Destiny 2: Pierwszy Żelazny Sztandar Lightfall opóźniony z powodu usterki niewidzialnego gracza



Żelazna Chorągwi Destiny 2 stała się regularną atrakcją dla fanów PvP, ale pierwsza wersja tego comiesięcznego wydarzenia pojawi się nieco później niż oczekiwano z powodu irytującego błędu. Wraz z premierą Lightfall przypadki, w których Strażnicy po prostu stali się niewidzialni, stały się powszechne, a Bungie wprowadzi poprawkę tego problemu 16 marca. Data ta przypada na dwa dni po rozpoczęciu Żelaznej Chorągwi, więc zamiast tego Bungie zaplanowała wydarzenie na rozpocznie się 21 marca, tydzień później.

Dobrą wiadomością jest to, że Próby Ozyrysa powrócą 17 marca, tydzień wcześniej niż pierwotnie planowano, a między pierwszym tygodniem Żelaznej Chorągwi a drugim, który rozpocznie się 4 kwietnia, będzie tylko tydzień przerwy. , w ciągu najbliższych kilku tygodni będzie można wziąć udział w wielu wydarzeniach PvP:

  • Powrót Prób Ozyrysa – 17 marca
  • Żelazna Chorągwi tydzień 1 – 21 marca
  • Żelazna Chorągwi tydzień 2 – 4 kwietnia

Iron Banner przeszedł kilka dużych zmian w drugiej połowie roku The Witch Queen. W ramach starań, aby uczynić to bardziej prestiżowym wydarzeniem, którego nie można przegapić, Żelazna Chorągwi odbywała się tylko dwa razy w sezonie i oferowała nowe tryby. Od tego czasu tę kadencję zwiększono do trzech razy w sezonie i wprowadzono inne poprawki, aby Żelazna Chorągwi była bardziej satysfakcjonująca po tym, jak gracze skrytykowali grindowy charakter przeprojektowanego wydarzenia.

Każde z tych nowych podejść do Żelaznej Chorągwi zawierało również różne tryby meczowe, przy czym pierwszy Żelazna Chorągwi rozpoczyna się od Erupcji, a drugi skupia się na Fortecy. Bungie nie ujawnił, który tryb będzie aktywny podczas pierwszego Żelaznego Sztandaru w Lightfall, ale zwykle warto zagłębić się w tydzień gry wieloosobowej, aby zdobyć stylowy sprzęt i cieniowanie pancerza.

W innych wiadomościach dotyczących Destiny 2, wyścig odbędzie się w ten weekend, aby zdobyć upragnione pierwsze na świecie prawa do przechwalania się za ukończenie nowego najazdu Root of Nightmares. W tym tygodniu wystartowała również tajna egzotyczna misja, w ramach której gracze otrzymują glewię Vexcalibur za jej ukończenie.

Omówione tutaj produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać część przychodów, jeśli kupisz coś polecanego na naszej stronie.



Źródło : https://www.gamespot.com/articles/destiny-2-lightfall-first-iron-banner-delayed-due-to-invisible-player-glitch/1100-6512229/?ftag=CAD-01-10abi2f