Odkryj Dragon Age: Strażnik Zasłony
W tym miesiącu Dragon Age: The Veilguard (tak, dobrze czytacie – Dreadwolf zniknął) znajduje się w centrum uwagi Game Informera. Po opracowaniu Baldur’s Gate i jej kontynuacji we wczesnych latach, BioWare postanowiło stworzyć własną grę RPG fantasy. Seria ta rozpoczęła się od Dragon Age: Początek w 2009 r., następnie Dragon Age II w 2011 r., a następnie Dragon Age: Inkwizycja w 2014 r. Pomimo wzlotów i upadków fani cierpliwie czekają na powrót BioWare do serii, a rok 2024 jest wreszcie rokiem, w którym będziemy mogli na co liczyłem.
Mieliśmy okazję odwiedzić biura BioWare w Edmonton w Kanadzie, aby obejrzeć ekskluzywną zapowiedź Dragon Age: The Veilguard, obejmującą spojrzenie na twórcę postaci, prolog, misje otwierające i jeszcze więcej. Rozmawialiśmy także z wieloma opiekunami gry na temat zmiany nazwy, przejścia serii na walkę w czasie rzeczywistym, różnych towarzyszy (i relacji, jakie można z nimi nawiązać), a także centralnej lokalizacji The Veilguard. Możesz dowiedzieć się więcej o samym Veilguardzie, roli Solasa w grze i nie tylko, z naszej 12-stronicowej historii z okładki Dragon Age: The Veilguard.
Inne artykuły, których nie można przegapić w tym numerze Game Informer
Mieliśmy także okazję pojechać do Los Angeles w Kalifornii, aby wziąć udział w Summer Game Fest i różnych alternatywnych wydarzeniach weekendowych na targach E3, podczas których mogliśmy sprawdzić nowe gry, przeprowadzić wywiady z twórcami i nie tylko. Nasza sekcja podglądu jest pełna nowych szczegółów na temat nadchodzących wydań, na które nie możemy się doczekać.
Brian Shea pojechał do Warszawy, aby sprawdzić dwa nadchodzące wydawnictwa – Frostpunk 2 i The Alters – i wyszedł zachwycony obydwoma doświadczeniami. Jon Woodey musiał wypróbować Final Fantasy
Z drugiej strony Charlie Wacholz opowiada o tym, jak zeszłoroczny film Dave The Diver jest jednym z najlepszych przedstawień satysfakcji i trudów pracy w branży spożywczej, a Grant Stoner rozmawiał z Sony i Microsoft o procesach rozwoju i historii kontrolery Adaptive i Access obu firm. Aby zapewnić sobie odrobinę terroru, tego lata Ashley Bardhan przeprowadziła wywiady z kilkoma twórcami gier grozy na temat znaczenia ponętnego miasta znanego jako Silent Hill w arcydziele horroru Konami.
Jak zawsze, znajdziesz notatkę od redaktora naczelnego Matta Millera, recenzje różnych freelancerów i redaktorów, listę 5 najlepszych (wskazówka: smoki) i wiele więcej.
Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, odwiedź naszą oficjalną stronę internetową i media społecznościowe, gdzie znajdziesz wszystkie nadchodzące aktualizacje. Pamiętaj, że abonenci wersji drukowanej mogą spodziewać się wydania w nadchodzących tygodniach, natomiast wydanie cyfrowe będzie dostępne od 18 czerwca.
Źródło: www.gameinformer.com