Ultraliga – zawody e-sportowe League of Legends produkowane przez ESE


VANCOUVER, Kolumbia Brytyjska, 11 stycznia 2022 (GLOBE NEWSWIRE) — ESE Entertainment Inc. („ESE” albo „Spółka”) (TSXV: ESE) (OTCQB: ENTEF) ma przyjemność poinformować, że jej firma produkcyjna Frenzy sp. z o.o. ogród zoologiczny („Szał„), zorganizuje i wyprodukuje Ultraliga, międzynarodowe zawody e-sportowe League of Legends z drużynami z Polski, Szwajcarii, Serbii i Litwy.

Grafika towarzysząca temu ogłoszeniu jest dostępna pod adresem https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/ea34ea35-7691-4cdb-8fcc-5d4adc224107

Aby obejrzeć showreel: https://www.youtube.com/watch?v=Jxj91rWxpo8

Ultraliga to liga akredytowana przez Riot Games, wydawcę League of Legends, obok francuskiej LFL, hiszpańskiej LVP, niemieckiej Prime League i NLC z krajów północnych. Gracze z akredytowanych lig są obecni w oficjalnej globalnej bazie kontraktów Riot Games.

Dzięki włączeniu Baltic Masters Ultraliga rozrasta się z 8 do 10 drużyn, które będą rywalizować przez 24 dni rozgrywek, z 5 meczami w sezonie zasadniczym na rundę. Zwycięzca Ultraligi zakwalifikuje się do European Masters, turnieju, w którym weźmie udział 28 najlepszych europejskich drużyn z europejskich lig regionalnych.

Wszystkie mecze Ultraligi będą transmitowane ze studia Frenzy, zlokalizowanego w Warszawie. Mecze będą transmitowane i oglądane w Internecie oraz w telewizji liniowej Polsat Games.

Drużyny rywalizujące w Ultralidze 2022:

  1. AGO Łotr (Polska)
  2. devils.one (Polska)
  3. Porzuceni (Polska)
  4. Gentlemen’s Gaming (Polska)
  5. Goskilla (Szwajcaria/Litwa)
  6. Gry iluminacyjne (Polska)
  7. Komil i przyjaciele (Polska)
  8. Zespół ESCA Gaming (Polska)
  9. Topo Centras Żelazne Wilki (Litwa)
  10. Zero wytrwałości (Serbia)

Harmonogram sezonu (pierwszy split):
9 rund: 11 styczniaten – 9 marcaten
Play-offy: 15 marcaten – 30 marcaten

Marcin Kilara, Dyrektor Zarządzający w Frenzy, powiedział: „Ekspansja międzynarodowa Ultraligi jest świadectwem możliwości produkcyjnych i trajektorii wzrostu firmy Frenzy. Zawody będą dodatkową okazją dla społeczności e-sportowców oraz fanów z Polski i krajów bałtyckich. Od samego początku Ultraliga koncentrowała się na produkcji i realizacji transmisji światowej klasy. Ta koncentracja pozostaje na pierwszym miejscu i jesteśmy podekscytowani sukcesem w 2022 roku”.

Grzegorz Szabla, Senior Brand Manager EE w Riot Games, skomentował: „Cieszymy się, że rozpoczynamy kolejny sezon Ultraligi we współpracy z Frenzy. Jak wszyscy widzimy z każdym rokiem polska scena esportowa się rozrasta, a nasze tytuły: League of Legends, Teamfight Tactics i Valorant zyskują coraz większą popularność i przyciągają coraz więcej widzów i graczy. Frenzy przyniosło nam nowy poziom transmisji na żywo i transmisji gier w telewizji, co zaowocowało stworzeniem jednego z najbardziej wyjątkowych i wciągających wydarzeń e-sportowych. Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę z Frenzy i wspólnie zapewnimy Wam kolejny sezon Ultraligi, w którym udział wezmą nie tylko polskie drużyny, ale także drużyny z innych krajów!”

O szał
Frenzy, spółka zależna ESE Entertainment Inc., jest spółką zajmującą się infrastrukturą medialną i produkcyjną z siedzibą w Polsce, która koncentruje się na branży gier wideo. Firma tworzy i realizuje wydarzenia związane z e-sportami i grami, transmisje oraz treści medialne. Frenzy obsługuje również profesjonalny mobilny, zautomatyzowany sprzęt telewizyjny, dzięki czemu może produkować programy typu reality show z każdego zakątka globu. | www.frenzy.pl/pl/

O Riot Games
Riot Games zostało założone w 2006 roku w celu opracowywania, publikowania i wspierania najbardziej skoncentrowanych na graczach gier na świecie. W 2009 roku Riot wydało swój debiutancki tytuł, League of Legends, który zdobył uznanie na całym świecie. League of Legends stała się najpopularniejszą grą na PC na świecie i kluczową siłą napędową gwałtownego rozwoju e-sportu. | www.riotgames.com

O ESE
ESE to europejska firma rozrywkowa i technologiczna skoncentrowana na grach, w szczególności na e-sporcie. Firma świadczy szereg usług wiodącym twórcom, wydawcom i markom gier wideo, dostarczając technologie, infrastrukturę i usługi angażowania fanów na arenie międzynarodowej. ESE prowadzi również własne kanały e-commerce, drużyny e-sportowe i ligi gier. Oprócz możliwości rozwoju organicznego Spółki, Spółka rozważa selektywne przejęcia, które są zgodne z jej celem, aby stać się dominującym globalnym graczem w technologii i infrastrukturze e-sportowej. | www.esegaming.com

Wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia, które mogą stanowić informacje dotyczące przyszłości zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi papierów wartościowych. Wszystkie stwierdzenia, inne niż te dotyczące faktów historycznych, które odnoszą się do działań, wydarzeń, wyników, wyników, rozwoju, wydajności lub osiągnięć, które ESE przewiduje lub oczekuje, mogą lub będą miały miejsce w przyszłości (w całości lub w części), należy uznać za wybiegające w przyszłość Informacja. Takie informacje mogą obejmować między innymi oświadczenia dotyczące: sukcesu Ultraligi; oczekiwane korzyści dla ESE i Frenzy wynikające z Ultraligi; oraz wszelkie przyszłe partnerstwa z Riot Games. Często, ale nie zawsze, informacje dotyczące przyszłości można zidentyfikować za pomocą słów takich jak „plany”, „oczekuje”, „jest oczekiwany”, „budżet”, „zaplanowany”, „szacunki”, „prognozy”, „ zamierza, „przewiduje” lub „uważa” lub wariacje (w tym odmiany negatywne) takich słów i wyrażeń, lub stwierdzenia utworzone w czasie przyszłym lub wskazujące, że pewne działania, zdarzenia lub wyniki „mogą”, „mogłyby”, „mogłyby” „, „może” lub „będzie” (lub inne odmiany powyższego) zostaną podjęte, nastąpią, zostaną osiągnięte lub zajdą. Informacje dotyczące przyszłości są oparte na aktualnie dostępnych danych konkurencyjnych, finansowych i ekonomicznych oraz planach operacyjnych, strategiach lub przekonaniach na dzień publikacji niniejszego komunikatu, ale wiążą się ze znanym i nieznanym ryzykiem, niepewnością, założeniami i innymi czynnikami, które mogą spowodować rzeczywiste wyniki , wyniki lub osiągnięcia ESE, aby istotnie różniły się od wszelkich przyszłych wyników, wyników lub osiągnięć wyrażonych lub sugerowanych w informacjach dotyczących przyszłości. Takie czynniki mogą opierać się na informacjach dostępnych obecnie ESE, w tym informacji uzyskanych od zewnętrznych analityków branżowych i innych zewnętrznych źródeł, i są oparte na bieżących oczekiwaniach lub przekonaniach kierownictwa dotyczących przyszłego rozwoju, wyników działalności, przyszłego kapitału (w tym wysokość, charakter i źródła ich finansowania) oraz wydatki. Wszelkie informacje dotyczące przyszłości zawarte w niniejszym komunikacie prasowym są wyraźnie objęte niniejszym ostrzeżeniem. Obrót papierami wartościowymi ESE należy uznać za wysoce spekulacyjny.

Ani TSX Venture Exchange, ani jej dostawca usług regulacyjnych (zgodnie z definicją tego terminu w polityce TSX Venture Exchange) nie ponoszą odpowiedzialności za adekwatność lub dokładność tej wersji.

ŹRÓDŁO ESE Entertainment Inc.
W celu uzyskania dalszych informacji na temat ESE prosimy o kontakt:
Daniel Mogil, Relacje Inwestorskie
[email protected]
647-492-1535


[ Back To TMCnet.com’s Homepage ]



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6F1C02FACE8B4183BC92E00D9A13DFE5&url=https%3A%2F%2Fwww.tmcnet.com%2Fusubmit%2F-ultraliga-league-legends-esports-competition-produced-ese-expands-%2F2022%2F01%2F11%2F9523541.htm&c=18045763015759901140&mkt=fr-fr