Tryb gry League of Legends Arena 2v2v2v2 w niebezpieczeństwie

League of Legends: Tryb gry 2v2v2v2 Arena pozostaje popularny wśród graczy, zapewniając zabawną i swobodną alternatywę dla Summoner’s Rift. Jednakże zespoły Riot Games wahają się, czy uczynić to stałym rozwiązaniem ze względu na zaangażowanie graczy. Pomimo pozytywnych opinii otrzymywanych przez lata, Arena była oferowana jedynie cyklicznie, przez co gracze proszą o więcej. W dyskusji na Reddicie 8 kwietnia szef studia League of Legends, Andrei „Meddler” van Roon, powiedział, że Riot szuka kluczowego wskaźnika, który uczyniłby Arenę trwałą. „Aby tryb stał się trwały, musi wykazywać trwałe zaangażowanie graczy. W pierwszych dwóch sesjach Areny na początku było dużo zabawy, a potem szybko ucichło” – powiedział Meddler, zauważając tendencję spadkową w uczestnictwie graczy w Arenie po początkowym szumie wokół tego trybu.

Trudność w uczynieniu Areny trwałą

Meddler wyjaśnił, że uczynienie Areny stałą przy „malejącym profilu zaangażowania” nieuchronnie doprowadziłoby do kiepskich doświadczeń w dobieraniu graczy, powodując dłuższe czasy oczekiwania i luki w umiejętnościach. Dodał, że może to „odstraszyć graczy” i utrudnić utrzymanie większej liczby graczy. Arena pojawiła się jako swobodna alternatywa dla stresującej rozgrywki w League of Legends.

Wyzwanie polegające na utrzymaniu wystarczającej liczby graczy zaangażowanych

Na dłuższą metę posiadanie małej populacji graczy zaangażowanych w Arenę utrudnia utrzymanie i „uzasadnianie” znaczącego rozwoju, co utrudnia zarówno programistom, jak i graczom. Meddler dodał, że widzi „duży potencjał” w Arenie i że trwają regularne aktualizacje. „Naszym celem jest zapewnienie mu różnorodności i atrakcyjności niezbędnej, aby stał się trybem zrównoważonym. Jeśli potrafimy to wykazać, możemy rozważyć wprowadzenie tego na stałe” – wyjaśnił Meddler.

Powrót Areny po raz trzeci

Arena powróci do League of Legends po raz trzeci 1 maja, a lobby będzie gościć 16 graczy w każdej grze i garść nowych przedmiotów.

Źródło: www.bing.com