Ujawniono informacje o aktualizacji 12.2 League of Legends


Riot Games ujawniło dzisiaj informacje o łatce do aktualizacji 12.2 w roku League of Legends. Jest to pierwsza aktualizacja w sezonie, która pojawiła się w mega-popularnej grze MOBA od początku 2022 r., W związku z tym wiele skarg, które gracze mieli w związku z sezonem 12, zostało już rozwiązanych. I chociaż te poprawki mogą być wielkim problemem dla dużej liczby graczy, prawdopodobnie największa rzecz znaleziona w tym nowym Kupa śmiechu to przybycie nowego mistrza.

Po jej ujawnieniu na początku tego miesiąca, łatka 12.2 w League of Legends oficjalnie zobaczy dodanie Zeri do gry. Zeri to nowy strzelec, który jest przeznaczony do gry w dolnej alei i ma mnóstwo unikalnych umiejętności i narzędzi, które odróżniają ją od innych prowadzących. Po wcześniejszym udostępnieniu do testowania na PBE, Zeri oficjalnie dołączy League of Legends po patchu 12.2 wyjdzie jutro 20 stycznia.

Jeśli chodzi o niektóre inne godne uwagi zmiany, które zaszły w tym patchu, Janna również przeszła sporą zmianę w każdym aspekcie swojego zestawu. Tahm Kench również otrzymał mini-przeróbkę, a Talon również został osłabiony w dżungli. Ponadto Riot rozwiązał teraz rosnące obawy fanów, którzy twierdzą, że Chemtech Drake jest zbyt potężny. To, czy te osłabienia powodują, że Chemtech Soul obniża wskaźnik zwycięstw, stwierdzili wcześniej, ale twórcy Riot stwierdzili wcześniej, że rozważą usunięcie smoka z League of Legends jako całości, jeśli nadal stanowi problem.

Jeśli chcesz zapoznać się z pełną listą zmian wprowadzonych w tej nowości League of Legends aktualizacji, informacje o aktualizacji do wersji 12.2 gry można znaleźć poniżej.

MISTRZOWIE

Janna

Szybkość ruchu :: 315 >>> 330
Bazowe AD :: 46-71,5 >>> 52-103
Przyrost AD :: 1,5 >>> 3
Zasięg ataku podstawowego :: 550 >> 500

Umiejętność bierna — Wiatr tylny

OGON WIATR: Janna zyskuje 8% premii do prędkości ruchu tylko podczas poruszania się w kierunku sojuszniczych bohaterów. (Dodatkowa prędkość ruchu dla sojuszniczych bohaterów poruszających się w kierunku Janny bez zmian.)

SZYBKO I WŚCIEKLI Podstawowe ataki Janny i W — Zefir nie zadają już dodatkowych obrażeń magicznych w zależności od jej dodatkowej prędkości ruchu

Q — Wyjąca Wichura
Koszt :: 60/90/100/120/140 many >> 60/70/80/90/100 many
Minimalny zasięg :: 1000 >>> 1100
Maksymalny zasięg :: 1750 >>> 1760
Czas do celu :: 1,5 sekundy >>> 1,25 sekundy

W — Zefir
Zasięg :: 550 (od krawędzi do krawędzi) >>> 650 (w środku)
Czas trwania spowolnienia :: 2 sekundy >> > 3 sekundy
Czas odnowienia: 8/7,5/7/6,5/6 sek. >> 12 sek. na wszystkich poziomach
Obrażenia podstawowe :: 55/85/115/145/175 >>> 70/100/130/160/190
Dodatkowa prędkość ruchu :: 6/7/8/9/10% >> 8/9/10/11/12%

E — Oko Burzy
PRZYJAZNA PROGNOZA: Wrodzone – Kiedy umiejętności Janny spowalniają lub podrzucają co najmniej jednego wrogiego bohatera, ||| Czas odnowienia E — Oka Burzy jest skrócony o 20% >>> otrzymuje +20% mocy leczenia i tarczy na 5 sekund
Tarcza :: 80/115/150/185/220 (+70% AP) >> 80/110/140/170/200 (+65% AP)
Czas odnowienia :: 16/15/14/13/12 sek. >> 15/13,5/12/10,5/9 sek.
Zanik tarczy zaczyna się po :: 0,75 sek. >> 1,25 sek.

R – Monsun
Częstotliwość leczenia: 0,5 sek. >> 0,25 sek. (całkowita ilość leczenia bez zmian)

Lulu

W – Fantastyka
Czas odnowienia :: 16/15/14/13/12 sek. >> 17/16/15/14/13 sek.

Nokturn

Wzrost zdrowia :: 85 >> 95

Q — Zwiastun Zmierzchu
Przelicznik bonusowego AD :: 75% >> 85%

Qiyana

Podstawowa regeneracja zdrowia :: 7,5 >>> 6

Q — Krawędź Ixtal
Czas trwania Strefy Trawiastego Szlaku :: 3,5 sek. >> 3 sek

Rengar

R — Zew Łowów
UKRYJ SIĘ I SKOK Wrodzone – Rengar może doskoczyć do wrogów swoim następnym podstawowym atakiem, gdy jest w kamuflażu

Samira

R — Piekielny Wyzwalacz
Obrażenia fizyczne na strzał :: 0/10/20 (+50% AD) >> 5/15/25 (+50% AD)
Całkowite obrażenia na cel :: 0/100/200 (+500% AD) >> 50/150/250 (+500% AD)

Senna

Q — Rozgrzeszenie
NISKA WIDOCZNOŚĆ Wrodzone – podstawowe ataki Senny spowalniają teraz wrogów o 20% (+6% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) (+10% za każde 100 dodatkowych obrażeń od ataku) na 2 sekundy

Shen

Q — Atak Zmierzchu
Zwiększone dodatkowe obrażenia :: 10-40 (+6 co 3 poziomy) (+5/5,5/6/6,5/7% (+2% za 100 AP) maksymalnego zdrowia celu) >> 10-40 (+6 co 3 poziomy) (+4/4,5/5/5,5/6% (+2% za 100 AP) maksymalnego zdrowia celu)

Tahm Kench

Q — Smagnięcie Językiem
Spowolnienie wroga :: 40% >>> 50%

E – Gruba Skóra
Ilość obrażeń przechowywanych w szarym zdrowiu :: 45/50/55/60/65% >>> 15/25/35/45/55%, zwiększona do 45/50/55/60/65%, jeśli jest 2 lub bardziej widocznych wrogich bohaterów w pobliżu (żywych lub martwych)
Ilość leczenia przywracanego z szarego zdrowia :: 30-100% (poziomy 1-18) >> 45-100% (poziomy 1-18)

R — Pożreć
Tarcza sojusznika przy pożarciu :: 400/500/600 (+100% AP) >> 500/700/900 (+150% AP)
Prędkość ruchu po pożeraniu sojusznika :: Spowalnia Tahma Kencha o 30/20/10%, gdy sojusznik jest połknięty >>> Daje Tahmowi Kenchowi 40% prędkości ruchu na 3 sekundy (niezależnie od czasu trwania połknięcia)

Talon

W – Grabie
Obrażenia przeciwko potworom :: 130% >>> 105%

Tristana

Podstawowe zdrowie :: 559 >>> 600
Podstawowa regeneracja zdrowia :: 3.75 >>> 4

Veigar

Q — Złowrogie Uderzenie
Czas odnowienia :: 7/6,5/6/5,5/5 sek. >> 6/5,5/5/4,5/4 sek.
Kumulacje przyznawane po zabiciu dużych potworów i stworów :: 2 >>> 3

Volibear

Wzrost obrażeń od ataku :: 3 >>> 3,5

E — Rozdzielacz Nieba
Czas odnowienia :: 15 sekund >> 13 sekund

Yasuo

Q — Nawałnica Stali
Obrażenia :: 20/45/70/95/120 (+100% AD) >> 20/45/70/95/120 (+105% AD)

Yone

Q — Śmiertelna Stal
Obrażenia :: 20/40/60/80/100 (+100% AD) >> 20/40/60/80/100 (+105% AD)

Zed

R — Znak Śmierci
Obrażenia :: 100% AD (+25/40/55% obrażeń zadawanych oznaczonemu celowi)>>> 65% AD (+25/40/55% obrażeń zadawanych oznaczonemu celowi)

PRZEDMIOTÓW

Zmora Lisza

Ścieżka budowy :: Różdżka Zniszczenia + Eteryczny Duszek + Blask + 600 szt. >>> Czarci Kodeks + Eteryczny Duszek + Blask + 550 szt. (koszt całkowity bez zmian)
Przyspieszenie umiejętności :: 0 >>> 15
Obrażenia Spellblade :: 150% bazowego AD (+40% AP) >> 75% bazowego AD (+50% AP)
Czas odnowienia Czarownego Ostrza :: 2,5 sek. >> 1,5 sek.

Kryształowe Berło Rylai

Całkowity koszt :: 3000 złota >>> 2600 złota
Koszt połączenia :: 815 złota >> 415 złota
Moc umiejętności :: 90 >>> 75
Zdrowie :: 350 >>> 400

DŻUNGLA

Chemtech Drake

Chemtechowa dusza smoka
Zdrowie zombie: 80% podstawowego zdrowia + 50% dodatkowego zdrowia >> 70% podstawowego zdrowia + 40% dodatkowego zdrowia
Czas trwania zombie (bez innych czynników wpływających na zdrowie) :: 4 sekundy >> 3 sekundy

Szczelina Chemtech
Licznik czasu kamuflażu akcji ofensywnej :: 1,5 sek.* >>> 2,5 sek.
Dodatkowe obrażenia przeciwko wrogom z większym aktualnym zdrowiem :: Do 10% >>> Do 12%

Hextechowy smok

Dusza Smoka Hextech
Nieuniknione obrażenia od błyskawic łańcuchowych :: 25-75 (zależnie od poziomu atakującego, 1-18) >> 25-50 (zależnie od poziomu atakującego, 1-18)

RUNY

Śmiertelne tempo

Szybkość ataku na ładunek (walka wręcz) :: 13% >> 10-15% (poziomy 1-15)
Szybkość ataku na ładunek (daleki zasięg) :: 7% >> 5-9% (poziomy 1-12)

NAPRAWIONE BŁĘDY

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Teleportacja mogła czasami nadal celować w określone jednostki inne niż wieże przed upływem 14 minut
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że uwolniony teleportacja na stałe zastępowała jedno z twoich czarów przywoływacza, jeśli zostało nabyte i użyte za pomocą runy Rozpieczętowanej Księgi Zaklęć
  • Bohaterowie będą teraz poprawnie upuszczać odłamki zaklęcia Uwolnionej Teleportacji, jeśli zostaną użyte po 14 minutach gry z Zoe.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Yone mógł czasami rzucić Uwolniony Teleport, gdy jego E — Uwolnienie Duszy było aktywne
  • Naprawiono wykrzyknikowy wskaźnik ukrywania się i będzie on poprawnie pojawiał się ponownie nad twoim bohaterem, jeśli zostaniesz widoczny dla wroga wewnątrz Chemtechowej mgły po ukończeniu pewnych umiejętności ukrywania (takich jak W — Osłona Zmierzchu Akali)
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wieże błędnie celowały w wrogich bohaterów, którzy otrzymali obrażenia od Umiejętności biernej — Icathiańska Niespodzianka Kog’Mawa lub Umiejętności biernej — Zmierzona ze śmiercią Karthusa
  • Umiejętność bierna — podstawowe ataki Niewidzialnego Drapieżnika Rengara będą poprawnie aktywować efekt Zwinnych Uderzeń Szybkich Ostrza Navori.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że otrzymywanie obrażeń od niektórych potworów w dżungli czasami niepoprawnie zapewniało kumulacje umiejętności biernej Wchłonięcia Siły Natury
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że aktywacja efektu biernego Lodowego Wzmocnienia niepoprawnie liczyła się do aktywowania efektu biernego Wiecznie Wschodzącego Księżyca Eclipse
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że obramowania ikon mitycznych lub aktywnych przedmiotów czasami pojawiały się w niewłaściwych lokalizacjach. (Tak, tajemnicze pomarańczowe kwadraty…)
  • Przyciski przełączania czatu i wyciszenia emotikonów wroga zostały naprawione i nie będą się już nakładać na inne ikony na tablicy wyników
  • Przyciski wyciszania muzyki w grze DJ Sona i K/DA Seraphine zostały naprawione i będą poprawnie wyświetlane obok ikony ich bohatera na tablicy wyników w każdej grze
  • Powiadomienia o ograniczeniu czatu zostały naprawione i ponownie będą informować graczy, ile wiadomości zostawili w swoim limicie



Źródło : https://comicbook.com/gaming/news/league-of-legends-12-2-patch-notes/