Premiera konsoli Cities Skylines 2 opóźniona
Premiera konsolowej wersji Cities Skylines 2 po raz kolejny została przełożona na czas nieokreślony, co stanowi nową porażkę dla fanów gry. Rzeczywiście, wydawca Paradox ogłosił, że wersja konsolowa nie jest jeszcze na odpowiednim poziomie pod względem stabilności i wydajności brakuje okna wydania zaplanowanego na październik 2024 r.
Niestety, godne ubolewania jest to, że gra nie spełnia jeszcze kryteriów jakościowych niezbędnych do wydania na konsolach. Pomimo powolnego, ale stałego postępu, nierozwiązane problemy w dalszym ciągu utrudniają pożądane wrażenia z gry. Nowa wersja kandydująca powinna zostać oceniona w sierpniu, aby ustalić nową, solidną datę wydania lub rozwiązać wszelkie pozostałe problemy.
Problemy od uruchomienia
Premiera Cities Skylines 2 na PC w październiku 2023 roku była już naznaczona różnymi problemami z wydajnością. Twórcy ostrzegali graczy o problemach technicznych na tydzień przed oficjalną premierą gry.
Problemy niestety nie ustały po premierze, co wywołało mieszane opinie graczy i krytyków. Za poważny błąd uznano brak wsparcia dla modów. Ponadto dodatek DLC Beach Properties musiał zostać zwrócony ze względu na jego wcześniejsze wydanie w celu poprawy reputacji gry.
Opóźnienie i oczekiwania
Początkowym celem było wydanie gry na konsole wiosną 2024 roku, a następnie w październiku tego samego roku. W związku z tym nowym przesunięciem nie jest pewne, kiedy będzie mogła nastąpić premiera na konsole, opóźniając w ten sposób dostępność o rok w porównaniu z wersją na komputery PC.
Paradox i Colossal Order aktywnie pracują, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom niezadowolonych graczy, regularnie wydając aktualizacje mające na celu poprawę wrażeń z gry. Wydanie konsoli odbywa się równolegle z rozwojem aktualizacji na PC, aby utrzymać wysoki poziom jakość dla wszystkich graczy.
Źródło: www.ign.com