❘ Opublikowany: 2023-01-31T04:42:23
❘ Zaktualizowano: 2023-01-31T04:42:35
Łatka League of Legends 13.3 będzie następną łatką, która pojawi się po obecnej 13.1b, a wraz z nią wprowadzi wzmocnienia wspierających czołgów, osłabienia wczesnych ganków i kilka zmian systemowych.
Riot po raz kolejny chce wprowadzić duże zmiany w łatce 13.3 dla League of Legends. Ponieważ kilka wspierających tanków zostało wzmocnionych, Riot chce wstrząsnąć meta-dolną aleją zaklinaczy i zastąpić ją wsparciem angażującym. Oprócz tego otrzymamy osłabienia wczesnych ganków i kilka zmian systemowych na początek.
Oto, co musisz wiedzieć o patchu 13.3 do League of Legends.
Heartache Vi i Heartthrob Caitlyn to nowe skórki, które pojawią się wkrótce.
Gdzie jest łatka 13.2?
Dla tych, którzy nie są tego świadomi, z powodu niedawnych cyberataków, które miały miejsce w Riot, mieli oni zakłócenia w możliwości wypychania łat do League of Legends. W związku z tym, zamiast otrzymać łatkę 13.2, otrzymaliśmy łatkę 13.1B, w której zobaczyliśmy zmiany w przedmiotach myśliwców i wzmocnieniach przedmiotów niosących obrażenia od ataku.
Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu
Kiedy pojawi się aktualizacja LoL 13.3?
Zgodnie z harmonogramem łatek Riot, łatka 13.3 powinna trafić na serwery na żywo 8 lutego 2023 r. Jak zwykle nastąpi przestój po rozpoczęciu łatki, a wszystkie kolejki dobierania i rywalizacji zostaną wyłączone na wszystkich serwerach League of Legends na około trzy godziny przed łatka trafia.
Oto kluczowe terminy wprowadzenia łatki 13.3 na wasz serwer:
- 15:00 czasu pacyficznego (NA)
- 5:00 GMT (EUW)
- 3:00 CET (EUNE)
- 8:00 KST (Korea)
Co zmienia się w patchu 13.3 League of Legends?
ASU Ahri rusza na żywo
Po tym, jak zmiany ASU Ahri zostały opóźnione z łatki 13.1B, podejrzewa się, że ta aktualizacja stabilności grafiki powinna trafić na serwery na żywo wraz z tą łatką. Jednak Riot nie otrzymał jeszcze oficjalnego potwierdzenia, czy aktualizacja pojawi się na serwerach na żywo wraz z upuszczeniem nowej łatki.
Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu
Annie może brakować dużych wzmocnień.
Zmiany wprowadzone przez Annie potencjalnie zostały odrzucone
Wraz z Ahri Annie miała otrzymać duże wzmocnienia i przeróbkę swojego E w patchu 13.1B, niestety te zmiany nie weszły na serwery główne. Podobnie jak Ahri, nie ma jeszcze żadnej wzmianki ani potwierdzenia zmian Annie, które pojawią się w patchu 13.3, więc gracze Annie będą musieli mieć tylko nadzieję, że mają coś w zanadrzu dla Ciemnego Dziecka.
Wzmocnienia czołgów wsparcia
Wygląda na to, że po zestawie zmian wprowadzonych w ADC w ostatniej łatce Riot chce przejść do swoich odpowiedników wsparcia, wzmacniając dużą część wsparcia czołgów.
Wspierający obrońcy borykają się już od jakiegoś czasu, z samą dominacją zaklinaczy, zawodowi gracze uciekają się nawet do wybierania wspierających prowadzących, aby przeciwdziałać przytłaczającej obecności wspierających tarczą/leczeniem.
Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu
Braum jest jednym ze wspierających czołgów, którzy otrzymują trochę miłości.
Osłabiono wczesne zasadzki w dżungli
Riot wspomniał również, że obecnie przygląda się mocy dżunglerów we wczesnej fazie ataku oraz korzyściom płynącym z gankowania i farmienia. Oświadczyli, że chcą krótkoterminowo osłabić moc z wczesnych ganków w dżungli (szczególnie na dolnej alei), jednocześnie patrząc na większe zmiany w przyszłości.
Przeróbka Świetlistej Cnoty
Świetlista Cnota również otrzyma przeróbkę w tym patchu, przenosząc ją do bardziej samolubnego przedmiotu dla czołgów. Nie będzie się już aktywować w oparciu o ostateczne użycie, a zamiast tego stanie się aktywnym przedmiotem.
Uwagi dotyczące aktualizacji League of Legends 13.3
Mistrzowie
Alistar
Pasywna: Triumfalny Ryk
- Dostosowano samoleczenie: 23-142 >>> 5% maksymalnego HP
- Dostosowano leczenie sojusznika: 46-284 >>> 6% maksymalnego HP Alistara
P: Sproszkować
- Zmniejszony koszt many: 55/60/65/70/75 >>> 50/55/60/65/70
- Zwiększony współczynnik AP: 50% >>> 70%
W: Uderzenie głową
- Zmniejszony koszt many: 65/70/75/80/85 >>> 50/55/60/65/70
- Zwiększony współczynnik AP: 70% >>> 90%
E: Tratuj
- Zmniejszony koszt many: 50/60/70/80/90 >>> 50/55/60/65/70
- Zwiększony współczynnik AP: 40% >>> 70%
Amumu
Braum
Statystyki podstawowe
Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać najnowsze informacje o e-sporcie, grach i nie tylko.
- Bazowa regeneracja HP Zwiększona: 8,5 >>> 10
- Bazowe HP zwiększone: 610 >>> 640
Biernie: Wstrząsające Ciosy
Kontynuacja artykułu po ogłoszeniu
- Obniżone punkty przerwania odporności celu: 8/6/4 sekund (w oparciu o poziomy 1/7/13) >>> 8/6/4 sekund (w oparciu o poziomy 1/6/11)
P: Ugryzienie Zimy
- Skrócony czas odnowienia: 10/9/8/7/6 >>> 8/7,5/7/6,5/6 sek.
Jarwan IV
Kayle
Kayn (Cień Zabójcy)
K’Sante
LeBlanc
Lee Sina
Łodzik
Biernie: Oszałamiający Cios
- Zwiększone dodatkowe obrażenia: 8-110 >>> 14-116 (zależnie od poziomu)
W: Gniew Tytana
- Zmniejszony koszt many: 80 >>> 60
- Tarcza zwiększona: 40/50/60/70/80 >>> 50/60/70/80/90
E: Riptide
- Zwiększone obrażenia: 55/85/115/145/175 (+30% AP) >>> 55/90/125/160/195 (+50% AP)
Panteon
Statystyki podstawowe
- Zwiększono podstawową szybkość ataku: 0,644 >>> 0,658
P: Kometa Włócznia
- Zmniejszony koszt many: 30 >>> 25
- Skrócony czas odnowienia: 13/11,75/10,5/9,25/8 >>> 11/10/9/8/7 sek.
Pyke
P: Kościany Szpikulec
- Zwiększony współczynnik AD: 60% >>> 100%
E: Widmowy Prąd
- Zwiększone obrażenia: 105/135/165/195/225 >>> 105/145/185/225/265
Rakan
P: Lśniące pióro
- Zwiększone obrażenia: 70/115/160/205/250 (+70% AP) >>> 70/125/180/235/290 (+90% AP)
- Zwiększone leczenie: 30-115 >>> 40-210 (zależnie od poziomu)
W: Taniec bojowy
- Zwiększony współczynnik AP: 70% >>> 80%
Namłócić
Pasywna: Potępienie
- Zwiększono AP i pancerz na ładunek: 1 >>> 1,25
P: Wyrok śmierci
- Zwiększone obrażenia: 100/140/180/220/260 (+50% AP) >>> 100/145/190/235/280 (+75% AP)
W: Ciemne przejście
- Dostosowany czas odnowienia: 22/20,5/19/17,5/16 >>> 21/20/19/18/17 sek.
E: Flay
- Skrócony czas odnowienia: 13/12,25/11,5/10,75/10 >>> 12/11,5/11/10,5/10 sek.
- Zwiększony współczynnik AP: 40% >>> 60%
Zach
Przedmiotów
Promienna cnota (zmiany wstępne)
- Wydłużono czas odnowienia 60 >>> 90 sekund
- Maksymalny wzrost HP zwiększony o 10% >>> 15%
- Leczenie zwiększone o 8% maksymalnego HP w ciągu 9 sekund >>> 15% maksymalnego HP w ciągu 8 sekund
- Nie zapewnia już AH ani wzmocnienia leczenia
- Zmieniono aktywację po rzuceniu superumiejętności >>> Ręcznej (nie będzie na następnym PBE)
- Dodano Failsafe – Po otrzymaniu obrażeń, które zmniejszają twoje HP do lub poniżej 15% maksymalnego HP, aktywuje się automatycznie. Dzieli to czas odnowienia aktywacji ręcznej. (nie pojawi się na następnym PBE)
Zmiany systemowe
Nadleczenie
- Tarcza dostosowana: 10 + 9% maksymalnego HP >>> 20 – 300 (w zależności od poziomu)
Wytrwałość
- Teraz kumuluje się multiplikatywnie
Wczesne zasadzki w dżungli
Źródło : https://www.dexerto.com/league-of-legends/league-of-legends-patch-13-3-notes-support-tank-buffs-gank-nerfs-system-changes-2047755/