Riot Games przeprasza społeczność League of Legends i zapowiada duże zmiany, które nadejdą już wkrótce – League of Legends


W gminie od kilku miesięcy atmosfera była gorąca Liga Legend i katastrofalne początek sezonu 13 Sprawiło, że wszystko wyskoczyło w powietrze. Napięcie graczy z rozczarowujący film, od którego rozpoczęła się nowa kampania przywrócił całą krytykę, którą Riot Games regularnie słyszało. Sytuacja doszła do takiego punktu, żeMinęło zaledwie dwanaście godzin, zanim wydano pierwsze oficjalne przeprosiny od dewelopera z obietnicą, że za kilka dni pojawi się więcej komentarzy na jego temat. Teraz termin wygasł i firma nie zawiodła. W jednym z najważniejszych filmów we współczesnej historii firmy zarówno producent wykonawczy League of Legends (Riot Brightmoon), jak i szef League Studio (Riot Meddler) wystąpili, by przeprosić.

Wyjaśnienia, przeprosiny i zmiany, które mają zapewnić przyszłość League of Legends

Przede wszystkim szefowie Riot Games chcieli poświadczyć oczywistość, zapewniając to Mają świadomość, że kinematyka nie jest głównym problemem League of Legends. Intencją nie było patrzenie na palec i zapominanie o księżycu. „Jesteśmy tutaj, aby porozmawiać o błędach, które popełniliśmy. Chociaż porozmawiamy trochę o przerywnikach filmowych, to tylko najnowszy przykład. Stan gry w ostatnim czasie nie był taki, jaki powinien być. Było kilka pozytywnych momentów, takich jak aktualizacja trwałości czy światy, ale jest wiele innych rzeczy, które należy wziąć pod uwagę: przerywniki filmowe, stan wydarzeń, brak trybów gry… jest tak wiele rzeczy, które powinniśmy byli zrobić lepiej“, zaczęli programiści.

Szybko usuwając sytuację za pomocą filmików, Riot Games zapewnia, że ​​mieli na to odpowiedni budżet i idealny zespół do wykonania. Jednak im się nie udało. Nie zagłębiając się w to, co dokładnie poszło nie tak, szefowie League of Legends wyjaśnili, co to było. ogólną sytuację zespołu roboczego Dlaczego mieliśmy wrażenie, że League of Legends jest podtrzymywane przy życiu…

„Dla nas rok 2022 był rokiem odbudowy. Z różnych powodów musieliśmy odbudować zespół deweloperski League of Legends. Odeszło kilku bardzo ważnych pracowników i członków zespołu. Dobrą wiadomością jest to, że sprawy mają teraz znacznie lepszą formę. Problem polega na tym, że gra nie odzwierciedla tego, gdzie jesteśmy teraz, ale raczej to, gdzie byliśmy w zeszłym roku.


Riot Games ogłosiło wiele zmian w swoich składach w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

Pierwsza duża propozycja zmian od Riot Games dotyczy wydarzenia. Deweloperzy wyjaśnili swoje złe zarządzanie w ostatnich latach. „League of Legends miało specjalny zespół do tworzenia trybów gry i wykorzystaliśmy go do zaprojektowania podstaw Taktyka walki drużynowej i jego utrzymanie. To było świetne dla TFT, ale dużo kosztowało LoL. Stopniowo odbudowywaliśmy ten zespół, choć szczerze mówiąc, nie byliśmy wystarczająco szybcy, ponieważ nie traktowaliśmy tego tak bardzo, jak powinniśmy. Dobrą rzeczą jest to, że teraz wszystko jest zmontowane i gotowe do uruchomienia. W tym tygodniu graliśmy prototyp bardzo obiecującego trybu gry które przyjdą latem”.

Jeśli chodzi o nowy tryb gry, który pojawi się latem, ujawniono to zmierzą się z czterema dwuosobowymi zespołami w pojedynku na śmierć w formacie podzielonym na rundy. To wciąż prototyp, ale powinien pojawić się na wielkim corocznym wydarzeniu League of Legends. W tej sprawie ujawniono, że nie będzie powieści wizualnej, chociaż będzie inny rodzaj doświadczenia narracyjnego których nie podano dalszych szczegółów. Mimo to Riot Meddler zapewnia, że ​​w najbliższych miesiącach będzie o tym więcej mówić, niezależnie od tego, czy poszło dobrze, czy nie.

„To tryb gry, w którym dwie czteroosobowe drużyny grają przeciwko sobie w rundach w stylu deathmatch. Pomiędzy rundami możesz kupować przedmioty lub awansować. Jest trochę nieporęczny jako prototyp, ale wiele obiecuje „Więcej szczegółów na ten temat, temat i więcej podamy w marcu przyszłego roku. Tryby gry to jeden z obszarów, w którym możemy wprowadzić najwięcej zmian i wprowadzić grę w krótkim czasie.”

urph

Chociaż tymczasowo będziemy musieli zadowolić się starymi trybami gry, będzie to jeden z obszarów z największą liczbą nowych funkcji.

Ponadto twórcy League of Legends chcieli ratyfikować swoje zaangażowanie w League of Legends. Chociaż wiedzą, że słowa już nie wystarczą, pamiętają, że to jest to rok, w którym gra będzie miała największy budżet w swojej historiiChoć pamiętamy, że zgodnie z tym stwierdzeniem stan gry odzwierciedla sytuację zespołu w 2022 roku, a nie teraz. Inwestycja ta koncentrowała się na wewnętrznych technologiach, które „odblokowują wiele rzeczy, które chcemy robić”. Między innymi wspomniano, że ma to wpływ na „sposób opracowywania lub tworzenia nowych map”. Nie będąc zobowiązaniem, fraza nieuchronnie brzmi jak odpowiedź na brak tematycznej Summoner’s Rift w ostatnich latach (np. Boże Narodzenie).

„Dzieje się wiele rzeczy, które koncentrują się na długoterminowym rozwoju League of Legends”.

Wreszcie, od dewelopera rozpoznali ich problemy podczas komunikowania się skutecznie ze społecznością, zapewniając, że wkrótce zauważymy zmianę. Dowiemy się, nad czym pracują programiści i jak postępują. Oczywiście nie przegapisz okazji, by zaskoczyć, gdy sytuacja będzie nieco stabilniejsza. W odniesieniu do tego zadania poprosił samych graczy o sugestie o tym, jakie formaty chcieliby zobaczyć lub przeczytać w związku z nowym etapem League of Legends.





Źródło : https://www.khabarnonstop.com/riot-games-apologizes-to-the-league-of-legends-community-and-announces-big-changes-coming-very-soon-league-of-legends/