Uwagi dotyczące łatki League of Legends 13.3: wzmocnienia czołgów wsparcia, osłabienia zasadzek, zmiany systemowe


Opublikowany: 2023-01-31T04:42:23

Zaktualizowano: 2023-01-31T04:42:35

Łatka League of Legends 13.3 będzie następną łatką, która pojawi się po obecnej 13.1b, a wraz z nią wprowadzi wzmocnienia wspierających czołgów, osłabienia wczesnych ganków i kilka zmian systemowych.

Riot po raz kolejny chce wprowadzić duże zmiany w łatce 13.3 dla League of Legends. Ponieważ kilka wspierających tanków zostało wzmocnionych, Riot chce wstrząsnąć meta-dolną aleją zaklinaczy i zastąpić ją wsparciem angażującym. Oprócz tego otrzymamy osłabienia wczesnych ganków i kilka zmian systemowych na początek.

Oto, co musisz wiedzieć o patchu 13.3 do League of Legends.

Gry Riot

Heartache Vi i Heartthrob Caitlyn to nowe skórki, które pojawią się wkrótce.

Gdzie jest łatka 13.2?

Dla tych, którzy nie są tego świadomi, z powodu niedawnych cyberataków, które miały miejsce w Riot, mieli oni zakłócenia w możliwości wypychania łat do League of Legends. W związku z tym, zamiast otrzymać łatkę 13.2, otrzymaliśmy łatkę 13.1B, w której zobaczyliśmy zmiany w przedmiotach myśliwców i wzmocnieniach przedmiotów niosących obrażenia od ataku.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

Kiedy pojawi się aktualizacja LoL 13.3?

Zgodnie z harmonogramem łatek Riot, łatka 13.3 powinna trafić na serwery na żywo 8 lutego 2023 r. Jak zwykle nastąpi przestój po rozpoczęciu łatki, a wszystkie kolejki dobierania i rywalizacji zostaną wyłączone na wszystkich serwerach League of Legends na około trzy godziny przed łatka trafia.

Oto kluczowe terminy wprowadzenia łatki 13.3 na wasz serwer:

  • 15:00 czasu pacyficznego (NA)
  • 5:00 GMT (EUW)
  • 3:00 CET (EUNE)
  • 8:00 KST (Korea)

Co zmienia się w patchu 13.3 League of Legends?

ASU Ahri rusza na żywo

Po tym, jak zmiany ASU Ahri zostały opóźnione z łatki 13.1B, podejrzewa się, że ta aktualizacja stabilności grafiki powinna trafić na serwery na żywo wraz z tą łatką. Jednak Riot nie otrzymał jeszcze oficjalnego potwierdzenia, czy aktualizacja pojawi się na serwerach na żywo wraz z upuszczeniem nowej łatki.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

przerażona noc Annie skórka powitalnaGry Riot

Annie może brakować dużych wzmocnień.

Zmiany wprowadzone przez Annie potencjalnie zostały odrzucone

Wraz z Ahri Annie miała otrzymać duże wzmocnienia i przeróbkę swojego E w patchu 13.1B, niestety te zmiany nie weszły na serwery główne. Podobnie jak Ahri, nie ma jeszcze żadnej wzmianki ani potwierdzenia zmian Annie, które pojawią się w patchu 13.3, więc gracze Annie będą musieli mieć tylko nadzieję, że mają coś w zanadrzu dla Ciemnego Dziecka.

Wzmocnienia czołgów wsparcia

Wygląda na to, że po zestawie zmian wprowadzonych w ADC w ostatniej łatce Riot chce przejść do swoich odpowiedników wsparcia, wzmacniając dużą część wsparcia czołgów.

Wspierający obrońcy borykają się już od jakiegoś czasu, z samą dominacją zaklinaczy, zawodowi gracze uciekają się nawet do wybierania wspierających prowadzących, aby przeciwdziałać przytłaczającej obecności wspierających tarczą/leczeniem.

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

klasyczny portret BraumaGry Riot

Braum jest jednym ze wspierających czołgów, którzy otrzymują trochę miłości.

Osłabiono wczesne zasadzki w dżungli

Riot wspomniał również, że obecnie przygląda się mocy dżunglerów we wczesnej fazie ataku oraz korzyściom płynącym z gankowania i farmienia. Oświadczyli, że chcą krótkoterminowo osłabić moc z wczesnych ganków w dżungli (szczególnie na dolnej alei), jednocześnie patrząc na większe zmiany w przyszłości.

Przeróbka Świetlistej Cnoty

Świetlista Cnota również otrzyma przeróbkę w tym patchu, przenosząc ją do bardziej samolubnego przedmiotu dla czołgów. Nie będzie się już aktywować w oparciu o ostateczne użycie, a zamiast tego stanie się aktywnym przedmiotem.

Uwagi dotyczące aktualizacji League of Legends 13.3

Mistrzowie

Alistar

Pasywna: Triumfalny Ryk

  • Dostosowano samoleczenie: 23-142 >>> 5% maksymalnego HP
  • Dostosowano leczenie sojusznika: 46-284 >>> 6% maksymalnego HP Alistara

P: Sproszkować

  • Zmniejszony koszt many: 55/60/65/70/75 >>> 50/55/60/65/70
  • Zwiększony współczynnik AP: 50% >>> 70%

W: Uderzenie głową

  • Zmniejszony koszt many: 65/70/75/80/85 >>> 50/55/60/65/70
  • Zwiększony współczynnik AP: 70% >>> 90%

E: Tratuj

  • Zmniejszony koszt many: 50/60/70/80/90 >>> 50/55/60/65/70
  • Zwiększony współczynnik AP: 40% >>> 70%

Amumu

Braum

Statystyki podstawowe

  • Bazowa regeneracja HP ​​Zwiększona: 8,5 >>> 10
  • Bazowe HP zwiększone: 610 >>> 640

Biernie: Wstrząsające Ciosy

Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu

  • Obniżone punkty przerwania odporności celu: 8/6/4 sekund (w oparciu o poziomy 1/7/13) >>> 8/6/4 sekund (w oparciu o poziomy 1/6/11)

P: Ugryzienie Zimy

  • Skrócony czas odnowienia: 10/9/8/7/6 >>> 8/7,5/7/6,5/6 sek.

Jarwan IV

Kayle

Kayn (Cień Zabójcy)

K’Sante

LeBlanc

Lee Sina

Łodzik

Biernie: Oszałamiający Cios

  • Zwiększone dodatkowe obrażenia: 8-110 >>> 14-116 (zależnie od poziomu)

W: Gniew Tytana

  • Zmniejszony koszt many: 80 >>> 60
  • Tarcza zwiększona: 40/50/60/70/80 >>> 50/60/70/80/90

E: Riptide

  • Zwiększone obrażenia: 55/85/115/145/175 (+30% AP) >>> 55/90/125/160/195 (+50% AP)

Panteon

Statystyki podstawowe

  • Zwiększono podstawową szybkość ataku: 0,644 >>> 0,658

P: Kometa Włócznia

  • Zmniejszony koszt many: 30 >>> 25
  • Skrócony czas odnowienia: 13/11,75/10,5/9,25/8 >>> 11/10/9/8/7 sek.

Pyke

P: Kościany Szpikulec

  • Zwiększony współczynnik AD: 60% >>> 100%

E: Widmowy Prąd

  • Zwiększone obrażenia: 105/135/165/195/225 >>> 105/145/185/225/265

Rakan

P: Lśniące pióro

  • Zwiększone obrażenia: 70/115/160/205/250 (+70% AP) >>> 70/125/180/235/290 (+90% AP)
  • Zwiększone leczenie: 30-115 >>> 40-210 (zależnie od poziomu)

W: Taniec bojowy

  • Zwiększony współczynnik AP: 70% >>> 80%

Namłócić

Pasywna: Potępienie

  • Zwiększono AP i pancerz na ładunek: 1 >>> 1,25

P: Wyrok śmierci

  • Zwiększone obrażenia: 100/140/180/220/260 (+50% AP) >>> 100/145/190/235/280 (+75% AP)

W: Ciemne przejście

  • Dostosowany czas odnowienia: 22/20,5/19/17,5/16 >>> 21/20/19/18/17 sek.

E: Flay

  • Skrócony czas odnowienia: 13/12,25/11,5/10,75/10 >>> 12/11,5/11/10,5/10 sek.
  • Zwiększony współczynnik AP: 40% >>> 60%

Zach

Przedmiotów

Promienna cnota (zmiany wstępne)

  • Wydłużono czas odnowienia 60 >>> 90 sekund
  • Maksymalny wzrost HP zwiększony o 10% >>> 15%
  • Leczenie zwiększone o 8% maksymalnego HP w ciągu 9 sekund >>> 15% maksymalnego HP w ciągu 8 sekund
  • Nie zapewnia już AH ani wzmocnienia leczenia
  • Zmieniono aktywację po rzuceniu superumiejętności >>> Ręcznej (nie będzie na następnym PBE)
  • Dodano Failsafe – Po otrzymaniu obrażeń, które zmniejszają twoje HP do lub poniżej 15% maksymalnego HP, aktywuje się automatycznie. Dzieli to czas odnowienia aktywacji ręcznej. (nie pojawi się na następnym PBE)

Zmiany systemowe

Nadleczenie

  • Tarcza dostosowana: 10 + 9% maksymalnego HP >>> 20 – 300 (w zależności od poziomu)

Wytrwałość

  • Teraz kumuluje się multiplikatywnie

Wczesne zasadzki w dżungli



Źródło : https://www.dexerto.com/league-of-legends/league-of-legends-patch-13-3-notes-support-tank-buffs-gank-nerfs-system-changes-2047755/