Dyrektor generalny EA ujawnia plany stymulowania wzrostu poprzez reklamy w grach.

EA planuje wykorzystać reklamę jako motor wzrostu

Nowy kierunek dla EA

Dyrektor generalny EA, Andrew Wilson, ujawnił plany „wykorzystania siły” społeczności graczy i wykorzystania reklam jako „znaczącego motoru wzrostu” firmy. W swoim najnowszym raporcie finansowym Wilson odpowiedział na uwagi inwestorów, stwierdzając, że chociaż megakorporacja musi „bardzo rozważnie podchodzić do reklam”, biorąc pod uwagę, że na jej gry spędza się „wiele, wiele miliardów godzin”, „reklama może stać się znaczący motor wzrostu dla [EA] „.

W stronę nowego podejścia do reklamy

„Aby odpowiedzieć na Twoje pytanie dotyczące szerszej reklamy, ponownie uważam, że jest jeszcze na tym polu za wcześnie” – powiedział Wilson. „W całej naszej historii staraliśmy się bardzo rozważnie podchodzić do reklam w kontekście naszych wrażeń z gier. Jednak gdy pomyślimy o wielu miliardach godzin spędzonych na graniu, tworzeniu, oglądaniu, łączeniu się i tym, gdzie dużo z tego zaangażowanie wykracza poza granice tradycyjnej gry, oczekujemy, że reklama może stać się dla nas znaczącym czynnikiem wzrostu. Będziemy bardzo ostrożni w dalszych działaniach, ale obecnie mamy w firmie zespoły, które pracują nad bardzo przemyślanymi wdrożeniami naszych gier” – dodał Wilson. „Ale co ważniejsze, kiedy zaczynamy budować społeczność i wykorzystywać jej siłę poza granicami naszych gier, jak myślimy o reklamie jako silniku wzrostu w tego typu doświadczeniach?

Skupienie się na serii Battlefield

Podczas tej samej rozmowy telefonicznej z akcjonariuszami House powiedział, że EA tworzy „największy zespół Battlefield w historii franczyzy”, aby pracować nad połączonymi rozgrywkami wieloosobowymi i jednoosobowymi. „Nasze zespoły wysłuchały społeczności, wyciągnęły cenne wnioski i patrzą w przyszłość” – powiedział Wilson. „Motive, uzbrojony w najnowocześniejszą technologię Frostbite i wciągającą historię, dołącza do DICE, Criterion i Ripple Effect, aby zbudować wszechświat Battlefield obejmujący połączone rozgrywki wieloosobowe i jednoosobowe. To największy zespół Battlefield w historii franczyzy. »

Źródło: www.eurogamer.net