Ujawniono: Dowiedz się, jak ikony horroru dostały się do Dead by Daylight
Wstęp
Wydana na rynek w 2016 roku gra Dead by Daylight szybko podbiła serca graczy swoimi oryginalnymi postaciami inspirowanymi przerażającymi archetypami kina slasher z lat 80. Ale czy wiesz, że za tymi ikonami horroru kryje się prawdziwa historia współpracy i wyzwań? Dowiedz się, jak twórcom Dead by Daylight udało się włączyć do swojej gry niektóre z najbardziej kultowych ikon horroru.
Na początku
Zachowanie początkowo nie wykorzystywało rozpoznawalnych twarzy w Dead by Daylight. Przed Freddym Kruegerem i Michaelem Myersem studio wypuściło grę survivalową dla wielu graczy z czterema oryginalnymi zabójcami i pięcioma ocalałymi, inspirowaną złotą erą horroru lat 80. Te oryginalne postacie szybko zachwyciły fanów, ale gra szybko zyskała popularność, pozwalając Behaviour rozpocząć o ambitnej współpracy mającej na celu włączenie do gry najbardziej kultowych postaci horroru.
Jak dotrzymujesz kroku Freddy’emu Kruegerowi i Leatherface’owi?
Po pomyślnym zabezpieczeniu praw do Michaela Myersa firma Behavior nie poprzestała na tym. Studio szybko rozszerzyło swoją współpracę, obejmując wszystkie najważniejsze serie horrorów z lat 80. Jednak dzięki kompletnym klasykom Behaviour szybko skupił się na bardziej współczesnych hitach. Współpraca z serią filmów Piła była kluczowym punktem zwrotnym wraz z pojawieniem się Amandy Young, uczennicy Johna Kramera, w Dead by Daylight. Firma Behaviour nie chciała tylko dodać sławnych postaci, ale chciała spójnie włączyć serię horrorów do uniwersum Dead by Daylight.
Krzycz, jeśli chcesz szybciej umrzeć
Integracja niektórych postaci nie była taka prosta. Na przykład ikona Krzyku, Ghost Face, nie jest własnością studia filmowego, które stworzyło filmy, ale firmy, która stworzyła maskę. To doprowadziło Behaviour do stworzenia oryginalnego zabójcy, który ukrywał się za maską. Ta współpraca pokazała, że Behavior był w stanie przepisać kanon horroru na własnych warunkach.
Ze srebrnego ekranu do Silent Hill
Wreszcie w 2020 roku pełna integracja Silent Hill z Dead by Daylight oznaczała główny punkt zwrotny w grze, w tym zabójcy Pyramid Head i ocalałej Cheryl Mason. Ale najbardziej godnym uwagi dodatkiem było stworzenie specjalnej mapy inspirowanej kultową lokalizacją gry. Ta współpraca nadała nowy wymiar i tak już bogatemu uniwersum Dead by Daylight, pogrążając graczy w niezrównanym terrorze.
Wniosek
Zatem zintegrowanie kultowych crossoverów horrorów z Dead by Daylight jest złożonym, ale satysfakcjonującym przedsięwzięciem. Nie tylko nadaje to nowy wymiar grom, ale także ujawnia pomysłowość twórców w wymyślaniu na nowo ukochanych serii, pozostając jednocześnie wiernym własnej istocie. Sukces, który podbił serca fanów horrorów i gier wideo.
Źródło: www.ign.com