Dzień przed tym, jak deweloperzy powiedzieli, że opóźnienie zostało zaplanowane przed sporem o znak towarowy


Twórca The Day Before, Fntastic, powiedział, że planuje opóźnienie, jeszcze zanim spór o znak towarowy cofnął grę o osiem miesięcy.

W rozmowie z IGN współzałożyciele Fntastic, Eduard i Aisen Gotovtsev, potępili wszelkie zarzuty oszustwa po tym, jak kilku członków społeczności The Day Before zaczęło się niepokoić, że gra została opóźniona na tak długo, zaledwie kilka tygodni przed planowaną datą premiery 1 marca.

Fntastic wydał oświadczenie 25 stycznia (poniżej), twierdząc, że spór dotyczący znaku towarowego wymusił opóźnienie zarówno gry, jak i jej pierwszego dużego zwiastuna z rozgrywką od ponad roku.

„Planowaliśmy przesunąć premierę gry wcześniej i planujemy ją ogłosić [publisher] Mytona w 10-minutowym filmie z rozgrywki”, powiedział Fntastic IGN. „A potem wszyscy wiecie, co się stało. Tak więc, aby być po bezpiecznej stronie, aby upewnić się, że nie będzie więcej transferów, wraz z wydawcą wybraliśmy 10 listopada. To bezpieczna data, biorąc pod uwagę spór o znak towarowy.

Pomimo dwukrotnego opóźnienia (pierwsze spowodowane przejściem na Unreal Engine 5), Fntastic jest nadal przekonany, że spór dotyczący znaku towarowego zostanie rozwiązany przed nową datą premiery i planuje wykorzystać dodatkowy czas na ulepszenie gry w w międzyczasie.

„Jesteśmy przekonani, że ten problem zostanie rozwiązany, ponieważ mamy silnych partnerów prawnych” – napisano. „Dodatkowy czas pozwoli nam lepiej przygotować się do premiery i wprowadzić ogólne ulepszenia w grze. Stanie się jeszcze bardziej dopracowana, zoptymalizowana i wypełniona treścią”.

Jeśli chodzi o skargi i zarzuty, że The Day Before nie jest w rzeczywistości w fazie rozwoju – które wybuchały na jego stronie Reddit i serwerze Discord – Fntastic utrzymywał, że jego gra na pewno zostanie wydana pomimo chaotycznej rozmowy w tej chwili.

„Burza w końcu się uspokoi, a czas ułoży wszystko na swoim miejscu. Kiedy gra wyjdzie, ludzie w końcu zobaczą prawdę” – napisano. „Ale skoro już tu jesteśmy, jesteśmy wdzięczni za tak fantastyczną podróż i za to, że jesteście z nami”.

Fntastic dostarczyło również następujące oświadczenie dotyczące bieżących rozmów i stanu gry: „Dla nas i milionów ludzi The Day Before to spełnienie marzeń z dzieciństwa. To gra z zombie i innymi ludźmi w ogromnym postapokaliptycznym mieście drapaczy chmur.

„Rozumiemy, że niektórzy gracze, nie widząc pełnego obrazu, mogą mieć wątpliwości co do gry. Zawsze skupialiśmy się na samym produkcie. Tworzyliśmy grę przez cztery lata. Wszystkie te lata były pełne potu i krwi, aby stworzyć tę grę, a dla wielu członków naszego zespołu nieprzyjemnie jest słyszeć takie oskarżenia.

„Nie wzięliśmy ani grosza od ludzi: żadnego crowdfundingu, żadnych zamówień w przedsprzedaży, żadnych darowizn. Gra jest w pełni finansowana przez Mytona, jednego z największych wydawców mobilnych na świecie, który sprawdzał kompilację gry na każdym etapie naszego projektu. kontrakt.

„Dokonaliśmy prawdziwego wewnętrznego przełomu, kiedy zdecydowaliśmy się na wielkie wyzwania od dołu – tak duże, że niektórzy ludzie uznaliby je za niemożliwe.

„Odbywając fantastyczną podróż z krańców ziemi, czujemy się jak ten prosty facet z filmów akcji z lat 90. Pewnie pamiętacie go jako bohatera, który przedziera się przez zasłonę niedowierzania, gdy nikt w niego nie wierzy, ale odnajduje w sobie siłę, aby wygrać i udowodnić wszystkim, ile jest wart w końcu.

„Wierzymy tylko w produkt końcowy. Bez względu na to, co ktoś mówi, przekonasz się sam 10 listopada tego roku. Mamy nadzieję, że po sukcesie gry damy ludziom wiarę, że w tym życiu, jeśli wytrwasz w kierunku marzenie, spełni się, pomimo wszystkich przeszkód i wątpliwości”.

The Day Before to gra MMO zombie z otwartym światem, która została po raz pierwszy ogłoszona w styczniu 2021 r. Nie jest to jednak pierwszy raz, kiedy gra spotkała się z kontrowersjami w ciągu ostatnich trzech lat, ponieważ Fntastic był również zmuszony bronić wykorzystywania nieopłacanych pracowników w czerwiec zeszłego roku.

Ryan Dinsdale jest wolnym strzelcem IGN i pełni funkcję redaktora wiadomości w Wielkiej Brytanii. Całymi dniami będzie opowiadał o Wiedźminie.





Źródło : https://www.ign.com/articles/the-day-before-devs-say-delay-was-planned-before-trademark-dispute