Twórcy LoL omawiają już zmiany w Smolderze po niezbyt imponującym wskaźniku wygranych przy premierach

Nowość na Summoner’s Rift

Według twórców Riot Games pojawienie się Smoldera w tym tygodniu na Summoner’s Rift jest jednym z najpopularniejszych w historii League of Legends. Pomimo wyraźnego wzrostu współczynnika wygranych już po pierwszym dniu, zmiany w przypadku młodego smoka można było rozważyć wcześniej, niż oczekiwano.

Główny projektant ligi, Matt „Phroxzon” Leung-Harrison, podzielił się przemyśleniami swoimi i swojego zespołu na temat zwolnienia Smoldera w poście z 3 lutego na X (dawniej Twitterze), zawierającym ankietę z pytaniem fanów, na czym według nich stoi Smolder pod względem mocy. Zarejestrowano ponad 27 000 odpowiedzi, przy czym 35% graczy oceniło małego smoka jako „zrównoważonego”, ale głosy były dość równomiernie podzielone na „słabe” i „silne”.

Wyzwania dla młodego smoka

Młody smok miał trudności z odniesieniem wielu zwycięstw na początku. Pomimo bardzo niskiego wskaźnika wygranych, mistrz jest jednym z najpopularniejszych w najnowszej historii. „W regularnej grze ma aż 28% współczynnika wyboru: to dość niezwykłe, że jest bardziej popularny niż Ezreal! » powiedział Phroxzon. Według strony statystycznej U.GG, Smolder ma współczynnik wygranych na poziomie 44,02%, co nie jest rzadkością w przypadku nowego mistrza. Phroxzon powiedział, że rzadkością jest to, jak szybko gracze poprawiali się pod wodzą Smoldera. „Smolder zaobserwował jeden z największych wzrostów współczynnika zwycięstw od pierwszego do drugiego dnia w grach Master+, jaki widzieliśmy od jakiegoś czasu” – powiedział.

Potencjalne zmiany, które nadejdą

Phroxzon jeszcze niczego nie potwierdził, ale rozważono opcje od częściowego resetu jego zestawu zaklęć po stosunek superumiejętności Smoldera, MMOOOMMMM!. Phroxzon przyglądał się także równowadze pomiędzy skutecznością Smoldera na środkowej linii i na dolnej linii. Miała to być strzelanka ADC, ale wielu graczy próbowało używać małego smoka na środkowej linii, jak dotąd z niewielkim sukcesem.

Phroxzon szuka także możliwości wykorzystania umiejętności Q Smoldera, Super Oddechu Scorchera, dającej ładunki Smoczej Praktyki, gdy pocisk jest w powietrzu, a cel ginie, a także bardziej proaktywnego wykorzystania jego umiejętności E, Klapa, Klapa, Klapa, w środku gry. Jednym z rozwiązań mogłoby być skrócenie czasu odnowienia na następnym poziomie, choć na razie pozostaje to czystą spekulacją. Będziemy musieli poczekać i zobaczyć, co Phroxzon i zespół ds. rozwoju League zaplanują na początek tygodnia. Ponieważ łatka 14.3 jest już zamknięta i gotowa do premiery w środę, 7 lutego, chyba że planowany jest mikrołatka, prawdopodobnie nie zobaczymy zmian w Smolderze na Rift przez kolejne dwa tygodnie.

Źródło: www.bing.com