Dowiedz się, jak zespół programistów Towerborne powołuje do życia wszechpotężny Truffleclub, przerażającego wroga w grze!
Spotkanie z zespołem kreatywnym
Isaac Torres, Aviva Schecterson, Joseph Garrahan i Jeff Murchie ze Stoic Studio dzielą się swoimi doświadczeniami w tworzeniu tego wyjątkowego wroga.
Utwórz Trufleclub
Jeff Murchie, odpowiedzialny za projekt koncepcyjny, badał różne kierunki ożywienia Truffleclub, czyniąc go zarówno strasznym, jak i kapryśnym. Rezultatem jest harmonia pomiędzy estetyką wizualną a osobowością postaci.
Animuj Trufleclub
Joseph Garrahan zainspirował się odważnymi animacjami, aby ożywić Trufleclub, nadając mu wyjątkowe i autentyczne ruchy.
Wyzwania projektowe
Stworzenie bossa tak imponującego jak Trufleclub wiązało się z wyjątkowymi wyzwaniami dla zespołu programistów, wymagającymi ciągłych dostosowań w celu utrzymania równowagi rozgrywki.
Dynamika animacji
Joseph Garrahan podjął wyzwanie animowania różnorodnych ruchów Truffleclub, przewidując różne możliwe interakcje z graczami, aby zagwarantować wzbogacające wrażenia z gry.
Różnorodność wrogów
Zespół programistów obiecuje różnorodnych unikalnych wrogów w Towerborne, z oczywistą miłością do każdego szczegółu i chęcią zaskakiwania graczy. Przygotuj się na niezapomnianą przygodę!
Chcesz dowiedzieć się więcej o niesamowitej pracy, jaką wykonuje zespół Towerborne? Bądź na bieżąco, aby uzyskać więcej informacji na temat wrogów w grze!
Źródło: www.towerborne.com