Awatar: Granice Pandory
Avatar: Frontiers of Pandora wprowadza do uniwersum Avatara trzy zupełnie nowe klany: Aranahe, Zeswa i Kame’tire. Każde plemię nazywa domem jeden z trzech biomów Zachodniej Granicy – odpowiednio Las Królewski, Równiny Górne i Las Mglisty. Przypodobanie się każdemu z nich poprzez uczenie się jego zwyczajów jest ważnym krokiem na twojej drodze do odzyskania kultury Na’vi, a także zdobycia wystarczającego wsparcia, aby odeprzeć wyzyskujące kopalnie nikczemnego RDA. Chcesz dowiedzieć się więcej o tych trzech fascynujących klanach? Czytaj dalej, aby bliżej przyjrzeć się każdemu z nich.
Aranahe
Aranahe to pierwszy klan, którego spotkasz i który rezyduje w Lesie Króla. Klan składa się głównie z tkaczy i rzemieślników, więc Na’vi polegają na jedwabiu Króla przy tworzeniu tkanin i wytwarzaniu broni. Mocne włókno jedwabiu jest również wykorzystywane do produkcji potężnych strun łuków. Niestety obecność RDA w okolicy zakłóca tę równowagę i jednym z Twoich pierwszych zadań jest przywrócenie takiego stylu życia. Jednak zmobilizowanie klanu do odwetu nie będzie łatwe. Kiedy ich spotykasz, ich przywódca, Kan’nat, trochę zaprzecza tej sytuacji i nie ufa tobie i ruchowi oporu, chowając głowę w piasek ku smutkowi swojej zbuntowanej córki, Etuwy. Niemniej jednak Aranahe to pokojowe i uporządkowane plemię, które ceni konsensus ponad indywidualne potrzeby.
Zeswa
Ten kolorowy, hałaśliwy i dziki klan wojowników przemierza pagórkowate łąki Górnych Równin. W przeciwieństwie do Aranahe, szukają pomocy gracza w walce z RDA. Są nomadami i podróżują wraz z dużymi, posłusznymi stworzeniami zwanymi zakru. Według projektantki narracji Chelli Ramanan Massive postrzegał plemię Masajów w Kenii jako główny wpływ na Zeswę. Znajduje to odzwierciedlenie w czerwonych i żółtych odcieniach tkanin Zeswy oraz pięknych plecionych fryzurach, które czasami przypominają rogi. Uwielbiają się bawić tak samo, jak uwielbiają walczyć. Powitają cię nawet przyjęciem, gdy udowodnisz, że jesteś zdolnym wojownikiem.
Kame’tire
To tajemnicze plemię ukryte jest w mglistych głębinach Mętnego Lasu. Kame’tire są doświadczonymi aptekarzami i zielarzami, a ich dogłębna wiedza i uznanie dla życia roślin znajduje odzwierciedlenie w ich organicznych ubraniach, w tym w imponującej zbroi wykonanej poprzez kształtowanie drewna. Są samotnikami, introwertykami i równie tajemniczymi jak ich dom. Jeśli chodzi o osobowość, są opisywani jako „nastrojowi”, „podejrzani” i „trochę brutalni” w porównaniu do pozostałych dwóch klanów. Nie są gorliwymi wojownikami i wolą ukrywać rzeczy, które cenią, niż fizycznie ich bronić. Pomimo swojej ostrożności w stosunku do obcych, byliby cennymi sojusznikami.
Źródło: www.gameinformer.com