Skarner z League of Legends otrzymuje wzmocnienie: co ta aktualizacja zmienia dla bohatera?

Skarner, były Brackern z Runeterry, zyskuje trochę miłości od Riot Games. Dokonano wzmocnienia dla mistrza, który miał niski procent 37,03% dziennie po wypuszczeniu jego VGU na serwery aktywne. Główny projektant rozgrywki League Matt „Phroxzon” Leung-Harrison podzielił się interesującą anegdotą na temat roli mistrza. „Na górze jest lepiej niż w dżungli, gdy poziom mistrzostwa jest niski (jednakżeby sprawdzić, czy będzie taki sam po opanowaniu). Wysokie mistrzostwo Skarnerów osiąga przy nim dobre rezultaty. » Według witryny gromadzącej statystyki U.GG, ukochany skorpion Ixtala może się obecnie poszczycić współczynnikiem zwycięstw na poziomie 46,68% na najwyższym poziomie w rankingach platynowych i wyższych. Z drugiej strony, po około dwóch dniach w League of Legends, w dżungli wynosi 38,59%.

Riot chce przenieść Skarnera z górnej płaszczyzny do dżungli

Pomimo niskiego średniego współczynnika zwycięstw Riot uważa, że ​​bohater jest „całkiem silny”, ale gracze muszą nauczyć się kombinacji umiejętności, takich jak Q przed E, aby skutecznie używać go na Rift. Oto zmiany w zestawie Skarnera:

Wykonane nerwy:

Zwiększony przyrost many: 60 >>> 45

Limit obrażeń potworów P: 75-250 >>> 100-300

Limit obrażeń potwora Q: 100/175/250/325/400 >>> 150/225/300/375/450

Koszt many W: 40/45/50/55/60 >>> 50/55/60/65/70

Czas odnowienia E: 24/22/20/18/16 >>> 20/19/18/17/16

Zmniejszono przyrost many Skarnera, a czas odnowienia jego E również został skrócony. Zwiększono koszt many jego umiejętności W, co powinno utrudnić bohaterowi pozostanie na linii. Riot zmodyfikował także swoje Q, Shattered Earth, uznając je za „trochę ciężkie” podczas używania Heave (rzucania kamieniem we wroga). Twórcy chcą, aby umiejętność ta była „skuteczna” i mocno uderzała wrogów, dodając jednocześnie „wystarczający kontratak”, w którym czas przywołania mógłby dać graczom możliwość uniknięcia ich umiejętności, nad czym „praca jest w toku”.

Riot twierdzi, że mikrołatka zajmie się poziomami mocy bohaterów. Jednakże planowane zmiany mające na celu zmniejszenie współczynnika zwycięstw Skarnera na górnej płaszczyźnie i przywrócenie go do dżungli, wejdą w życie dopiero w następnej aktualizacji.

Źródło: dotesports.com