Top 7 najlepszych wspierających roaming w League of Legends


Grę można wygrać na wiele sposobów. To fundamentalna prawda obecna w większości rodzajów gier. Jest to szczególnie prawdziwe, gdy w grę wchodzą elementy strategii i pracy zespołowej, podobnie jak w League of Legends.

Kiedy wspominamy o wsparciu, większość myśli skłania się ku bardziej tradycyjnej roli. Przychodzą mi na myśl obrazy leczenia, tarcz i wzmocnień. Opieka nad tobą to jedna z najbardziej podstawowych rzeczy, które mogą robić bohaterowie wspierający, ale jak wspomnieliśmy na początku tego artykułu: istnieje wiele sposobów na wygranie meczu.

Czy twój kolega z drużyny potrzebuje pomocy na środkowej linii? Czy wrogi dżungler po prostu obozuje na innych alejach, podczas gdy twoja ma problemy z wyrównaniem czasów? Niezależnie od powodu, od czasu do czasu może się okazać, że będziesz musiał wędrować.

Niezależnie od tego, czy chodzi o pomoc określonym alejom, czy po prostu zastawienie zasadzki na wrogich dżunglerów, może to być dobry pomysł, gdy wymaga tego sytuacja. Jak można się spodziewać, niektórzy bohaterowie wspierający radzą sobie wyjątkowo dobrze w tej konkretnej roli i chociaż technicznie rzecz biorąc każdy może zrobić, co chce, kilka powtarzających się motywów, które zobaczymy w przypadku najskuteczniejszych wspierających w roamingu, to mobilność, kontrola kontroli, potencjał zabijania i skutecznie mogą to zrobić.

Rzućmy okiem na niektóre z najlepszych obecnie wspierających roaming w League.

Przeczytaj także: Czy wsparcie może być przenoszone w kolejce solo?

1. Bard

Przez sam projekt Bard musi być jednym z tych, jeśli nie the najlepsza obsługa roamingu w grze. Wszystko w jego zestawie promuje roaming w taki czy inny sposób. Rzućmy okiem na konkrety. Umiejętność bierna Barda to Wezwanie podróżnika. Widzieć? Już sama nazwa wskazuje na mobilność.

Zachęca do poruszania się w celu zbierania kuranty, a nawet do pewnego stopnia zniechęca do pozostania na pasie, ponieważ pojawiają się w pozornie przypadkowych miejscach wokół ciebie, zmuszając cię do oddalenia się od pasa. Te dzwonki dają mu prędkość ruchu, doświadczenie, manę i miauczy. Te miauczy pozwolić mu cierpieć w późniejszych częściach gry, a oni bolą. Bardzo.

Ale to wszystko jest bezużyteczne, jeśli zostawisz swojego carry na śmierć na pasie, prawda? Na szczęście, Sanktuarium Opiekuna powinno wystarczyć na przenoszenie na krótkie wycieczki na środkową linię. Możesz także użyć go, aby pomóc przyjaznemu dżunglerowi, zostawiając kapliczki w całej dżungli podczas wypraw zbierania meepów.

Jeśli chodzi o faktyczne gankowanie i obecność na innych alejach, z przyjemnością dowiecie się, że Bard też się w tym wyróżnia. Magiczna podróż jest szczególnie wszechstronna i może stanowić doskonałe zasadzki, jeśli skoordynujesz ją z przyjaznym dżunglerem.

Możesz podejść pod dziwnymi kątami i zabrać ze sobą nawet nieruchomego dżunglera. Zahartowany los świetnie nadaje się zarówno do ratowania wieżyczek i sojuszników, jak i do przygotowania wrogiej drużyny do skoordynowanego ataku. Możesz go używać z całej mapy, więc jest to fajne narzędzie, którego możesz używać do różnych rzeczy.

2. Pyke

Gdyby Bard zaznaczył wszystkie odpowiednie pola dla wsparcia roamingu, Pyke miałby około 90% tego wsparcia, ale wnosi też wiele do stołu w zamian za te brakujące 10%. Jak wiele osób potwierdzi, czasami najlepszą obroną jest dobry atak.

Pyke jest ucieleśnieniem tej filozofii, ponieważ nie oferuje zbyt wiele możliwości obrony, gdy zostanie trafiony, ale może z łatwością wchodzić i wychodzić z walk drużynowych ze względną łatwością, zabić miękkiego celu, a następnie wycofać się w cień. Chociaż sam jest gąbczasty, Dar Utopionych daje mu stopień utrzymania, który jest więcej niż wystarczający, aby przejść przez fazę gry w alei.

W późniejszych częściach gry może to być dobrodziejstwem dla tych pojedynków typu „uderz i uciekaj”, w których musisz wskakiwać do walki i wychodzić z niej. Zyskuje również na budowaniu śmiertelnośćponieważ zwiększa liczbę obrażeń po złagodzeniu, które może odzyskać po spotkaniu.

Nurkowanie w wodzie duchów oraz Widmowy prąd są doskonałymi narzędziami do poruszania się po mapie i ucieczki. Ma też wiele narzędzi, które bawią się wizją. To właśnie one pozwalają mu tak skutecznie wędrować i gankować, nawet bez sojuszniczego dżunglera. Na przykład możesz ominąć zarośla tam, gdzie podejrzewasz, że mają totemy Nurkowanie w wodzie duchów.

Uniemożliwia to innym pasom zobaczenie, gdzie jesteś i zmusza je do dotarcia Oddziały Kontroli. Możesz także użyć Dar Utopionych aby sprawdzić, czy zarośla są otoczone totemami, wchodząc po otrzymaniu obrażeń.

Jeśli odzyskujesz szare zdrowie, nie jest to totem, ponieważ aktywuje się tylko wtedy, gdy jesteś niewidoczny. Śmierć z dołu nie trzeba przedstawiać, ponieważ to ona pozwala Pyke’owi śmigać po polu bitwy, jednocześnie szybko wysyłając bohaterów o niskim poziomie zdrowia, aby ich wykończyli. Pod wieloma względami Pyke nie ma żadnej charakterystycznej umiejętności, ponieważ wszystkie tak dobrze ze sobą współgrają.

3. Blitzcranka

Choć prosty w obsłudze, Blitzcrank tak dobrze spełnia przypisaną mu rolę i tak naprawdę nie musi robić nic więcej. Blitzcrank jest prawdopodobnie jednym z pierwszych bohaterów, których spotkasz w League of Legends. Chwyt rakietowy sam może zniszczyć nawet najbardziej skoordynowane zespoły. To po prostu tak duży wpływ z bardzo małymi wadami.

Jeśli przegapisz swoje przyciąganie, odejście, aby spróbować ponownie, jest realną opcją. Jest w stanie wędrować stosunkowo dobrze z odpowiednimi butami i Zajeździć. Jeśli zarośla są otoczone totemami, cóż… Blitzcrank słynie z tego, że po prostu tam jest. Jeśli już, służy to jako środek odstraszający wrogiego bohatera środkowej alei przed przegapieniem kilku bardzo potrzebnych zabójstw stworów, zwłaszcza we wczesnej fazie gry.

W połączeniu z przyjaznym dżunglerem zabójstwo Blitzcranka jest co najmniej na poziomie 3. jest prawie pewne. Jego pełna kombinacja może być druzgocąca, gdy trafisz Chwyt rakietowyi chociaż nie skaluje się tak dobrze w późnej fazie gry, jego zdolność do destrukcji na innych alejach, eliminowania wrogów i pochłaniania obrażeń podczas starć poprzez gromadzenie many czyni go ogólnie solidnym wyborem jako wspierający wędrujący.

Przeczytaj także: Czy granie w League of Legends jest dla ciebie dobre?

4. Panteon

Zwróćmy się do słonia w pokoju. Wielki Spadek Gwiazd jest ważnym czynnikiem powodującym, że znalazł się na tej liście. W rzeczywistości większość zdobytych przez Panteona umiejętności roamingu jest odczuwalna dopiero w trakcie przejścia do środkowej fazy gry. Połączenie wytrzymałości, obrażeń i mobilności jest optymalne dla konfiguracji wsparcia wędrującego. Podczas fazy gry w alei jest w stanie nękać i zadawać ogromne obrażenia nawet we wczesnej fazie gry.

Gdy Pantheon osiągnie co najmniej poziom 3, staje się doskonały w handlu i łagodzi wiele obrażeń za prowadzenie Atak Egidy. Nawet obrażenia, które zadaje bez przenoszenia, są wystarczająco silne. W większości przypadków sprawia to, że wrogowie z dolnej alei grają nieco bardziej konserwatywnie, więc upewnij się, że ty i twój prowadzący traficie na poziom 6, zanim oni to zrobią.

Wielki Spadek Gwiazd jest niesamowity jako narzędzie do roamingu, ponieważ nie tracisz czasu na chodzenie na drugi pas. To również sprawia, że ​​pozycjonowanie tylko czynnik, ponieważ totemy nie zrobią nic lub niewiele, aby temu zapobiec.

Kiedy wrogowie walczący w alei posuną się za daleko, upewnij się, że mocno ich ukarzesz i skoordynuj działania ze swoim dżunglerem, aby uzyskać najlepsze wyniki. Podczas gankowania nie musisz nawet bezpośrednio uderzać swoją superumiejętnością. Skarbiec tarcz a niektóre obrażenia mogą przejść długą drogę, szczególnie w środkowej fazie gry.

5. Rakan

Czarujący rezydent League jest dobrze znany jako wspierający ze względu na jego zdolność do angażowania się i kontratakowania. Jego zestaw umiejętności obraca się wokół szybkiego poruszania się i kontroli tłumu, co pozwala mu stosunkowo łatwo skakać po polu bitwy.

Czyni go to nie tylko doskonałym w unikaniu umiejętności mierzonych i zaklęć, ale także w przedzieraniu się przez ściany i wykonywaniu zagrań ze sprzęgłem poprzez zmianę pozycji Wielkie wejście oraz Taniec bojowyi potencjalnie zniewalając całą drużynę wroga na wystarczająco długo, aby twoi sojusznicy zajęli lepsze pozycje lub wykonali zwycięską kombinację wombo, aby ją zakończyć.

Ta wbudowana mobilność jest również tym, co czyni go potencjalnie dobrym wsparciem w roamingu. Choć jeśli chodzi o podstawową prędkość ruchu (335, jeśli się zastanawiasz), plasuje się pośrodku średniej, jego umiejętności z nawiązką to wynagradzają.

Jest w stanie włączyć się do akcji z dużej odległości za pomocą Taniec bojowy aby zbliżyć się do sprzymierzonego bohatera, wyładować się na jego przeciwnikach, a następnie rzucić się do szybkiego odwrotu, jeśli tego potrzebuje.

6. Brauma

Braum jest dziwny w tym sensie, że jest fajnym, mocnym bohaterem z kontrolą kontroli tłumu i wciąż oferuje wiele użyteczności. Ma w swoim zestawie wiele rzeczy, które sprawiają, że świetnie radzi sobie w roamingu i bardzo dobrze radzi sobie w starciach, biorąc pod uwagę przyzwoity refleks i dobrą pozycję. Chociaż nie jest szczególnie mobilny, ma wiele narzędzi, które czynią go doskonałym w wędrowaniu i gankach.

Braum jest w stanie wskoczyć do walki Stań za mną. Jednak to, co czyni go naprawdę dobrym do ganków i wędrowania, musi być Wstrząsające Uderzenia. Nawet jeśli nie jest skoordynowany z dżunglerem, Braum jest w stanie potencjalnie ogłuszyć i zadać dodatkowe obrażenia, po prostu otrzymując trafienie. Działa to najlepiej w przypadku bohaterów walczących z dystansu ze środkowej alei, którzy mogą przyczynić się do licznika ogłuszenia.

Kiedy Braum osiągnie 6, staje się maszyną do walki drużynowej Szczelina lodowcowa. Świetnie nadaje się również do eliminowania uciekających przeciwników lub po prostu tworzenia korzystnych warunków na czas wędrowania i gankowania. Szeroki i wszechstronny zasięg i użycie kontroli tłumu, a także przyzwoita mobilność i zdolność do blokowania pocisków, podczas gdy twoi koledzy z drużyny wypuszczają lawinę ataków, zapewniają mu miejsce na tej liście.

Przeczytaj także: Najlepsi środkowi AD

7. Młot

Na papierze Thresh wiele zyskuje na pozostawaniu w alei, głównie dlatego, że zaczyna ze słabymi statystykami i rekompensuje to zbieraniem dusz. Oczywiście fale stworów są najbezpieczniejszym źródłem. Jeśli jednak zrobi to dobrze, rekompensuje to, pomagając innym alejom lub dżunglerowi w zdobywaniu celów (duże potwory i cele, takie jak Herold Szczeliny i Smok, również upuszczają dusze).

Przedmioty takie jak Talerz umarlaka uzupełniają już przyzwoitą prędkość ruchu Thresha, co z kolei pozwala mu efektywniej wędrować i zbierać dusze.

Kiedy napotyka wrogich bohaterów poza dolną aleją, ma 3 umiejętności kontroli tłumu, których można używać zarówno w defensywie, jak i ofensywie. Jest również znany z tego, że potrafi koordynować działania z dżunglerami, którzy bez niego są unieruchomieni. Jego Ciemnego przejścia można rzucić sojuszniczemu dżunglerowi, który wciąż dopiero go dogania.

Do czasu Strażnik Łańcuchów ma cel z Wyrok śmierci, wrogi bohater będzie zaskoczony, widząc lecących w jego stronę 2 bohaterów. W większości przypadków skutkuje to bezpiecznym zabójstwem.

Nawet bez trafienia jego Q, Łupić oraz Pudełko bardzo utrudniają ucieczkę, jeśli Thresh jest wystarczająco blisko. W rzeczywistości większość ludzi ma tendencję do niedoceniania zakresu Łupić. Mając tak wiele narzędzi na swoim koncie, nic dziwnego, że znalazł się na tej liście.



Źródło : https://leaguefeed.net/best-roaming-supports/