Zmiany nadchodzące w patchu 14.3 League of Legends
Łatka 14.3 do League of Legends wprowadza więcej zmian do MOBA, w tym poprawę jakości życia Illaoi i Yoricka, którzy borykają się z problemami w nowym sezonie.
Kiedy zostanie udostępniona aktualizacja League Patch 14.3?
Zgodnie z harmonogramem aktualizacji Riot aktualizacja League of Legends 14.3 ma zostać udostępniona 7 lutego 2024 roku. Łatka 14.3 pojawi się najpierw na serwerach oceanicznych, pozostałe serwery będą ją otrzymywać powoli w ciągu dnia.
Kluczowe momenty aktualizacji 14.3 dla Twojego serwera:
3:00 czasu pacyficznego (NA)
5:00 czasu GMT (EUW)
3:00 czasu środkowoeuropejskiego (EUNE)
8:00 KST (Korea)
Co się zmieni w LoL Patch 14.3?
Poprawa jakości życia
Illaoi, Yorick i Udyr otrzymają wzmocnienia jakości życia, które wzmocnią ich umiejętności w nowym sezonie. W szczególności Illaoi otrzyma dodatkowy zasięg swoich macek, dzięki czemu będzie mógł lepiej funkcjonować na nowych, rozszerzonych alejach wprowadzonych w sezonie 2024.
Nerfy przedmiotów wybuchowych
League of Legends stało się dość dynamiczne od czasu wprowadzenia nowych przedmiotów w sezonie 2024. Riot nie lubi, gdy gracze zostają zniszczeni przez efekt Stormsurge, dlatego zmniejszają obrażenia zadawane przez przedmioty, tak aby gracze pilotowali bohaterów, a nie przedmioty, które kupują.
Wstępne uwagi do aktualizacji 14.3 League of Legends
Mistrzowie
Illaoi
– Pasywnie: Prorok starożytnego bóstwa
Macki mają wartość danych wskazującą, że mają premię do zasięgu wynoszącą 125 jednostek
Udyra
– Pasywny: Most pomiędzy
Nie zastępuje już Ultimate Huntera Relentless Hunter
Teraz wskazuje, że umiejętność bierna Udyra będzie korzystać z efektów Ostatecznego Przyspieszenia
Yorick
P: Ostatni śmiech
Zmniejszony koszt many: 25 >>> 20
Leczenie nie jest już podwojone, gdy HP spadnie poniżej 50%
Leczenie zmniejszone o 50% w przypadku stworów
E: Mgła pogrzebowa
Skrócony czas startu: 0,33 >>> 0,25 sekundy
Teraz wizualnie wyższy
O: Na cześć wysp
Usunięto czas odnowienia Znaku Pani.
Zmniejszone obrażenia Znaku Pani: 3% – 9% maksymalnego HP >>> 2% – 4%
Obiekty
– Echa Helii
Zwiększone leczenie odłamków: 20 >>> 40
Maksymalne leczenie przy 3 odłamkach: 60 >>> 120
Zmniejszone obrażenia od odłamków: 55 >>> 45
Maksymalne obrażenia 3 odłamków: 165 >>> 135
Zaćmienie
Zmniejszony procent HP celu: 8% dla walki wręcz, 4% dla dystansu >>> 6% dla walki wręcz, 3% dla dystansu
Alternator Hextech
Dostosowane obrażenia: 50-125 (w zależności od poziomu bohatera) >>> 65 stałe
Pas rakietowy Hextech
Zmniejszone obrażenia: 125 +15% AP >>> 100 + 10% AP
Zabójca Krakena
Zwiększone obrażenia od ataku: 40 >>> 45
Usunięto obrażenia podstawowe
Zmodyfikowana skala obrażeń od AD: 65% całkowitego AD >>> 180% bazowego AD
Zmniejszono powtarzające się indeksowanie celu: x1,5, następnie x2,0
Lich Bane
Podstawowa skala obrażeń od AD: 100% >>> 75%
Towarzysz Ludena
Zwiększono AP: 90 >>> 100
Zmodyfikowane obrażenia na ładunek: 40 +8% AP >>> 45 +4% AP
Maksymalne obrażenia na 6 ładunków: 110 +22% AP >>> 124 +11% AP
Złośliwość
Zwiększono AP: 80 >>> 90
Zmniejszone obrażenia na sekundę: 60 + 6% AP >>> 60 + 5% AP
Zmodyfikowana redukcja RM: 6-12 (w zależności od poziomu bohatera) >>> 10 naprawiono
Profanowana Hydra
Zwiększona całkowita skala pasywnego AD: 40% dla walki wręcz, 20% dla dystansu >>> 50% dla walki wręcz, 25% dla dystansu
Całkowita skala AD aktywna, gdy cel jest mniejsza niż 50% zmniejszona: 150% >>> 130%
Odkupienie
Zmniejszenie całkowitej skali HP celu: 10% >>> 8%
Statikk Shiv
Zmniejszony koszt: 3000 >>> 2800
Zmieniono obrażenia zadawane bohaterom: 100-180 (na poziomach 6-18) >>> stałe 90
Burzowa Brzytwa
Zwiększona prędkość ataku: 15% >>> 20%
Zwiększone obrażenia podstawowe: 90 >>> 100
Całkowita usunięta skala AD: 25% >>> 0%
Fala sztormowa
Zwiększono AP: 90 >>> 95
Zmieniono podstawowe obrażenia: 100-200 (w zależności od poziomu bohatera) >>> stałe 140
Łamacz kroków
Zwiększono PŻ: 400 >>> 450
Zmniejszone obrażenia od ataku: 55 >>> 50
Nowy przepis: Fag + Dzięcioł (Rep. Ouai) + Sztylet + 725 szt. złota >>> Tiamat + Fag + Sztylet + 700 szt. złota
Teraz wyjątkowy z innymi przedmiotami Tiamat
Krótszy czas odnowienia: 20 sekund >>> 15 sekund
Aktywny zadaje teraz 80% całkowitych obrażeń fizycznych od AD trafionym wrogom i ich spowalnia
Umiejętność bierna zadaje teraz 40% całkowitych obrażeń fizycznych od AD pobliskim wrogom w walce wręcz i 20% w przypadku walki dystansowej
niebo fendi
Zwiększono HP: 300 >>> 450
Zmniejszone obrażenia od ataku: 55 >>> 45
Tytańska Hydra
Zwiększono HP: 500 >>> 550
Skala całkowitego HP aktywnych obrażeń: 6% dla walki wręcz, 3% dla dystansu >>> 4% dla walki wręcz, 2% dla dystansu
Źródło: www.dexerto.com