Deweloper Helldivers 2 wyklucza system transmogu

Szef studia Helldivers 2, Arrowhead, wykluczył wprowadzenie systemu transmogu w przebojowej strzelance kooperacyjnej na PC i PlayStation 5, stwierdzając, że „to nie ma sensu”. Od wybuchowej premiery Helldivers 2 w lutym niektórzy gracze domagali się wprowadzenia systemu transmog dla wielu elementów zbroi w grze. Transmog, w skrócie transmog, który sam w sobie jest połączeniem słów „transfiguracja” i „edycja”, teoretycznie umożliwiłby graczom. aby zmienić wygląd elementów zbroi bez wpływu na ich statystyki. Pancerze w Helldivers 2 zawierają statystyki, które wpływają na rozgrywkę, a niektóre z nich są uważane za bardziej „meta” niż inne. Na przykład jeden z najpopularniejszych elementów zbroi daje graczom 50% szans na to, że nie umrą w przypadku otrzymania śmiertelnych obrażeń.

Odpowiedź od dyrektora generalnego Arrowhead

W odpowiedzi użytkownikowi na X/Twitterze, dyrektor generalny Arrowhead, Johan Pilestedt, stwierdził, że system transmog nie miałby sensu w Helldivers 2, tłumacząc to przywiązaniem do realizmu. „Nie wdrażamy transmogu” – powiedział Pilestedt. „To nie ma sensu – sprzęt wygląda inaczej, bo ma inne efekty. Zamiana jednego na drugi jest jak posiadanie jabłka, które smakuje jak bekon i odwrotnie. »

Filozofia gry

Komentarze Pilestedta mogą rozczarować niektórych graczy Helldivers 2, ale są zgodne z filozofią gry. Wszystko działa tak, jak wydaje się działać, począwszy od sposobu strzelania z broni po słabe punkty wroga. Nawet rozpoczęcie misji i zejście na planetę opiera się na założeniu, że wszystko, co widzisz, dzieje się w czasie rzeczywistym i nie bez powodu. Rzeczywiście, większość nowej i wciągającej rozgrywki w Helldivers 2 wywodzi się z tego projektu. System transmogi mógłby naruszyć dotychczasową przejrzystą komunikację wizualną Helldivers 2.

Źródło: www.ign.com