Twórcy LoL planują uporać się z toksycznością, smerfami i zablokowanymi kontami

Wkrótce ulepszenia systemu rankingowego League of Legends

Trwałe i trudne do naprawienia problemy w League of Legends, takie jak toksyczność, smerfowanie i blokowanie graczy w rankingach, są obecnie przedmiotem zainteresowania deweloperów Riot Games. Te ostatnie niedawno ujawniły, że zamierzają uporać się z tymi problemami w nadchodzących miesiącach. W odpowiedzi na prośbę graczy o zadawanie pytań na temat stanu gry Riot ogłosił, że pracuje nad lepszymi pozycjami początkowymi dla wszystkich trybów gry, ulepszonym wykrywaniem smerfów i dokładniejszym śledzeniem meczów rankingowych.

Poprawione początkowe miejsce w rankingach

Powszechnie wiadomo, że system rankingowy gier opartych na rywalizacji będzie napotykał problemy, takie jak smerfowanie i toksyczność. W przypadku League of Legends problemy te utrzymują się od kilku lat. Z każdą próbą Riot ograniczenia negatywnych emocji w meczach rankingowych wydaje się, że problemy te pogłębiają się lub są po prostu odkładane na później. Jednak według Iksara Riot niedawno ulepszył sposób, w jaki początkowo będziesz umieszczany w rankingach, dzięki czemu możesz grać przeciwko innym graczom na tym samym poziomie. „Naszym obowiązkiem jest umożliwienie ci gry z ludźmi na twoim poziomie umiejętności” – powiedział Iksar.

Ulepszone wykrywanie smerfów i negatywnych zachowań

Jeśli chodzi o tworzenie kont z zamiarem wyrządzenia krzywdy, Riot pracuje nad systemem, który będzie automatycznie atakował nowe konta utworzone wyłącznie w celu „zepsucia” wrażeń z gry. Iksar zwrócił uwagę, że istnieją narzędzia do zwalczania tego problemu, ale nie były doskonałe i musiały być szybsze i lepsze w wykrywaniu. Chociaż nie jest to dla Riot priorytetem, zespół rozważa zajęcie się duetami rankingowymi, w szczególności rozważając dodanie ich do kolejki Mistrzów i poniżej. Zamierzają podważyć pogląd, że można utknąć w lidze, a jedynym oczywistym rozwiązaniem jest utworzenie nowego konta i rozpoczęcie od zera.

Przyszłość gier rankingowych w League of Legends

Na razie Riot wydaje się skupiać głównie na kolejkach i początkowych miejscach docelowych, aby ulepszyć mecze rankingowe, i rozważa inne możliwości na przyszłość. Ciekawie będzie zobaczyć, jak programiści w dalszym ciągu rozwiązują problemy z rankingiem, smerfowaniem i toksycznością w miarę postępów sezonu 14, ale zachęcające jest widzieć, że zespół inwestuje w znajdowanie rozwiązań.

Źródło: www.bing.com