Usunięto błąd w trybie rankingowym League of Legends w Wild Rift


Wild Rift znacznie się poprawiło w porównaniu do League of Legends, jednym z nich są problemy związane z trybem rankingowym.

Gra MOBA League of Wild Rift po 2 latach rozwoju osiągnęła spory sukces. Ostatnio Wild Rift znakomicie osiągnął 750 milionów dolarów przychodu na całym świecie i będzie bardzo szybko rosnąć, aby osiągnąć nadchodzący kamień milowy w wysokości 1 miliarda dolarów przychodu.

Wild Rift zbliża się do osiągnięcia 1 miliarda dolarów przychodu

Wild Rift ma nie tylko nowoczesne ulepszenia pod względem grafiki, ale także poprawia wiele wcześniejszych problemów, na które gracze League of Legends reagowali co roku bez żadnych odpowiedzi. W szczególności, gdy gracze uczestniczą w trybie rankingowym w League of Legends, będą bardzo sfrustrowani kiepskim systemem dobierania graczy i będą musieli łączyć się z innymi graczami o różnych rangach.

Różnica poziomów w matchmakingu zawsze pojawia się w League of Legends

Zdając sobie sprawę z wielu istniejących niedociągnięć, zespół programistów Wild Rift testuje obecnie kilka nowych mechanik trybu rankingowego w nadchodzącej wersji 3.4.

W filmie zapowiadającym nadchodzącą wersję, Jaren „DarkHorse4Life” Berbach – dyrektor produkcji Wild Rift, ogłosił wiele nowych zmian w trybie rankingowym. W szczególności zespół programistów tej gry przywiązuje dużą wagę do legendarnego trybu rankingowego i najpierw wprowadzi zmiany w tym trybie. „W tych wysoko rankingowych grach gracze chcą mieć pewność, że ich koledzy z drużyny wybierają najbardziej forhendowych bohaterów, dlatego dodaliśmy nowy warunek wyboru bohaterów. w tej randze”. – powiedział DarkHorse4Life.

W ten sposób gracze wybierając bohaterów w legendarnych meczach rankingowych są zmuszeni do osiągnięcia określonego poziomu punktów z bohaterem, którego zamierzają użyć. Zmusza to również graczy do opanowania do pewnego stopnia generałów, aby móc „walczyć” w tym trudnym trybie rankingowym.

Ta nowa funkcja znacznie poprawi wrażenia podczas bardziej aktywnych legendarnych meczów rankingowych. Jednakże, ponieważ legendarny tryb rankingowy jest dostępny tylko dla doskonałych graczy, którzy osiągnęli poziom Diamentowy i wyższy – może to zrobić mniej niż 2% graczy w Ameryce Północnej. Być może w przyszłości zespół ds. rozwoju gry rozważy zastosowanie tej funkcji w każdym meczu rankingowym.

Wyciągnąć wniosek:

Powyższy ruch dla Wild Rift zmotywuje graczy do opanowania określonego bohatera przed wprowadzeniem legendarnego trybu rankingowego, zamiast szaleńczo testować bohaterów i prowadzić do poważnych porażek. Mamy nadzieję, że pewnego dnia powyższa funkcja pojawi się w League of Legends, dzięki czemu gracze będą mieli bardziej pozytywne wrażenia z gry.

Zobacz też: League of Legends: Szef balansu gry Riot jest bezradny przed hegemonią Zeri i Yuumi



Źródło : https://otakuz.net/the-flaw-in-league-of-legends-ranked-mode-has-been-fixed-in-wild-rift.oz