Deweloper Palworld krytykuje „gry na zawsze”: „niezdrowe”

Niebezpieczeństwa związane z „wiecznymi grami”

Jeden z twórców jednego z największych tegorocznych hitów nie jest fanem tzw. „wiecznych gier”. Rzeczywiście, menadżer społeczności Palworld, John „Bucky” Buckley, uważa, że ​​wielokrotne granie w tę samą grę jest „niezdrowe” dla nikogo.

Zauważony przez VGC, Bucky rozmawiał z YouTuberem Going Indie na temat usług na żywo i „martwych” gier. Deweloper w Pocketpair wyjaśnił, że nie ma nic złego w przechodzeniu na nowe gry. „Nie sądzę, że musisz zmuszać się do ciągłego grania w tę samą grę” – powiedział Bucky. „To nie jest dla nas zdrowe. To nie jest zdrowe dla programistów. To nie jest zdrowe dla zawodników. To nie jest zdrowe dla mediów z grami wideo. »

Strach przed „bezdusznymi” grami na żywo

Bucky obawia się, że duże firmy będą nadal promować „bezduszne” gry na żywo. W rzeczywistości można postawić tezę, że bańka związana z grami na żywo już istnieje. Jednak Bucky zdaje sobie sprawę, że istnieją gry zaprojektowane do grania miesiącami, jak League of Legends, Dota 2 i ogólnie gatunek MMO. Problem w tym, że „znacznie więcej osób próbuje nakłonić ludzi do grania w gry, które tak naprawdę nie są przeznaczone do grania miesiącami” – wyjaśnił Bucky.

Jednym z rozwiązań, jakie Bucky sugeruje graczom, jest po prostu wypróbowanie jak największej liczby gier niezależnych, niezależnie od tego, ilu innych graczy w nie gra. Nie jest to nowe uczucie dla menadżera społeczności. Na początku tego roku twórca Palworld wypowiedział się na temat „leniwej” rozmowy na temat gry „Pokemon with Weapons”, która traciła równoczesnych graczy.

Palworld odniósł ogromny sukces, osiągając 25 milionów graczy w pierwszym miesiącu. Pocketpair nie stanął przed żadnymi działaniami prawnymi ze strony The Pokemon Company, chociaż na początku gry pojawiały się liczne zarzuty dotyczące kopiowania. Niedawno Pocketpair ogłosił partnerstwo z Sony Music Entertainment na rzecz Palworld Entertainment Inc.

Źródło: www.gamespot.com