Riot resetuje rozwój swojej gry MMO League of Legends.

Nowości dotyczące gry MMO Riot zostały niedawno ogłoszone przez współzałożyciela i CPO Marca Merrilla. W tweecie Merrill potwierdził, że projekt został „zresetowany”, aby obrać nowy kierunek projektowania. Decyzja ta została podjęta, ponieważ studio uznało, że powstająca gra MMO, osadzona w świecie Runeterra z League of Legends, jest zbyt podobna do swoich konkurentów. Rozwój gry MMO jest obecnie kierowany przez Fabrice Condominas, producenta wykonawczego Riot, który zastępuje Vijaya Thakkara, dyrektora technicznego, który przez ostatni rok nadzorował zespół tworzący MMO.

Nowy kierunek rozwoju MMO

Projekt został wstępnie potwierdzony w 2020 roku i od tego czasu wzmocniony został zespół deweloperski. Szczegóły dotyczące gry pozostaną jednak poufne przez kilka lat, dając zespołowi czas na skupienie się na bieżącej pracy. Rzeczywiście, wprowadzono znaczące zmiany, aby nadać grze MMO Riot unikalną tożsamość, różniącą się od tej, która już istnieje na rynku.

Nowy lider projektu

Condominas wnosi swoje doświadczenie jako producent w BioWare i EA, aby nadać nowy impuls rozwojowi gry MMO. Ta zmiana w kierownictwie ma na celu skierowanie gry we właściwym kierunku i zapewnienie jej jakości po premierze. Decyzja o „zaczynaniu od zera” pokazuje zaangażowanie Riot w zapewnienie graczom nowych i wzbogacających doświadczeń w uniwersum League of Legends.

Obiecujące perspektywy na przyszłość

Pomimo wyzwań, jakie napotkano podczas tworzenia gry MMO, zespół Riot pozostaje optymistą co do przyszłości projektu. Mając do odkrycia świat tak rozległy jak Runeterra, gracze mogą spodziewać się wciągającej i wciągającej przygody. Wsparcie społeczności i cierpliwość fanów to kluczowe motywacje dla zespołu, który niestrudzenie pracuje nad wprowadzeniem w życie tego ambitnego projektu.

Źródło: www.pcgamer.com