Twisted Fate sprawdza się w trzech rolach dzięki nowym sztuczkom karcianym skupiającym się na obrażeniach od ataku

Twisted Fate: mag, który dominuje w meta League of Legends

Twisted Fate: mistrz wschodzący

Riot Games często wkracza, aby pomóc bohaterom zmagającym się z wieloma zmianami, które pojawiają się wraz z początkiem każdego sezonu League of Legends. Jednak w przypadku Twisted Fate niektóre z tych zmian powodują, że przeciwnicy tego maga znikają zbyt szybko. Po latach ukrywania się w zapomnieniu Twisted Fate ponownie znajduje się na szczycie meta League, ale nie tylko na środkowej linii. Po gruntownej zmianie tożsamości bohatera Twisted Fate wygodnie dominuje nad tradycyjnymi typami zarówno na górnej, jak i na dolnej linii, pomimo kilku osłabień, które udało się przetrwać. Minęło trochę czasu, odkąd Twisted Fate zdominował kolejkę solową tak, jak ma to miejsce teraz.

Zaskakujące korekty

Riot zaskoczył graczy League, dodając do Twisted Fate wzmocnienia skupiające się na obrażeniach od obrażeń od ataku w patchu 14.2, dając bohaterowi łatwiejszy dostęp do alternatywnych i poza meta buildami. Jednak ilość obrażeń, jakie teraz zyskuje, wybierając te konfiguracje, prawie całkowicie wyeliminowała jego standardowe konfiguracje AP, zmieniając bohatera w pseudoadc, który nie tylko zadaje obrażenia hybrydowe swoimi podstawowymi atakami, ale także sprawdza tłumy i prawie globalne przemieszczenie.

Na szczęście dla graczy League, Twisted Fate znalazło się na liście osłabień wraz z łatką 14.4, chociaż celem nie był jego niedawny sukces w zakresie AD. Zamiast tego, dodatkowe współczynniki AP jego umiejętności W i E zostały nieznacznie zmniejszone, co wpływa na bohatera bez względu na to, jakie przedmioty posiada w swoim arsenale, ale tylko nieznacznie zmniejszyło jego obecność w trzech różnych rolach.

Imponująca wydajność na każdym poziomie gry

Według OP.GG Twisted Fate utrzymuje obecnie współczynnik wygranych na górnej i dolnej linii na poziomie około 54% dzięki kompilacji AD, podczas gdy środkowa linia znajduje się nieco poniżej i wynosi 51%. Te wskaźniki zwycięstw pozostają stabilne w porównaniu do tego, co było w momencie wzmocnień wprowadzonych w patchu 14.2 i nie wygląda na to, aby miały w najbliższym czasie spaść. Pojawił się także ponownie na wszystkich poziomach profesjonalnej gry na arenie międzynarodowej w tych trzech rolach, w których powinien pozostać solidnym elastycznym wyborem przez pozostałą część łatki.

Te różnice w stosunku do Twisted Fate odzwierciedlają toczącą się dyskusję wokół Maokaia, który pomimo osłabień pozostaje jednym z najsilniejszych bohaterów i ma najwyższy współczynnik zwycięstw w grze, gdy jest używany jako wsparcie. Nadal nie jest pewne, czy którykolwiek z tych bohaterów będzie celem osłabień w postaci poprawek, aby uwzględnić ich współczynnik zwycięstw w cyklu życia łatki 14.4, czy też Riot będzie czekać z wprowadzeniem większej liczby zmian w łatce 14.5.

Źródło: www.bing.com