Colossal Order opóźnia rozszerzenie Cities: Skylines 2 w celu ulepszenia głównej gry
Twórca Cities: Skylines 2, Colossal Order, przełożył planowane wydanie zawartości w ramach przepustki rozszerzającej do gry, jednocześnie kontynuując ulepszanie wydajności głównej gry.
W dzienniku deweloperów dyrektor generalna Colossal Order, Mariina Hallikainen, wyjaśniła, że studio koncentruje się obecnie na poprawie wydajności gry na PC, zanim zacznie pracować nad opóźnioną wersją konsolową i pakietami DLC.
Godziny wydawania pakietów zawartości
Pierwszy pakiet przedmiotów do gry, Beach Properties, został opóźniony z czwartego kwartału 2023 r. na pierwszy kwartał 2024 r., a pakiety twórców Urban Promenades i Modern Architecture zostały przesunięte z pierwszego na drugi kwartał 2024 r. Trzy dodatkowe stacje radiowe zaplanowane w ramach przepustek są obecnie planowane na II kwartał 2024 r.
Na platformie Steam przepustki rozszerzeń nie można obecnie kupić osobno, ale jest ona zawarta w Edycji Ultimate gry, której cena wynosi 75 GBP.
Zmieniona trasa Colossal Order. | Źródło obrazu: Kolosalny porządek
Priorytety dla Colossal Order
Na początku tego miesiąca Colossal Order zobowiązało się nie wypuszczać płatnego DLC do Cities: Skylines 2, dopóki nie rozwiąże problemów z wydajnością „zgodnie z naszymi standardami”, a Hallikainen przeprosił za opóźnienie.
Priorytetami Colossal Order są ulepszenia wydajności, poprawki błędów oraz wsparcie w zakresie modowania/redaktora, dodał Hallikainen, ale prace nad wdrożeniem pierwszego pakietu przedmiotów rozpoczną się „po zakończeniu poprawek przedmiotów i prac nad wydajnością w sposób zadowalający”.
Z najnowszego dziennika deweloperów wynika, że aktualizacje Cities: Skylines 2 będą rzadsze, ponieważ Colossal Order przeniesie swoje wysiłki z poprawek na większe łatki. Oczekuje się, że pierwsze wydanie narzędzi do modowania zajmie co najmniej kilka miesięcy, powiedział Hallikainen w zeszłym tygodniu, ale deweloper nie ma jeszcze „konkretnego harmonogramu”.
Źródło: www.eurogamer.net