Riot Games zmienia model e-sportu League of Legends w 2024 roku

Nowe strategie dla e-sportu League of Legends

Wspólna wizja przyszłości e-sportu

OverActive Media, wiodąca globalna firma zajmująca się e-sportem i rozrywką dla dzisiejszego pokolenia fanów, z zadowoleniem przyjmuje wizję Riot Games dotyczącą konkurencyjnego League of Legends. Model zaproponowany przez Riot Games ma na celu zapewnienie trwałości LoL Esports poprzez skupienie się na bardziej przewidywalnych źródłach przychodów dla zespołów poprzez wzmocnione partnerstwa i innowacyjne strategie sprzedaży cyfrowej w grach. To podejście oparte na wydajności jest spójne z wizją OverActive dotyczącą solidnego i tętniącego życiem ekosystem e-sportu, kładący nacisk na wspólny sukces i dodatkowy potencjał wzrostu dla odnoszących sukcesy organizacji.

Wsparcie dla opłaty franczyzowej

Adam Adamou, dyrektor generalny OverActive, zwraca uwagę, że zespół MAD Lions KOI, będący franczyzą League of Legends, regularnie radzi sobie w LEC, mając na koncie wiele zwycięstw, regularne występy na Mid-Season Invitational (MSI) i brak nieobecności na zawodach Mistrzostwa Świata od 2019 r. Ponadto zespół ma najlepsze oceny w 2024 r., co podkreśla jego zaangażowanie w sukces na zawodach i zaangażowanie fanów. OverActive widzi zatem okazję do ponownego rozważenia dyskusji na temat płatności tantiem franczyzowych z Riot Games. W ramach tej współpracy można zbadać dostosowania, aby odzwierciedlić ewoluujący ekosystem e-sportu i wspierać wspólne cele w zakresie zrównoważonego rozwoju i wzrostu.

O mediach nadmiernie aktywnych

Firma OverActive Media Corp. to firma z siedzibą w Toronto, Ontario, posiadająca oddziały w Madrycie w Hiszpanii i Berlinie w Niemczech. Misją OverActive jest zbudowanie zintegrowanej globalnej firmy oferującej produkty sportowe, medialne i rozrywkowe dla dzisiejszego pokolenia fanów, ze szczególnym uwzględnieniem e-sportu, gier wideo, tworzenia i dystrybucji treści, kultury, a także wydarzeń na żywo i online. OverActive jest właścicielem franczyz drużyn w profesjonalnych ligach e-sportu, w tym Call of Duty League, działającej jako Toronto Ultra, League of Legends EMEA Championship (LEC), jako MAD Lions KOI i VALORANT Champions League (VCT) EMEA, działającej jako Movistar KOI, a także inne profesjonalne ligi i zawody e-sportowe.

Źródło: Finance.yahoo.com