Dyrektor kreatywny gry wieloosobowej Halo Infinite, Tom French, opuścił 343 Industries



Tom French, dyrektor kreatywny gry wieloosobowej Halo Infinite, który pracował nad serią od ponad 11 lat, opuścił 343 Industries.

French ogłosił tę wiadomość na Twitterze, mówiąc, że wyrusza na „nowe przygody”, ale jest bardzo dumny ze swojego czasu pracy u boku Master Chiefa.

„Po ponad 11,5 roku w Halo, po raz ostatni wychodzę dzisiaj ze spartańskiej zbroi, aby wyruszyć na nowe przygody” — powiedział French. „Bycie częścią gry, którą tak bardzo kochałem jako gracz i podziwiałem jako programista, było ogromnym zaszczytem. Nie mógłbym być bardziej dumny ze swojego czasu w 343”.

French opuszcza 343 Industries po wielkiej zimowej aktualizacji Halo Infinite, która dodała PD oparte na meczach i wynikach, wersję beta trybu Forge, oficjalne rozpoczęcie kampanii online w trybie współpracy i powtórki kampanii, dwie nowe mapy, nową przepustkę bojową, flagę Covert One tryb gry i nie tylko.

Ta zimowa aktualizacja była wielkim momentem dla studia i zawierała obietnicę, że będzie nadal zajmować się obszarami opinii, skupiając się na krótszych sezonach, bardziej regularnym strumieniu treści i „większych rzeczach, które nadejdą”.

W momencie premiery Halo Infinite wystartowało z kontrowersyjnym systemem progresji dla wielu graczy, ale French i zespół pracowali niestrudzenie, aby nad nim pracować i zapewnić graczom wrażenia z gry wieloosobowej, na które tak bardzo liczyli. Chociaż zawsze pozostaje jeszcze trochę pracy do wykonania, poczynili wielkie postępy, aby tak się stało.

Masz dla nas wskazówkę? Chcesz omówić możliwą historię? Proszę wysłać e-mail do wiadomości@ign.com.

Adam Bankhurst jest autorem wiadomości dla IGN. Możesz śledzić go na Twitterze @AdamBankhurst i dalej Skurcz.





Źródło : https://www.ign.com/articles/halo-infinite-multiplayer-creative-director-tom-french-has-left-343-industries