Assassin’s Creed Infinity zapowiedziane z dwiema nowymi grami


Ubisoft oficjalnie ujawnił Assassin’s Creed Infinity, nową platformę i centrum gier Assassin’s Creed. Ujawniono również dwie pierwsze gry, które będą częścią Infinity: jedną, która będzie śledzić życie Shinobi w feudalnej Japonii, a drugą kierowaną przez Watch Dogs: Legion reżysera Clinta Hockinga.

Ujawniony dzisiaj w ramach Ubisoft Forward’s Assassin’s Creed Showcase, wiceprezes producenta wykonawczego Assassin’s Creed, Marc-Alexis Côté, wyjaśnił, że „Infinity nie jest grą per se. Będzie to jedyny punkt wejścia dla naszych fanów do serii Assassin’s Creed w przyszłości. Infinity będzie centrum, które w znaczący sposób połączy wszystkie nasze doświadczenia i graczy.

To centrum będzie miejscem, w którym będą istniały różne gry i wydaje się, że zaczyna się od Assassin’s Creed Codename Red. Opisany przez Côté jako „kolejny flagowy tytuł premium i przyszłość naszych gier RPG z otwartym światem”, Codename Red rozgrywa się w feudalnej Japonii, okresie historycznym, o który często prosili fani. Bardzo krótki zwiastun pokazywał Shinobi wskakującego na spadzisty dach, a następnie wyjmującego ukryte ostrze, ale to wszystko, co zostało pokazane do tej pory.

Codename Red jest opracowywane przez Ubisoft Quebec, pod kierownictwem dyrektora kreatywnego Assassin’s Creed Odyssey i Immortals Fenyx Rising, Jonathana Dumonta.

Côté ujawnił także drugą grę, która jest opracowywana na platformę Infinity: Assassin’s Creed Codename Hexe. Jest opracowywany w Ubisoft Montreal i wyreżyserowany przez Clinta Hockinga, reżysera Far Cry 2, Splinter Cell: Chaos Theory i Watch Dogs: Legion. Côté opisał ją jako „nowy sztandarowy tytuł” ​​i „bardzo inny rodzaj gry Assassin’s Creed”.

Ubisoft Forward: Assassins Creed Infinity Slideshow

Pokazano zwiastun Codename Hexe, ale nie ujawnił on nic na temat scenerii ani głównego bohatera. Wskazywało to jednak na nietypowy kierunek dla serii: trójkątne logo Asasynów, wykonane z gałązek i sznurka, zwisało z gałęzi drzewa, podobnie jak talizman czarów. Główne logo gry przedstawia talizman umieszczony nad wypełnionym runami projektem w kształcie siedmioramiennej gwiazdy z heptagramu. W oparciu o niesamowitą muzykę użytą w zwiastunie, te obrazy i nazwę Hexe (co jest niemieckim słowem oznaczającym „wiedźmę”), czy Assassin’s Creed może eksplorować temat polowań na czarownice? Procesy czarownic w Bambergu, które miały miejsce w XVII wieku na tle wojny trzydziestoletniej, wydają się rozsądnym przypuszczeniem co do ustawienia Hexe, ale Ubisoft nie ma oficjalnych szczegółów.

Codename Red i Hexe to jedyne dwie gry oficjalnie ogłoszone na nową platformę, ale Côté ujawnił również, że Infinity zobaczy powrót trybu wieloosobowego do Assassin’s Creed. „Właściwie badamy, w jaki sposób przywrócimy autonomiczne, wieloosobowe doświadczenia do uniwersum Assassin’s Creed, wszystkie połączone z Infinity Hub” – powiedział.

Nie ujawniono żadnych dalszych szczegółów, więc obecnie nie jest jasne, czy Ubisoft planuje powrót trybów wieloosobowych w stylu kotka i myszki z czasów Assassin’s Creed z czasów Ezio, coś w stylu kooperacyjnych misji Unity, czy nawet jedno i drugie. Jednak użycie terminu „samodzielny” sugeruje, że podobnie jak Warzone z Call of Duty, będzie on istnieć niezależnie od flagowych gier, które również będą dostępne w Infinity. Oczekuje się ich dopiero po 2023 roku.

Aby uzyskać więcej informacji od Ubisoft Forward, zapoznaj się z nowymi szczegółami dotyczącymi następnej gry z serii, Assassin’s Creed Mirage, oraz zapowiedzią otwartej gry Assassin’s Creed na urządzenia mobilne. Możesz nadrobić wszystko, co ogłoszono podczas dzisiejszego wydarzenia Ubisoft Forward, dzięki naszemu pełnemu podsumowaniu.

Matt Purslow jest brytyjskim redaktorem wiadomości i funkcji IGN.



Źródło : https://www.ign.com/articles/assassins-creed-infinity-announced-with-two-new-games