Cities: Skylines 2: krytykowane problemy z wydajnością opóźniają wydanie płatnych DLC.

Cities: Skylines 2, najnowsza gra studia Colossal Order, spotkała się z ostrą krytyką ze względu na problemy z wydajnością. W tym artykule ujawniamy zobowiązania podjęte przez dewelopera w zakresie płatnych DLC, a także wysiłki podjęte w celu naprawienia problemów napotykanych przez graczy.

Problemy z wydajnością do rozwiązania

Jeszcze przed premierą Cities: Skylines 2 było już obiektem obaw dotyczących wydajności. Wydawca gry Colossal Order i Paradox Interactive ostrzegły nawet potencjalnych nabywców, że gra nie spełniała docelowych standardów jakości przed wprowadzeniem na rynek. Mimo to gra została uruchomiona, ponieważ „była to najlepsza decyzja, jaką można było podjąć”. Od tego czasu Colossal Order pracowało nad rozwiązaniem problemów z wydajnością i błędami w Cities: Skylines 2, w tym wypuściło w zeszłym tygodniu poprawkę.

https://www.youtube.com/watch?v=VIDEO_ID

Zrzut ekranu Miasta: Skylines 2.

Konstruktywna komunikacja ze społecznością

W niedawnym poście na blogu Mariina Hallikainen, dyrektor generalna Colossal Order, zachęcała społeczność Cities: Skylines do „konstruktywnej krytyki” i unikania ataków na innych graczy. Oświadczenie to nastąpiło po kontrowersyjnym usunięciu z gry reklamy radiowej uznanej za „obraźliwą”, co wywołało negatywne reakcje niektórych graczy. Hallikainen podkreślił także problemy z balansem związane ze zbieraniem śmieci w mieście i potwierdził, że niedawno zgłoszony błąd zostanie naprawiony w następnej łatce.

Zaangażowanie w sprawy graczy

Aby uspokoić graczy, Hallikainen ogłosił, że Colossal Order nie będzie oferować płatnej zawartości do Cities: Skylines 2, dopóki problemy z wydajnością nie zostaną rozwiązane zgodnie ze standardami. Czas pokaże, jakie będą te kryteria, biorąc pod uwagę, że gra została pierwotnie uruchomiona z akceptowalnymi problemami z jakością. Miejmy jednak nadzieję, że oznacza to znaczną poprawę, zanim Paradox zacznie opróżniać portfele konsumentów niekończącymi się płatnymi DLC.

Hallikainen wyraził także swoje podekscytowanie możliwością uwzględnienia sugestii graczy w Cities: Skylines 2, w tym dodaniem ulepszeń jakości życia, które były już obecne w poprzedniej grze, a których brakowało w kontynuacji ze względu na ograniczenia programowe, czasowe i priorytety. Zaangażowanie Colossal Order polega na niestrudzonej pracy nad Cities: Skylines 2, aby osiągnąć pełny potencjał.

Źródło: www.eurogamer.net