Dambuster Studios nigdy nie rozważało przerobienia oryginalnego zwiastuna Dead Island 2


Oryginalny zwiastun Dead Island 2 jest teraz kultowym (być może niesławnym) momentem w grach. To był świetny zwiastun, ludzie byli podekscytowani, a potem prawie dekadę później przewinęli do przodu, a gra wciąż jest w fazie rozwoju.

Po raz pierwszy ujawniony w 2014 roku, Dead Island 2 był w fazie rozwoju w firmie Spec Ops: The Line, deweloperze Yager, a deweloper Dead Island Techland rozstał się z własnością, aby pracować nad Dying Light. Wydawca Deep Silver przekazał rozwój gry deweloperowi LittleBigPlanet 3, firmie Sumo Digital, w 2016 r., a następnie w 2019 r. firma ogłosiła, że ​​deweloper Homefront: The Revolution, firma Dambuster Studios, będzie opracowywać Dead Island 2. Jest rok 2023 i Dambuster’s Dead Island 2. ukaże się wreszcie w kwietniu.

Dambuster ujawnił swoją nową Dead Island 2 w zeszłym roku i zrobił to z fantazyjnym nowym zwiastunem filmowym, choć bardzo różniącym się od oryginalnego ujawnienia z 2014 roku. Nie musi to być zaskakujące – Dambuster twierdzi, że stworzył Dead Island 2 od podstaw, od podstaw. Podczas mojej wyprawy fabularnej na 8 godzin w Dead Island 2 w Dambuster’s Nottingham w Anglii byłem ciekawy: czy zespół kiedykolwiek rozważał przeróbkę oryginalnego zwiastuna Dead Island 2? Odpowiedź brzmiała: nie.

„Przerobienie zwiastuna nie było naszym celem” – mówi mi reżyser gry Dead Island 2, David Stenton. „Myślę, że fajnie jest wziąć ten zwiastun – zwłaszcza teraz, gdzie znajduje się zwiastun – i zobaczyć, jak odnosi się to do tonu Dead Island, którą dostarczamy. Ten zwiastun zdecydowanie został dostarczony na pocztówce LA i myślę, że my dostarczyć pocztówkę LA w inny sposób”.

Mimo to zastanawiałem się, czy Dambuster wykorzystał ten oryginalny zwiastun jako światło przewodnie dla rozwoju gry, zwłaszcza biorąc pod uwagę, jak dobrze został przyjęty w 2014 roku (nawet Goat Simulator 3 niedawno przerobił zwiastun).

„Niezupełnie” – mówi Stenton. „Zaczęliśmy z czystym kontem, absolutnie z naszą własną wizją. Nie patrzymy za bardzo na… to, co wydarzyło się w przeszłości, ani nie patrzymy na zbyt wiele innych gier. Po prostu bardzo koncentrujemy się na tym, jak chcemy, aby Dead Island 2 było absolutnie fenomenalne, unowocześnić je i dostarczyć grę, która naszym zdaniem spodoba się fanom”.

Aby uzyskać więcej informacji o grze, przeczytaj moją historię z okładki Dead Island tutaj, a następnie przejdź do Informator gier Ekskluzywne centrum relacji Dead Island 2 z historiami, których nie można znaleźć nigdzie indziej, na przykład dlaczego akcja gry toczy się w mieście, które nie jest wyspą, szczegółowe zestawienia dwóch ocalałych z Dead Island 2, Daniego i Ryana, oraz trwałość broni jest użytecznym instrumentem dla Dambuster Studios.

Ekskluzywną rozgrywkę znajdziesz także w filmach, takich jak ten, o tym, jak Dambuster Studios nagrywa odgłosy wnętrzności zombie w Dead Island 2, oraz nowe szczegóły dotyczące naszego praktycznego czasu w odcinku dyskusji na temat okładki Dead Island 2 pt. Pokaz Game Informera.


Czy grasz w Dead Island 2 pierwszego dnia? Daj nam znać w komentarzach poniżej!



Źródło : https://www.gameinformer.com/2023/01/10/dambuster-studios-never-considered-remaking-the-original-dead-island-2-reveal-trailer