Diablo IV: Abbatoir of Zir, Blizzard dostosowuje poziom trudności nowego wydarzenia

Diablo IV: Rzeźnia Zira poprawione po opiniach graczy!

Zmniejszono poziom trudności

Po opiniach i skargach graczy, wydarzenie Abbatoir de Zir w Diablo IV, które miało być bardzo trudne, zostało znacznie zmniejszone. Wydarzenie to, rozpoczęte 5 grudnia jako część drugiego sezonu Diablo IV o tematyce wampirycznej, było skierowane do graczy na maksymalnym poziomie, wyposażonych w optymalny sprzęt, aby rzucić sobie jeszcze większe wyzwanie po pokonaniu koszmarnych lochów na 100. poziomie gry. Mimo to gracze skarżyli się na zwiększona trudność wydarzenia, porównywalna do działania Głębokich Szczelin w Diablo III, gdzie gracze muszą zabić określoną liczbę wrogów w określonym czasie, w porównaniu do innych czynności końcowych w grze.

Poza tym nagroda w postaci możliwości zdobycia nowego, potężnego glifu Łez Krwi nie wydawała się tego warta. Szybkie obliczenia przeprowadzone przez graczy na platformach takich jak Reddit wykazały, że ci, którzy wskoczą do wydarzenia, będą musieli grać w to wydarzenie przez setki godzin, aby zdobyć wyższy poziom glifu Łez Krwi, co wydawało się ledwo warte czasu. glif nie zostanie zachowany w Wiecznym Królestwie gry po zakończeniu Sezonu 2.

Zmiany, które nadejdą

Blizzard ogłosił, że wiele z tych skarg zostanie rozwiązanych w nadchodzącej łatce zaplanowanej na 8 grudnia. Menedżer społeczności Diablo, Adam Fletcher, podziękował społeczności gry za jej opinie w poście na forum, a następnie wyjaśnił wiele zmian, które zostaną wprowadzone w wydarzeniu. Po pierwsze, doświadczenie z glifami zostanie zwiększone począwszy od poziomu 2 Rzeźni Zira i wzrośnie „znacznie” w miarę awansowania graczy na wyższe poziomy, co powinno pomóc złagodzić skargi graczy dotyczące poczucia niepotrzebnej rutyny ze względu na wymagany czas.

Ale to tylko jedna z wielu zmian. Według Fletchera ogólny poziom trudności Rzeźni Zira zostanie obniżony, przy czym obrażenia otrzymywane przez potwory podczas wydarzenia zostaną zmniejszone nawet o 20%. Dodatkowo problematyczne modyfikatory, takie jak wampiryzm i tłumienie, zostaną wyłączone w całej grze, ale nie jest jeszcze jasne, na jak długo. Według Fletchera kilka pierwszych poziomów będzie ogólnie mniej trudnych, ale poziom 10 i kolejne poziomy pozostaną mniej więcej tak samo trudne jak wcześniej.

Nowa szansa dla graczy

„Odkryliśmy, że poziom trudności jest zbyt wysoki od pierwszego poziomu dla tych, którzy byli w stanie wcześniej ukończyć koszmarne lochy na poziomie 100” – pisze Fletcher. „Te zmiany pozwolą większej liczbie graczy doświadczyć wczesnych poziomów i przejść przez nie. »

Dla tych, którzy grają w ARPG firmy Blizzard i szukają nieco mniej wymagających wyzwań, w Diablo IV 12 grudnia odbędzie się kolejne ograniczone czasowo wydarzenie, Midwinter Blight. To świąteczne wydarzenie umożliwi graczom zdobycie nowych przedmiotów kosmetycznych i przedmiotów podczas tropienia Terroru w Czerwonym Płaszczu.

Źródło: www.gamespot.com