Wczesne aktualizacje League of Legends 14.3: Poprawa jakości życia i osłabienia przedmiotów wybuchowych

Zmiany nadchodzące w patchu 14.3 League of Legends

Łatka 14.3 do League of Legends wprowadza więcej zmian do MOBA, w tym poprawę jakości życia Illaoi i Yoricka, którzy borykają się z problemami w nowym sezonie.

Kiedy zostanie udostępniona aktualizacja League Patch 14.3?

Zgodnie z harmonogramem aktualizacji Riot aktualizacja League of Legends 14.3 ma zostać udostępniona 7 lutego 2024 roku. Łatka 14.3 pojawi się najpierw na serwerach oceanicznych, pozostałe serwery będą ją otrzymywać powoli w ciągu dnia.

Kluczowe momenty aktualizacji 14.3 dla Twojego serwera:

3:00 czasu pacyficznego (NA)

5:00 czasu GMT (EUW)

3:00 czasu środkowoeuropejskiego (EUNE)

8:00 KST (Korea)

Co się zmieni w LoL Patch 14.3?

Poprawa jakości życia

Illaoi, Yorick i Udyr otrzymają wzmocnienia jakości życia, które wzmocnią ich umiejętności w nowym sezonie. W szczególności Illaoi otrzyma dodatkowy zasięg swoich macek, dzięki czemu będzie mógł lepiej funkcjonować na nowych, rozszerzonych alejach wprowadzonych w sezonie 2024.

Nerfy przedmiotów wybuchowych

League of Legends stało się dość dynamiczne od czasu wprowadzenia nowych przedmiotów w sezonie 2024. Riot nie lubi, gdy gracze zostają zniszczeni przez efekt Stormsurge, dlatego zmniejszają obrażenia zadawane przez przedmioty, tak aby gracze pilotowali bohaterów, a nie przedmioty, które kupują.

Wstępne uwagi do aktualizacji 14.3 League of Legends

Mistrzowie

Illaoi

– Pasywnie: Prorok starożytnego bóstwa

Macki mają wartość danych wskazującą, że mają premię do zasięgu wynoszącą 125 jednostek

Udyra

– Pasywny: Most pomiędzy

Nie zastępuje już Ultimate Huntera Relentless Hunter

Teraz wskazuje, że umiejętność bierna Udyra będzie korzystać z efektów Ostatecznego Przyspieszenia

Yorick

P: Ostatni śmiech

Zmniejszony koszt many: 25 >>> 20

Leczenie nie jest już podwojone, gdy HP spadnie poniżej 50%

Leczenie zmniejszone o 50% w przypadku stworów

E: Mgła pogrzebowa

Skrócony czas startu: 0,33 >>> 0,25 sekundy

Teraz wizualnie wyższy

O: Na cześć wysp

Usunięto czas odnowienia Znaku Pani.

Zmniejszone obrażenia Znaku Pani: 3% – 9% maksymalnego HP >>> 2% – 4%

Obiekty

– Echa Helii

Zwiększone leczenie odłamków: 20 >>> 40

Maksymalne leczenie przy 3 odłamkach: 60 >>> 120

Zmniejszone obrażenia od odłamków: 55 >>> 45

Maksymalne obrażenia 3 odłamków: 165 >>> 135

Zaćmienie

Zmniejszony procent HP celu: 8% dla walki wręcz, 4% dla dystansu >>> 6% dla walki wręcz, 3% dla dystansu

Alternator Hextech

Dostosowane obrażenia: 50-125 (w zależności od poziomu bohatera) >>> 65 stałe

Pas rakietowy Hextech

Zmniejszone obrażenia: 125 +15% AP >>> 100 + 10% AP

Zabójca Krakena

Zwiększone obrażenia od ataku: 40 >>> 45

Usunięto obrażenia podstawowe

Zmodyfikowana skala obrażeń od AD: 65% całkowitego AD >>> 180% bazowego AD

Zmniejszono powtarzające się indeksowanie celu: x1,5, następnie x2,0

Lich Bane

Podstawowa skala obrażeń od AD: 100% >>> 75%

Towarzysz Ludena

Zwiększono AP: 90 >>> 100

Zmodyfikowane obrażenia na ładunek: 40 +8% AP >>> 45 +4% AP

Maksymalne obrażenia na 6 ładunków: 110 +22% AP >>> 124 +11% AP

Złośliwość

Zwiększono AP: 80 >>> 90

Zmniejszone obrażenia na sekundę: 60 + 6% AP >>> 60 + 5% AP

Zmodyfikowana redukcja RM: 6-12 (w zależności od poziomu bohatera) >>> 10 naprawiono

Profanowana Hydra

Zwiększona całkowita skala pasywnego AD: 40% dla walki wręcz, 20% dla dystansu >>> 50% dla walki wręcz, 25% dla dystansu

Całkowita skala AD aktywna, gdy cel jest mniejsza niż 50% zmniejszona: 150% >>> 130%

Odkupienie

Zmniejszenie całkowitej skali HP celu: 10% >>> 8%

Statikk Shiv

Zmniejszony koszt: 3000 >>> 2800

Zmieniono obrażenia zadawane bohaterom: 100-180 (na poziomach 6-18) >>> stałe 90

Burzowa Brzytwa

Zwiększona prędkość ataku: 15% >>> 20%

Zwiększone obrażenia podstawowe: 90 >>> 100

Całkowita usunięta skala AD: 25% >>> 0%

Fala sztormowa

Zwiększono AP: 90 >>> 95

Zmieniono podstawowe obrażenia: 100-200 (w zależności od poziomu bohatera) >>> stałe 140

Łamacz kroków

Zwiększono PŻ: 400 >>> 450

Zmniejszone obrażenia od ataku: 55 >>> 50

Nowy przepis: Fag + Dzięcioł (Rep. Ouai) + Sztylet + 725 szt. złota >>> Tiamat + Fag + Sztylet + 700 szt. złota

Teraz wyjątkowy z innymi przedmiotami Tiamat

Krótszy czas odnowienia: 20 sekund >>> 15 sekund

Aktywny zadaje teraz 80% całkowitych obrażeń fizycznych od AD trafionym wrogom i ich spowalnia

Umiejętność bierna zadaje teraz 40% całkowitych obrażeń fizycznych od AD pobliskim wrogom w walce wręcz i 20% w przypadku walki dystansowej

niebo fendi

Zwiększono HP: 300 >>> 450

Zmniejszone obrażenia od ataku: 55 >>> 45

Tytańska Hydra

Zwiększono HP: 500 >>> 550

Skala całkowitego HP aktywnych obrażeń: 6% dla walki wręcz, 3% dla dystansu >>> 4% dla walki wręcz, 2% dla dystansu

Źródło: www.dexerto.com