nigdy nie idzie w drugą stronę.

Jeśli chodzi o Destiny, jest to nowa granica dla klasycznej gry serwisowej Bungie, która świętuje swoją piątą rocznicę.

„Naszym celem jest zawsze tworzenie ekscytujących efektów wizualnych, które pozwolą naszym graczom wyrazić siebie za pośrednictwem ich Strażników i zawsze szukamy nowych sposobów wspierania tego celu” – mówi kierownik ds. grafiki Bungie, Josh Deeb. „Jednym ze sposobów jest uczczenie tych ukochanych postaci poprzez ponowne wyobrażenie sobie ich kultowego wyglądu przez wizualny obiektyw Destiny. Dla naszych artystów jest to ekscytujące wyzwanie, aby stworzyć ozdoby, które oddają istotę skóry lub postaci, ale także są autentyczne dla naszych graczy i świat.”

Współpraca jest dostępna do gry w Fortnite już teraz.

Kat Bailey jest starszym redaktorem wiadomości w IGN, a także współprowadzącą czat głosowy Nintendo. Masz wskazówkę? Wyślij jej wiadomość na @the_katbot.



Źródło : https://www.ign.com/articles/fortnite-built-destinys-javelin-4-using-only-assets-from-the-game