CoD: Lokalizacje Intel Spec Ops w Modern Warfare 2


Misje kooperacyjne Call of Duty: Modern Warfare 2 Spec Ops mają mnóstwo informacji do zebrania, a tutaj poprowadzimy Cię do każdej lokalizacji wywiadowczej, aby zebrać wszystkie 20 elementów z misji Low Profile. Te informacje są rozrzucone po mapie w postaci przedmiotów, takich jak pamięci USB, dzienniki audio i skrzynie. Dodatkowo warto zauważyć, że znalezienie 20 przedmiotów wywiadowczych w Spec Ops nagrodzi Cię Full SSE Trophy/Achievement. We wszystkich trzech misjach Spec Ops znajduje się 50 informacji wywiadowczych, ale jest to najłatwiejsza droga do zdobycia 20 potrzebnych do Trofeum/Osiągnięcia.

MW2 Spec Ops – wszystkie lokalizacje wywiadowcze Low Profile

Te informacje wywiadowcze można zbierać, poruszając się po mapie w ukryciu, lub możesz iść w płonącą broń i po prostu wyczyścić każdą lokalizację, gdy poruszasz się po okolicy. Nie ma limitu czasu na ukończenie misji, więc wybierz preferowaną metodę.

Dane wywiadowcze można zbierać w dowolnej kolejności, ale rozpoczęcie od punktu B i praca na mapie, eliminowanie wrogów z ukrycia, jest świetnym sposobem na uniknięcie przytłoczenia. Możesz przewinąć w dół do ostatniej lokalizacji danych wywiadowczych na liście i wybrać, czy chcesz tam zacząć, aby ułatwić ten wywiad, czy też chcesz go złapać po usunięciu wszystkich wrogów. To trochę trudne, więc zachowałem to na koniec.

Informacje wywiadowcze #1

B Wyceluj w budynek dla dwóch pierwszych informacji wywiadowczych

Pierwsza lokalizacja wywiadowcza znajduje się w pobliżu miejsca docelowego B, które jest zaznaczonym celem na mapie. Na stole wewnątrz budynku z trzema łukami znajdziesz fragment USB Stick Intel.

Wywiad nr 2

Teraz będziesz chciał udać się na dach tego samego budynku, co pierwszy element danych wywiadowczych, gdzie znajdziesz drugi element to skrzynia na dachu.

Wywiad nr 3

Informacje o skrzynkach na dachu na północ od budynku B Target
Informacje o skrzynkach na dachu na północ od budynku B Target

Trzecia lokacja Wywiadu to kolejna skrzynia, która znajduje się na dachu budynku na północ od poprzedniej. Możesz łatwo dostać się na dach, wspinając się po zewnętrznej drabinie z boku budynku.

Wywiad #4

Skrzynia danych wywiadowczych w białej ciężarówce na moście od strony zachodniej
Skrzynia danych wywiadowczych w białej ciężarówce na moście od strony zachodniej

Teraz będziesz chciał przejść przez most znajdujący się w pobliżu zachodniej części mapy. Jest to ta najbliżej miejsca docelowego C celu. Na środku mostu znajdziesz białą ciężarówkę z czwartym zrzutem danych wywiadowczych w środku. To kolejna skrzynia. Uważaj na wroga Juggernauta czającego się w pobliżu z minigunem. Jeśli twoje ukrycie się powiedzie i żaden z pobliskich żołnierzy nie zostanie zaalarmowany, możesz złapać ten kawałek bez zmuszania Juggernauta, by cię ścigał.

Wywiad nr 5

Żółty ping oznacza budynek dla danych wywiadowczych 5, 6 i 7
Żółty ping oznacza budynek dla danych wywiadowczych 5, 6 i 7

Przechodząc tuż za mostem, będziesz chciał dostać się do drugiego budynku po lewej stronie. Jest to dziwny, poszarpany układ budynku z dużą anteną na dachu. Dane wywiadowcze to pamięć USB znaleziona na pierwszym piętrze. Leży na stole z komputerem.

Wywiad #6

Nie musisz daleko sięgać po szósty element wywiadowczy, ponieważ jest to kolejna pamięć USB wewnątrz tego samego budynku i piętra, co piąta lokalizacja. Skieruj się w stronę schodów prowadzących na drugie piętro, a na stole z dwoma radiami znajdziesz USB podłączony do laptopa.

Informacje #7

Pozostając w tym samym budynku, udaj się na drugie piętro, aby znaleźć siódme dane wywiadowcze, czyli dziennik audio znajdujący się na biurku z kilkoma dokumentami.

Wywiad nr 8

Żółty ping oznacza lokalizację dla danych wywiadowczych 8, 9, 10 i klucza potrzebnego do 11
Żółty ping oznacza lokalizację dla danych wywiadowczych 8, 9, 10 i klucza potrzebnego do 11

Wróć teraz do budynku na południe od ostatniego. (Pierwszy budynek po lewej za mostem) Piąty materiał wywiadowczy znajduje się wewnątrz pierwszego budynku po lewej. Dziennik audio znajdziesz na szafce w kuchni.

Intel #9

Dziewiąty element znajduje się na drugim piętrze tego samego budynku co ósmy. Na drugim poziomie poszukaj pokoju z laptopem. Intel to pamięć USB podłączona do laptopa.

Intel #10

Pozostając w tym samym miejscu, w którym znalazłeś ostatni kawałek, przejdź do sąsiedniego pokoju, aby znaleźć dziesiąty kawałek jako nagranie na nocnym stoliku.

Wywiad nr 11

Szuflada biurka z inteligencją folderów
Szuflada biurka z inteligencją folderów

Aby zebrać ten jedenasty kawałek, musisz najpierw zdobyć klucz do biurka z tego samego pokoju, co dziesiąty kawałek. Ten klucz znajduje się na stole. Weź klucz do biurka i wróć do poprzedniego budynku. Na pierwszym piętrze jest zamknięta szuflada biurka. Odblokuj go, aby zebrać i zebrać materiał wywiadowczy folderu.

Intel #12

Wejście do nurkowania dla danych wywiadowczych 12
Wejście do nurkowania dla danych wywiadowczych 12

Dwunasty kawałek jest nieco podstępny, bo tak naprawdę znajduje się pod wodą przy wyspie. Można to znaleźć, kierując się do mniejszego mostu znajdującego się na środku mapy. Z małego mostu będziesz musiał wskoczyć do wody i płynąć na zachód, aż znajdziesz duży kwadratowy otwór znajdujący się między kilkoma skałami. W wodzie znajduje się fragment danych skrzyni. Nie powinieneś długo nurkować, aby go znaleźć.

Wywiad nr 13

Podwodna jaskinia na wyspie, w której można nurkować po dane wywiadowcze 13
Podwodna jaskinia na wyspie, w której można nurkować po dane wywiadowcze 13

Wywiad trzynasty również znajduje się pod wodą, ale musisz wyjść dalej od ostatniego kawałka na pobliską małą wyspę. Na wyspie znajdziesz małą podwodną jaskinię, która znajduje się po prawej stronie dużego budynku. Dane o skrzyni znajdziesz pod wodą w jaskini. Można to łatwo zauważyć, jeśli znasz mapę wieloosobową Hydroelectric w Modern Warfare 2. To kałuża wody w pobliżu punktu B Dominacji. Powinieneś zobaczyć skrzynkę po prostu patrząc w dół do wody.

Wywiad nr 14

Intel 14 na dachu bezpośrednio na północ od wyspy
Intel 14 na dachu bezpośrednio na północ od wyspy

Następnie udaj się na północ od wyspy, aby znaleźć czternasty kawałek. Dane o skrzyni znajdziesz na dachu budynku bezpośrednio na północ od małej wyspy.

Intel #15

Żółty ping oznacza budynek dla danych wywiadowczych 15
Żółty ping oznacza budynek dla danych wywiadowczych 15

Teraz chcesz udać się w stronę miejsca docelowego A, aby znaleźć budynek bezpośrednio przy moście z B do A. Piętnasty element to skrzynia znaleziona na dachu budynku po lewej stronie ulicy.

Intel #16

Pamięć USB do Intel 16
Pamięć USB do Intel 16

Te trzy kolejne elementy wywiadowcze znajdują się w budynku A Target, co wymaga uprzedniego wyłączenia wszystkich pułapek, zanim będziesz mógł zebrać dane wywiadowcze. Uderzenie w którąkolwiek z pułapek natychmiast cię sprowadzi, więc poruszaj się po budynku ostrożnie i wyłączaj każdą pułapkę.

Szesnasty egzemplarz to pendrive na pierwszym piętrze budynku A. To USB znajduje się na stole w pokoju z pustymi skrzynkami na broń i mnóstwem porozrzucanych pocisków.

Wywiad nr 17

Dziennik audio dla Intel 17
Dziennik audio dla Intel 17

Siedemnasty to nagranie dźwiękowe znajdujące się w pomieszczeniu obok miejsca, w którym znajduje się szesnasty kawałek. Wywiad znajduje się na pudełku obok okna i kilku szafkach.

Intel #18

Logowanie audio w pomieszczeniu socjalnym dla intel 18
Logowanie audio w pomieszczeniu socjalnym dla intel 18

Odkryjesz, że osiemnasty element wymaga przeniesienia się na drugie piętro budynku A. To jest dziennik audio leżący na stole w pokoju socjalnym w pobliżu niektórych automatów.

Wywiad nr 19

Żółty ping oznacza lokalizację Intel 19
Żółty ping oznacza lokalizację Intel 19

Dziewiętnasty element znajduje się na zewnątrz, przy ścianie w pobliżu najbardziej wysuniętych na północ budynków na mapie. To jest skrzynia na ziemi. Nie jest trudno go zauważyć, ale jeśli masz problemy z widocznością na mapie nocnej, użyj tutaj gogli noktowizyjnych.

Intel #20

Stojąc na szczycie wieży radiowej w celu A, celujesz w wieżę na wyspie
Stojąc na szczycie wieży radiowej w celu A, celujesz w wieżę na wyspie

Ostateczne dane wywiadowcze nie są łatwo dostępne. Najpierw będziesz chciał wspiąć się na szczyt wysokiej wieży radiowej znajdującej się w pobliżu miejsca docelowego. Ze szczytu wieży spadochron w kierunku wieży znajdującej się na małej wysepce. Dane wywiadowcze to skrzynia na dachu.

Dodatkowo możesz spróbować tego, gdy po raz pierwszy wskoczysz do misji, najpierw zeskakując na spadochronie na ten dach. W przeciwnym razie będziesz musiał dostać się na wysoki poziom, aby dostać się na ten dach. Zachowałem to na koniec.

Jeśli chcesz jak najlepiej wykorzystać kampanię, zapoznaj się z naszym przewodnikiem po wszystkich lokalizacjach i kodami odblokowującymi do sejfów Modern Warfare 2. Zapewniamy również kilka zalecanych ustawień Modern Warfare 2 do użycia w kampanii, MP i Spec Ops.

Omawiane tu produkty zostały niezależnie wybrane przez naszych redaktorów. GameSpot może otrzymać udział w przychodach, jeśli kupisz coś, co znajduje się na naszej stronie.



Źródło : https://www.gamespot.com/articles/call-of-duty-modern-warfare-2-spec-ops-intel-guide-full-sse/1100-6509102/?ftag=CAD-01-10abi2f