Final Fantasy VII Rebirth: Artyści na scenie__(

Final Fantasy VII Rebirth: ewoluujący wszechświat

Trylogia Remake daje fanom możliwość ponownego przeżycia niektórych kultowych momentów w ich najdoskonalszej formie. Centralna część Final Fantasy VII, podkreślona przez Rebirth, skupia się na Aerith i groźnym cieniu Sephiroth. Wszystko sprzyja pogłębianiu relacji.

W związku z tym twórcy kompleksowo zajęli się zarówno główną fabułą, jak i poboczną zawartością Rebirth, co obiecuje, że centralna scena Aerith będzie jeszcze bardziej emocjonalna niż w oryginalnej grze.

Bogatsze i bardziej szczegółowe postacie

Twórcy wykorzystali obecne możliwości technologiczne i dłuższy czas trwania gry, podzielonej na trzy odrębne tytuły, aby wzbogacić uniwersum Final Fantasy VII.

Produkcja Rebirth była dla twórców okazją do przyjrzenia się zapadającym w pamięć scenom, takim jak ta z Corel Prison, w szczególności podkreślającym postać Dyne, która stała się żywsza i bardziej szczegółowa niż w pierwowzorze.

Wybór ten spotkał się z pozytywnymi reakcjami zespołu programistów, co podkreśliło intensywność sceny i ich dumę z utrzymania jej w ostatecznej wersji gry.

Czyste emocje

Mimo że nie miałem okazji być świadkiem sceny Dyne podczas mojej wersji demonstracyjnej, pochwały ze strony twórców ze Square Enix jeszcze bardziej podekscytowały mnie, gdy mogłem dostać w swoje ręce produkt końcowy. Final Fantasy VII Rebirth ukaże się na PlayStation 5 29 lutego.

Aby uzyskać bardziej ekskluzywną zawartość dotyczącą Final Fantasy VII Rebirth, odwiedź nasze centrum poświęcone grze.

Ostrzeżenie: ten artykuł zawiera spoilery z oryginalnej gry Final Fantasy VII.

Źródło: www.gameinformer.com