Akcja Dead Island 2 zawsze miała rozgrywać się w Los Angeles, nawet po trzech deweloperach


Dead Island 2 zostało ogłoszone zaledwie kilka lat po wydaniu pierwszego Dead Island i nieco ponad rok po Dead Island Riptide – niezapomnianej i powtarzalnej kontynuacji, która przynajmniej kontynuowała historię ocalałych z pierwszej gry. Wydawca Deep Silver wydał kilka spin-offów po Riptide, takich jak Escape Dead Island, Dead Island: Epidemic i 16-bitowa bijatyka Dead Island Retro Revenge, ale pełnowymiarowa, numerowana kontynuacja jeszcze się nie wydarzyła, mimo że została ogłoszona prawie dekadę temu.

Pierwszą iteracją Dead Island 2 kierował twórca Spec Ops: The Line, Yager, ponieważ twórca Dead Island, Techland, rozstał się z własnością i pracował nad Dying Light. Następnie Deep Silver przekazał rozwój gry deweloperowi LittleBigPlanet 3, firmie Sumo Digital, w 2016 r., ale potem, w 2019 r., Deep Silver ogłosił, że deweloper Homefront: The Revolution, Dambuster Studios, zajmie się Dead Island 2. I to studio pracowało nad tym gra od 2018 roku. Podczas mojej podróży fabularnej do studia Dambuster w Nottingham w Anglii, różni członkowie zespołu powiedzieli mi, że zaczęło się od świeżej, czystej karty dla Dead Island 2. Ale, co ciekawe, Dead Island 2, która ma się ukazać w kwietniu, wciąż jest osadzona w Los Angeles w Kalifornii, scenografia została ujawniona w pierwszym zwiastunie gry w 2014 roku.

Pomimo pozornie możliwości uczynienia Dead Island 2 dokładnie tym, czym chciał, pod każdym względem, Dambuster utknął przy LA, z miłością określanym w grze i przez studio jako Hell-A. Zapytałem reżysera gry, Davida Stentona, o tę decyzję i najwyraźniej inne ustawienie nigdy tak naprawdę nie było brane pod uwagę.

„Nie przypominam sobie, żeby toczyła się jakaś debata na temat robienia czegoś innego niż Los Angeles” — mówi mi Stenton. „Myślę, że dla nas chcieliśmy naprawdę skupić się na grze… na walce, która rozciąga się również na scenerię. Los Angeles jest tak fantastyczną kultową lokalizacją, że nie czuliśmy, że musimy wprowadzać inne obszary”.

Stenton prawdopodobnie nawiązuje do oryginalnego logo gry, które zostało po raz pierwszy ujawnione w 2014 roku. D w „Dead” przedstawia most Golden Gate, charakterystyczny punkt San Francisco. Dambuster mówi mi, że akcja Dead Island 2 odbędzie się wyłącznie w Los Angeles, więc nie planuj podróży do San Francisco ani innych lokalizacji w Kalifornii w głównej kampanii.

„To po prostu daje nam tak wiele możliwości… dla gry, którą chcieliśmy stworzyć, więc tak naprawdę nie była to wielka debata” — mówi Stenton.

Dead Island 2 Dambuster Studios Deep Silver

Należy jednak zauważyć, że pomimo tego, co zespół mówi o trzymaniu się LA, użycie tej samej lokalizacji z oryginalnego ujawnienia – lokalizacji, w której fani zakładali, że Dead Island 2 ma miejsce od prawie dekady – nie szkodzi marketingowi ta gra. Chociaż zespół jest przekonany, że Los Angeles jest miejscem dla jego gry o zombie, mógł też po prostu podjąć decyzję o pozostaniu w miejscu, które fani od tak dawna uznawali za scenerię tej kontynuacji.

„Zaczęliśmy z czystym kontem, absolutnie, z naszą własną wizją” — mówi Stenton. „Nie patrzymy zbytnio na to, co wydarzyło się w przeszłości, ani na zbyt wiele innych gier. Po prostu skupiamy się na tym, jak chcemy, aby Dead Island 2 było absolutnie fenomenalne? zaktualizować ją i dostarczyć grę, która naszym zdaniem spodoba się fanom”.

Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj nasz artykuł o tym, dlaczego Dambuster Studios uważa, że ​​Los Angeles jest świetnym miejscem na Dead Island, nawet jeśli miasto nie jest prawdziwą wyspą.


Czy myślisz, że Los Angeles będzie świetnym miejscem na Dead Island? Daj nam znać w komentarzach poniżej!



Źródło : https://www.gameinformer.com/exclusive/2022/12/30/dead-island-2-was-always-going-to-be-set-in-los-angeles-even-after-three