Błyskotliwy nowy zwiastun rozgrywki ujawnia, że ​​Witchfire będzie wykorzystywać technologię NVIDIA DLSS3


Polski deweloper The Astronauts ujawnił nowy zwiastun swojej nadchodzącej strzelanki rogue-lite Witchfire. Oprócz pokazania kilku nowych klipów z rozgrywki, zapowiada, że ​​gra będzie wykorzystywać technologię NVIDIA DLSS3, która według komunikatu prasowego „znacznie zwiększy wydajność”. Poniżej możecie obejrzeć zwiastun.

Ogłoszony przez firmę NVIDIA we wrześniu ubiegłego roku, DLSS 3 może znacznie zwiększyć wydajność gry. Jedno demo na stronie NVIDII pokazuje dwie instancje gry Cyberpunk 2077 działającej w 96 klatkach na sekundę z włączonym ray tracingiem. „DLSS 3 pozwala na pozornie niemożliwą, wysoką liczbę klatek na sekundę bez uszczerbku dla efektów wizualnych” – mówi Adrian Chmielarz, dyrektor kreatywny i współzałożyciel The Astronauts w komunikacie prasowym. „To nie do pomyślenia dla gry takiej jak Witchfire, która jest zarówno akcją, jak i pięknem”.

Witchfire to strzelanka pierwszoosobowa w klimatach mrocznego fantasy od twórców Painkiller, Bulletstorm i Zaginięcie Ethana Cartera. W alternatywnej rzeczywistości gracze zostają złapani w sam środek wojny między czarownicami a Kościołem i muszą użyć broni i mocy watykańskich czarowników, aby pokonać swoich wrogów.

Gra ma wejść do wczesnego dostępu w sklepie Epic Games Store jeszcze w tym roku, choć nie zawsze tak było. Został opóźniony w październiku zeszłego roku, ponieważ zespół postanowił zmienić projekt świata i uczynić go bardziej otwartym. Ten zwiastun jest jednak dobrą wskazówką, że studio wciąż ciężko pracuje; mam nadzieję, że „początek 2023 roku” skończy się tak szybko, jak to możliwe.



Źródło : https://www.gameinformer.com/2023/01/03/flashy-new-gameplay-trailer-reveals-witchfire-will-use-nvidia-dlss3-technology