Riot przywraca Jannę po niedawnych zmianach w LoL, które sprawiły, że „trudno było nią grać”

Riot Games planuje wycofać najnowsze zmiany w balansie Janny w łatce League of Legends 13.22, aby uczynić ją „bardziej zabawną w grze” po wzmocnieniach na początku sezonu 13 i zmianach w sezonie 12, które odchyliły ją od obranej trajektorii. Ponieważ sezon 14 wyłania się na horyzoncie, programiści Riot skupiają się teraz na tym, jak sprawić, by League i nadchodzący sezon rankingowy były przyjemniejsze dla graczy.

Zmiany, które sprawią, że Janna będzie przyjemniejsza w grze

Matt „RiotPhroxzon” Leung-Harrison, główny projektant rozgrywki LoL, wspomniał w swoim podglądzie aktualizacji łatki 13.22 z 30 października, że ​​programiści wprowadzą te zmiany w Jannie, aby gra znów była przyjemna. Niektóre elementy zestawu Janny, zwłaszcza zmiany w jej umiejętności Zefir (W), zostaną nieznacznie przywrócone, głównie dlatego, że spadła jej częstotliwość wybierania, co jest wyraźnie widoczne na stronie statystycznej U.GG i wynosi jedynie 2,3%.

Wróć do oryginalnej pętli rozgrywki

Twórcy zdali sobie teraz sprawę, jak niezadowalająca jest gra Janną i założyli, że gracze League woleli jej styl gry skupiony na Zephyrze, który kładł nacisk na szybkość i większy zasięg ataku. Aby naprawić to, co teraz uważają za błąd, przywracają Furię Burzy do pierwotnej pętli rozgrywki. To nie pierwszy raz, kiedy próbują. W patchu 13.8 próbowali wrócić do tego, zwiększając obrażenia jej umiejętności W, ale to nie wystarczyło, aby gra była przyjemniejsza.

Popraw stopień wykorzystania

Należy również zauważyć, że ma to przede wszystkim na celu poprawę jego współczynnika wykorzystania, ponieważ jego współczynnik zwycięstw nie był w rzeczywistości taki zły. Od czasu zmian wprowadzonych w wersji 13.8 Janna utrzymała wskaźnik wygranych na poziomie 51,75%, szczególnie podczas budowania Frost Rise. Połączenie tej ścieżki budowania run z umiejętnością Cyklonu i wybuchowym prowadzącym było jak dotąd drogą Janny do zwycięstwa przez większą część sezonu. Jednak gra w nią nie sprawiała już takiej frajdy jak przed przeróbką.

Podobnie jak w przypadku wszystkich zapowiedzi łatek League, zmiany te mają charakter tymczasowy, dopóki nie zostaną wprowadzone na aktywnych serwerach wraz z pełną aktualizacją. Oczekuje się, że te dostosowania zostaną wprowadzone 8 listopada.

Aktualizacja 31 października, 19:35 czasu polskiego: Riot ujawnił dokładnie, jak Janna zmieni się w patchu League 13.22, a jest o czym rozmawiać; te zmiany są jak mini remont. Riot Phroxzon ujawnił dzisiaj, że zasięg ataku Janny wzrośnie, czas jej ataku zostanie skrócony, a w następnej aktualizacji League otrzyma kilka zmian w podstawowych statystykach. Jego umiejętność bierna nie będzie już zapewniać sojusznikom prędkości ruchu. Zamiast tego jego dodatkowa prędkość ruchu będzie teraz skutkować obrażeniami podczas ataków i wzrostem obrażeń W. Koszt many i czasy odnowienia jego Q również wzrosły, zadawane przez niego obrażenia zostaną zmniejszone, procent mocy umiejętności zwiększony, a czas podtrzymywania skrócony. Zmniejszono czas odnowienia, koszt many i obrażenia Zefiru (W). Aby to zrównoważyć, będzie teraz otrzymywać dodatkowe obrażenia od umiejętności biernej swojej umiejętności W, a czas odnowienia jej spowolnienia zostanie skrócony. Czas odnowienia tarczy Janny został zwiększony, ale zostanie skrócony, gdy będzie kontrolowany przez tłum za pomocą jej innych umiejętności. Tarcza nie będzie już zapewniać 15% redukcji obrażeń i leczenia, gdy jest kontrolowana przez tłum za pomocą innych umiejętności. Zamiast tego ulepszono jego tarczę; nie będzie już rozpraszana i będzie kosztować mniej many, ale czas działania tarczy zostanie skrócony. Wraz ze zwiększonym zasięgiem i obrażeniami możemy spodziewać się większej liczby szturchnięć w dolnej alei, lepszego wykorzystania jego Cyklonu jako narzędzia do natarcia w połączeniu z runą Zwiększenie Mrozu oraz odpowiedniej tarczy redukującej otrzymywane obrażenia. Jak wspomnieliśmy wcześniej, zmiany Janny zostaną wprowadzone 8 listopada.

Źródło: www.bing.com