Avatar: Frontiers of Pandora – nowe odniesienie graficzne
Gra Avatar: Frontiers of Pandora zdobyła miejsce wśród najlepszych gier roku, oferując zapierającą dech w piersiach estetykę, inspirowaną słynnym serialem filmowym. Opracowana przez Ubisoft Massive i napędzana nowo ulepszonym silnikiem Snowdrop, gra oferuje wyjątkowe wrażenia graficzne, zarówno na PC, jak i na konsolach PlayStation 5, Xbox Series X, a nawet Series S.
Globalna rewolucja w oświetleniu
Nowy system globalnego oświetlenia (GI) w grze został przeprojektowany dzięki niedawnej integracji technologii RT, oferując imponującą grafikę. Architekt renderowania silnika Snowdrop Oleksandr Koshlo szczegółowo wyjaśnia rozwój tej technologii, łączącej śledzenie ekranu, śledzenie sprzętu i sondy w celu stworzenia realistycznego i dynamicznego oświetlenia.
Realistyczne cienie dzięki ray tracingowi
W grze zastosowano także system śledzenia promieni cieni, zapewniający imponujące rezultaty nawet na większych dystansach. Połączone podejście do śledzenia sprzętu i oprogramowania pozwala grze zachować wysoką jakość grafiki, zapewniając jednocześnie płynną wydajność na różnych platformach.
Zaskakująco wydajna wydajność na konsolach
Pomimo złożoności graficznej, gra zapewnia solidną wydajność i płynną rozgrywkę na konsolach nowej generacji. Staranne dostosowanie ustawień wydajności pomaga zoptymalizować wrażenia z gry przy jednoczesnym zachowaniu wyjątkowej jakości obrazu.
Podsumowując, Avatar: Frontiers of Pandora to nie tylko gra imponująca estetycznie, ale także wyczyn techniczny, który przesuwa granice tego, co jest możliwe na dzisiejszych platformach. Ta gra to prawdziwa uczta dla oczu i pokaz stale rosnących możliwości technologii graficznej w branży gier wideo.
Źródło: www.eurogamer.net