Fortnite wita Metallikę nowym trybem muzycznym i sceną bitewną.

W sercu wszechświata Fortnite przygotowywane jest przybycie gwiazd muzyki Metallica, z pełną integracją z różnymi trybami gry.

Wyjątkowa muzyczna współpraca z Metalliką

Współpraca ta materializuje się w szczególności poprzez obecność Metalliki jako headlinera kolejnego sezonu Fortnite Festival, trybu w stylu Rock Band opracowanego przez Harmonix. W ten sposób czterej członkowie Metalliki będą dostępni jako skórki w ramach kolejnej przepustki festiwalowej, a etap bitwy umożliwi wprowadzenie nowego, opartego na rywalizacji sposobu gry.

Tutaj 16 graczy rywalizuje przy losowo wybranej piosence, a Overdrive działa jako siła ataku, osłabiająca przeciwników. Będziesz także mógł stworzyć drużynę składającą się z czterech znajomych, aby wybrać określone tytuły do ​​wspólnego grania.

Ekskluzywne występy Metalliki

Oprócz trybu Battle Stage Metallica pojawi się także na wirtualnym koncercie w Fortnite, dostępnym o różnych porach w weekend 22 i 23 czerwca. Dzięki temu gracze będą mieli wiele możliwości wzięcia udziału w wydarzeniu.

https://www.youtube.com/watch?v=[vidéo]

Nowe dodatki i wyzwania Metalliki w Fortnite

Jednocześnie w trybie Battle Royale zostaną dodane legendarne elementy gitarowe, oferujące nową dynamikę ruchu. Możesz wywołać falę uderzeniową na niebie dla swoich członków drużyny lub brutalnie zderzyć się z wrogami, aby zakończyć ich nadzieje. Dodatkowo w każdej grze Late Loot Island będzie teraz pojawiać się akcent Metalliki, inspirowany występem zespołu na scenie podczas M72 World Tour.

Wreszcie pojawia się nowy tor Rocket Racing z odpowiednim motywem lawy wulkanicznej. Nowe wyzwania zapewnią graczom także samochód inspirowany Metalliką.

Całkowite muzyczne zanurzenie w Metallice

Wiele utworów Metalliki będzie można kupić w grze jako utwory Jam Tracks. Począwszy od następnej aktualizacji utworów Jam Tracks można również używać jako podkładu muzycznego w lobby, aby całkowicie zanurzyć się w muzycznym uniwersum gry Fortnite.

Źródło: www.eurogamer.net