Bójka o sztuce pudełkowej: Jack Bros. dla Wirtualnego Chłopca
Witamy wszystkich w nowej edycji Box Art Brawl! Zanim przejdziemy do rozgrywki z tego tygodnia, zobaczmy, jak poszło ostatnim razem, dobrze? Recenzowaliśmy grę Rayman Advance na Game Boy Advance (jeśli nie było to już oczywiste), w klasycznej walce stawiając Amerykę Północną przeciwko Europie. Europejski design zwyciężył, zdobywając 61% głosów, więc wszyscy klaszczą i wiwatują… Klaszczą i wiwatują! DZIĘKI.
Bracia Jack. dla Wirtualnego Chłopca
W tym tygodniu przyjrzymy się Jack Bros. dla Wirtualnego Chłopca. Całkiem prawdopodobnie jedna z najrzadszych gier obecnie, Jack Bros. było pierwszym zachodnim wydawnictwem z serii Shin Megami Tensei firmy Atlus (chociaż było to raczej spin-off). Po wydaniu otrzymał mieszane recenzje, ale współczesne recenzje stwierdzają, że jest całkiem niezły. To powiedziawszy, z pewnością jest to gra, o której z biegiem czasu w dużej mierze zapomniano.
Ta płyta nie ma europejskiej premiery, więc w tym tygodniu odbędzie się kolejny pojedynek pomiędzy Ameryką Północną a Japonią. Gotowy..? WALKA.
Obraz: Życie Nintendo
Projekt północnoamerykański
Można śmiało powiedzieć, że projekt północnoamerykański jest nieco bardziej, no cóż, ciemniejszy niż wersja japońska. Mogłoby to prawie uchodzić za horror lub pochodną Castlevanii z przerażającymi potworami na wystawie. Wygląda super fajnie i tęsknimy za czasami, kiedy okładki gier posunęły się tak daleko.
Japoński projekt
Japoński design, jak już wspomnieliśmy, jest nieco ładniejszy i przyjazny dzieciom niż jego zachodni odpowiednik. Jednak nadal jest fajnie – projekty postaci są prawdopodobnie bardziej przystępne i zawsze uwielbiamy odrobinę japońskiego pisma, które pasuje do głównego logo gry.
Który region miał najlepszy projekt pudełka dla Jack Bros.?
Ameryka Północna 53%
Japonia 47%
Dziękujemy za głosowanie! Do zobaczenia następnym razem na kolejnej rundzie Box Art Brawl.
Kredyty obrazkowe: Życie Nintendo
Źródło: www.nintendolife.com