Bodycam: oryginalna, ale możliwa do udoskonalenia gra wideo
Ciekawa koncepcja, ale pewne niedociągnięcia należy poprawić
Bodycam, stworzona przez studio Reissad, jest mocno inspirowana grą Unrecord, strzelanką pierwszoosobową symulującą policyjną kamerę. Jeśli aspekt wizualny się powiedzie, koncepcja Bodycam wyznacza granice dla konkurencyjnych gier. Rzeczywiście, perspektywa kamery komplikuje lokalizowanie i strzelanie do wrogów, bez tematycznej wartości dodanej. Dodatkowo gra ma pewne problemy z obsługą, szczególnie z drobnymi przeszkodami, które mogą blokować ruch postaci.
Solidna mechanika strzelania, ale mobilność do sprawdzenia
Mechanika strzelania w Bodycam jest dobrze przemyślana, a rozgrywka jest realistyczna i wymagająca pod względem precyzji i pozycjonowania. Jednak mobilność postaci pozostawia wiele do życzenia, z gwałtownymi ruchami i częstymi kolizjami z przeszkodami. Pomimo tych wad, gra oferuje intensywne i satysfakcjonujące wrażenia graczom, którzy lubią precyzyjne i przemyślane strzelanie.
Zróżnicowane, ale możliwe do udoskonalenia tryby gry
Bodycam oferuje kilka trybów gry, takich jak tryb Team Deathmatch i tryb Bodybomb, oferujących różne, ale czasami niezrównoważone wrażenia z gry. Z drugiej strony trybowi dla pojedynczego gracza brakuje głębi i różnorodności. Gry mogą być zbyt długie, a zarządzanie spawnami można poprawić. Gra oferuje jednak oryginalne i dobrze zaprojektowane poziomy, zapewniające graczom ciekawą regrywalność.
Aktualizacji, których można się spodziewać
Jako gra z wczesnym dostępem, Bodycam wciąż wymaga dopracowania i dopracowania. Deweloper planuje regularne aktualizacje, aby naprawić błędy, ulepszyć ochronę przed oszustwami i dodać nowe funkcje, takie jak obsługa kontrolerów. Przyszłe aktualizacje mogą przynieść znaczące ulepszenia i uczynić grę bardziej atrakcyjną dla graczy.
Źródło: www.ign.com