Ekskluzywne wrażenia praktyczne Saints Row


W zeszłym miesiącu deweloper Volition dostarczył nam grywalną wersję nowego Saints Row. Miałem dostęp do kilku misji fabularnych, niektórych działań pobocznych i całej mapy Santo Ileso do zbadania. Volition zachęciło mnie do jazdy, szybowania i siania spustoszenia do syta. Więc dokładnie to zrobiłem. Podczas gdy zawartość jest wciąż w fazie rozwoju, byłem w stanie zrozumieć, jak gra kształtuje się we wczesnym stanie i jak dotąd wygląda dobrze.

Podczas wyprawy z supermocami, jaką była Saints Row IV, samochody były prawie bezużyteczne, gdy można było skorzystać z supersprintu i skakać po Steelport. Po ponownym uruchomieniu Saints Row te moce są nigdzie w zasięgu wzroku, więc albo będziesz je kopytować, albo kradniesz przypadkowy samochód z ulicy, aby się poruszać. Na szczęście w Saints Row zastosowano całkowicie przerobiony system jazdy, który wprowadza nową wagę do prowadzenia pojazdu i przenosi punkt ciężkości walki samochodowej z broni i przejazdów na używanie samego samochodu jako broni.

We wczesnej misji fabularnej (o której możesz przeczytać w naszej okładce Saints Row) dowiedziałem się wszystkiego o dwóch kluczowych cechach tego nowego modelu jazdy. Jednym z nich jest możliwość szarpania samochodem w lewo lub w prawo za naciśnięciem przycisku, zasadniczo uderzając pojazdem, aby wyrządzić szkody lub zepchnąć rywali z drogi. Drugi to nowy drift, który sprawi, że Twój samochód wpadnie w boczny poślizg, podczas gdy kamera przechyli się i nieco przybliży, aby uzyskać dodatkowy efekt.

Drifting w Saints Row jest bardzo podobny do driftu Mario Kart, a to wielka pochwała. Bez względu na pojazd, dryfowanie zawsze ustawia twój samochód pod z góry określonym kątem podczas poślizgu, dając ci kontrolę na drążku analogowym, aby dostosować samochód do idealnej pozycji, gdy wychodzisz z zakrętu. Nie musisz się martwić, że zbyt mocno naciśniesz e-hamulec, że tył samochodu wyjdzie za daleko lub stracisz zbyt dużą prędkość podczas wykonywania manewru. Doceniam, że jest wyraźnie zaprojektowany tak, abyś był w ruchu i nie przeszkadzał w zabawie. W końcu dryfowałem na każdym zakręcie, bez względu na to, jak szybko lub wolno jechałem, tylko dlatego, że było fajnie.

Grając jako bardzo zdolny protagonista znany jako The Boss, jesteś w stanie wsiąść na swoje pojazdy, nawet podczas ruchu. Na dachu masz pełny 360-stopniowy widok, aby wyeliminować nieznośnych członków lokalnego gangu z frakcji Los Pantheros lub Idols, z którymi możesz walczyć. Masz również możliwość wzbicia się w przestworza w nowym kombinezonie ze skrzydłami. Jeśli twój samochód porusza się wystarczająco szybko, możesz zeskoczyć z dachu i wzbić się w powietrze, aby oddalić się daleko, lub wylądować na innym zestawie kół, który weźmiesz za swoje.

Wingsuits wokół Santo Ileso niczym śmiertelna i maniakalna latająca wiewiórka jest ekscytująca i jest jedną z najbardziej zabawnych, jakie miałem z Saints Row. Spływ rozpoczynasz z wysokich konstrukcji, takich jak biurowiec lub góry i wzgórza otaczające miasto, a także dach jadącego samochodu. Istnieją również miejsca rozrzucone po całej mapie, w których znajdują się mechanizmy, aby wyrzucić cię w powietrze; nie są wymagane drapacze chmur. Nie zawsze jest łatwo znaleźć miejsce na lot, ale podoba mi się to, że podkreśla to znaczenie przechodzenia naziemnego i polegania na prowadzeniu samochodu podczas większości podróży po dzielnicach Santo Ileso.

Używanie kombinezonu ze skrzydłami to świetny sposób na szybkie pokonanie krótkich rozpiętości miasta. Podczas gdy zawsze jesteś na łasce grawitacji, nurkowanie w celu zwiększenia prędkości i podciąganie w celu odzyskania wysokości może znacznie wydłużyć sesje lotu. Uwielbiam poczucie prędkości i kontrolę, jaką masz podczas latania. Porównałbym to do czegoś pomiędzy peleryną z Super Mario World a zdolnościami szybowania Batmana z Arkham City.

Od czasu, kiedy pracowałem w Saints Row, strzelanina wydawała się najbardziej przyziemna. Mieliśmy dostęp do zestawu pistoletów, broni szturmowej i wyrzutni rakiet, które działają tak, jak można się spodziewać w grze Saints Row. Niektóre z bardziej dzikich broni obiecanych przez dewelopera nie były dostępne w moich czasach, gdy próbowałem popełnić przestępstwo wokół Santo Ileso. Mimo to materiały wybuchowe napędzane rakietami i słabsza balistyka były więcej niż wystarczające, aby zająć się tym, kto lub cokolwiek stanie mi na drodze.

Poza rozgrywką, społeczność graczy zadaje sobie pytanie, czy czuje się jak w przeszłości Saints Rows. Volition otwarcie mówi o tym, że chce zapewnić ton gdzieś pomiędzy Saint Row 2 i Saints Row The Third, a z małego segmentu, w który grałem, powiedziałbym, że trafia w ten znak. Uważam, że pisanie i humor są na tym samym polu. Jest mnóstwo przeklinania, gadania i innych wulgaryzmów, które nie były obecne w większości tego, co zostało pokazane publicznie w tym momencie. W końcu jesteście grupą aspirującą do zbudowania syndykatu przestępczego.

Ta podstawowa grupa Świętych jest nowa i możesz się z nimi spotkać i zaprzyjaźnić. To jedna z najlepszych części poprzednich wpisów i nie mogę się doczekać, by zmierzyć się ze światem z Elim, Neenah i Kevinem. Dobrze się uzupełniają i nawet z tego, co widziałem, widzę, gdzie mogą powstać konflikty, ale mam też wrażenie, że jeżdżą lub umierają za swoich współwyznawców. Jestem gotów przejąć wraz z nimi Santo Ileso i stać się częścią nieszczęścia i zniszczeń, które po drodze spowodowały.

Koniecznie sprawdź wszystkie nasze relacje z Saints Row przez cały miesiąc, takie jak nasz wywiad z szybkim ogniem z Jeremy Bernstein, główny projektant narracji misji. Możesz znaleźć wszystko w naszym centrum z okładkami, klikając poniższy baner.



Source : https://www.gameinformer.com/preview/2021/10/08/exclusive-saints-row-hands-on-impressions