Wiadomość od głównego projektanta gry LoL do społeczności w sprawie opinii

Zostań głównym projektantem rozgrywki

Obecny główny projektant rozgrywki League of Legends, Matt „Riot Phroxzon” Leung-Harrison, nie mieszkał nawet w Los Angeles, kiedy po raz pierwszy ubiegał się o stanowisko projektanta gier w Riot Games. Tak naprawdę nie specjalizował się nawet w grach – w 2016 roku ukończył inżynierię i informatykę na Uniwersytecie Nowej Południowej Walii w Sydney w Australii.

Podczas studiów dwukrotnie odbył staż w Riot przy projektowaniu gier i ostatecznie otrzymał pełnoetatowe stanowisko zastępcy projektanta gier w centrali firmy. W ekskluzywnym wywiadzie dla ONE Esports wspomina swoją dziesięcioletnią karierę, przechodząc od projektanta gier do starszego projektanta gier, przez głównego projektanta gier, aż do swojej obecnej roli głównego projektanta rozgrywki.

Klucze do sukcesu

Zastanawiając się nad swoją karierą, czuje „wdzięczność” i wierzy, że pasja była tym, co napędzało go przez ostatnią dekadę. „Naprawdę pasjonuję się tą grą. Chcę zrobić wszystko, co najlepsze dla graczy. Wszyscy w zespole deweloperskim też” – udostępnił Riot Phroxzon. „To naprawdę pomaga, gdy wszyscy mają wokół siebie taką mentalność i energię, to naprawdę pomaga w załatwianiu spraw”. »

Oprócz pasji wierzy, że drugim kluczowym czynnikiem, który pchnął go na szczyt, jest chęć do ciężkiej pracy i przejmowanie inicjatywy. Kwestionował, czy określone decyzje będą miały pozytywny lub negatywny wpływ na graczy, a następnie, jeśli to konieczne, proponował zmianę kierunku.

Szacunek i konstruktywna krytyka

Zauważa jednak, że w mediach społecznościowych czasami społeczność nie przekazuje konstruktywnej krytyki i zamiast tego atakuje projektantów gier w firmie. „Jako projektant gry zdecydowanie zachęcałbym społeczność, aby wypowiadała się z większym szacunkiem” – powiedział Riot Phroxzon. Przyznaje, że gracze świetnie rozumieją problemy, ale nie są tak dobrzy w mówieniu nam, jakie jest konkretne rozwiązanie.

Mimo to docenia, gdy gracze zgłaszają problemy z grą, aby projektanci gier mogli znaleźć najlepszy sposób ich naprawienia, nawet jeśli są to „małe” błędy. Błędy te mają duży wpływ na graczy, którzy spędzają wiele godzin grając każdego dnia i mogą uważać je za najbardziej frustrujący aspekt gry.

Zmniejsz liczbę błędów i rozważ graczy

„Chcemy mieć pewność, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby znacząco posunąć grę do przodu i ograniczyć wpływ, jaki ludzie wywierają na drobne rzeczy w grze” – powiedział Riot Phroxzon.

Krótko mówiąc, Riot Phroxzon jest pasjonatem League of Legends i jego podejście polega na tym, aby zawsze umieszczać graczy w centrum swoich priorytetów. Jego kariera pokazuje, że dzięki pasji, ciężkiej pracy i otwartości umysłu można wspinać się po szczeblach kariery w renomowanej firmie.

Źródło: www.bing.com